Lapsia EI SAA laittaa ostoskärryn ostososaan!
Miksihän sitä on niin vaikea ymmärtää? Ajatteleeko ihmiset, että heidän lapsensa kengät on ihan puhtaita, että heidän lapsensa ei ole kävellyt missään likaisessa maastossa? Tai että eihän siellä kärryssä pidetä mitään, minkä likaantuminen haittaisi?
Ihan varmasti fakta on kuitenkin se, että sinunkin lapsesi kengät ovat kävelleet samalla törkyisellä kadulla, ja sinunkin lapsesi käsissä voi olla räkää ja ties mitä, jota en halua ostoksiini, oli se sitten banaaniterttu tai sukkapaketti.
Kiitos niille, jotka tajuavat.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:52"]
Järkyttykää: minä olen laittanut koirani ostoskärryyn kaupassa, jossa myydään myös elintarvikkeita. Mutta minä en asukaan Suomessa eikä täällä olla niin hysteerisiä. Ihan tavallista täällä pistää koira ostoskärryyn. :)
[/quote]
Ja allergioitakin on varmasti vähemmän kuin ylihygieenisessä Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:01"]Joo mä aina laitan koska se on mukava,pysyy korkealla ja hänet ei satutetaan kaupassa,tuntuu että pieni lapsi aina tiella kaupassa. Mene sinä ap nukkumaan ominen fasistinen sääntöinen, lapsen on parempi olla kauppakärryssä kun juostaa kauppahallissa ja tulla satutettuna. Meidän lapset tykkävät istua siinä ja pysyvät kiltisti ja onnellisina kärryssä.
[/quote]
Kuka sun lapsias satuttaa kaupassa? Paskin perustelu. Onko joku nähnyt että suomes satutetaan lapsia kaupassa jos ne ei istu kengät jalassa ostoskärryssä tavaraosassa? Huh...
Siis voiko säälittävämpää olla ku et joku sepostaa elämäntarinan jättäneestä miehestä yms ja vetoaa sillä oikeutta laittaa pAskasissa rytkyissä olevat kuolaavat penikat ostoskärryihin.. kun mä olin pieni ei muakaa oo nakattu kärryyn!! Ja mun lapsi ei kärryyn enää mennyt siis siihe istuin osaa kun ei mahtunu enää ja sillä kaks tervettä jalkaa kävellä jos ei oo esm.autokärryjä tarjolla.. hohhoijaa.
Mulla oli kerran Biltemassa kaikki kolme kärryissä. Olivat silloin alle kouluikäisiä. Nyt ovat 14, 16v ja 17v. En kuljeta enää kärryissä :-D