Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassatyöntekijä haisi vanhalle viinalle

Vierailija
17.12.2020 |

Uskomatonta, että palveluammatissa joku on krapulassa. Pitäis passittaa hoitoon. Ootteko törmänny koskaan vastaavaan? En kehdannut sanoa mitään asiasta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullokonetta tasottaessa tarttuu haju aika hyvin, aika ajoin myös kuljetuksessa menee kaljoja rikki.

Vierailija
2/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desari se haisee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nykyä vaikeampi tehdä päätelmiä vanhan viinan hajusta kun kaikki lotraa käsidesiä.

Vierailija
4/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt juuri käsidesiä, ja aloittaja leimaa alkoholistiksi. ei näin 

Vierailija
5/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut pitää turvavälin, jos olet pystynyt haistamaan vanhan viinan. Saat todennäköisesti koronan ja kuolet.

Vierailija
6/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit tarjonnu uutta. Vai iskikö kateus?

Vierailija
7/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari loiventavaa pitää ottaa aamuisin, illalla kun menee kotii ja on päivän katsellut kaikenlaisia mulkeroita, niin pitäähän sitä viiiitutukseen ottaa pullo punkkua.

Vierailija
8/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun viettää vapaapäiviä haluamallaan tavalla, ottaa vähän alkoholia ja sitten pomo soittaa, että "nyt on hätätilanne, voisitko tulla huomenna aamulla töihin?" Vastaisitko itse pomolle, että "ei kiitos, haisen niin pahalle"?

Vierailija
9/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en kyllä asioi kyseisessä liikkeessä. Tunnistan kyllä vanhan viinan hajun, erottaa selvästi käsidesistä ja haisee metrin päähän.. Huomas naamastaki ettei oo parhaassa vedossa

Vierailija
10/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää en kyllä asioi kyseisessä liikkeessä. Tunnistan kyllä vanhan viinan hajun, erottaa selvästi käsidesistä ja haisee metrin päähän.. Huomas naamastaki ettei oo parhaassa vedossa

Kokemuksesta?

Vierailija
11/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kauppa oli muuten Tokmanni. Siellä näyttäis olevan sekä asiakkailla että työntekijöillä samat harrasteet. Pitänee vaihtaa K-kauppaan, vaikka vähän kalliimpi onkin.

Vierailija
12/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen kassan, joka tuoksuu tuoreelle viinalle.

Vierailija
13/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Varmaan menee konkurssiin.

Vierailija
14/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä nykyä vaikeampi tehdä päätelmiä vanhan viinan hajusta kun kaikki lotraa käsidesiä.

Kyllä tuoreen ja vanhan viinan hajussa on vissi ero. Vanha viina haisee pahalle, johon on sekoittunut edellisenä päivänä juoneen henkilön hengityksen hajua.

Tuore viina haisee...noh, viinalle. 

Vierailija
15/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena kun mä olin kaupassa töissä, olin aika usein krapulassa siellä. Biletin silloin aika paljon ja jos menin su-vuoroon töihin, niin olin kyllä silti ollut lauantaina baarissa. Meillä oli nuorta porukkaa koko henkilökunta silloin, eikä siitä kukaan välittänyt. Ylempi pomo ei ollut edes paikalla joka päivä, sillä oli monta myymälää missä se kiersi.

Rankkaa kyllä on tehdä töitä krapulassa kun on paha olo ja väsyttää.

Vierailija
16/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin, ei sinua kukaan siellä kaipaa. Et ole korvaamaton asiakas, vaikka itse itseäsi maailman navaksi luuletkin. Olet varmaan muutenkin sellainen ongelma-asiakas.

Vierailija
17/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuorena kun mä olin kaupassa töissä, olin aika usein krapulassa siellä. Biletin silloin aika paljon ja jos menin su-vuoroon töihin, niin olin kyllä silti ollut lauantaina baarissa. Meillä oli nuorta porukkaa koko henkilökunta silloin, eikä siitä kukaan välittänyt. Ylempi pomo ei ollut edes paikalla joka päivä, sillä oli monta myymälää missä se kiersi.

Rankkaa kyllä on tehdä töitä krapulassa kun on paha olo ja väsyttää.

Ryyppäsitkö myös työajalla? Tai siis loivensit?

Vierailija
18/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä, 8, 10, 12 vai 24 vuotta vanha viina? Varmaan ap:n sofistikoitunut nenä kertoi senkin.

Vierailija
19/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinun poisviemäsi sosiaalitoimiston roposet kauppaa juurikaan köyhdyttää.

Vierailija
20/35 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähikontaktiin menit, jos haistoit. Korona muuten vääristää hajuaistia...