Paikat ihan jumissa mutta pelkään hierojan reaktiota selässäni olevasta isosta palovammasta
Vamma on siis jo lapsena saatu mutta selvästi näkyvä arpi (ja onhan se nyt rumakin) on yhä. Ja iso sellainen. Haluaisin varata ajan hierojalle, mutta mitä jos hieroja ajatteleekin koko ajan jotain "hyi hitto, miten tuo kehtasi tänne tulla" tai jopa kommentoi jotain rumaa. Onko pelko turha? Onko täällä jonkinlaisen poikkeaman/arven omistaja joka on käynyt hierojalla ja miten siellä reagoitiin?
Kommentit (8)
Minulla on arpia ja olen silti käynyt hierojalla. Ei ne niistä piittaa. Ovat tottuneet kaikenlaiseen. Varaa vain aika.
Ei kai kukaan hieroja halua menettää potentiaalista asiakasta haukkumalla tämän ulkonäköä.
Ja höpö höpö. Hierojakin on nähnyt varmasti satoja eri kehoja ja kaikilla on omat arpensa ja jälkensä.
Itsellä on todella näkyviä viiltelyarpia jalat aivan täynnä, eikä yksikään lääkäri (esim gynellä täytyy olla ilman housuja) tai kukaan muukaan ole niihin kiinnittänyt huomiota saati käynyt kyselemään.
Turhaan stressaat :)
Ei siellä hierojapiireissä naureskella muille kuin niille, jotka laittaa viestejä erilaisista "extrapalveluista". Tyyliin "haittaako jos tulen alasti ja mulla vähän seisoo?".
Varma tieto.
Hierojat näkee lukemattomia vartaloita, joiden joukossa on muun muassa vanhuksia, kehitysvammaisia ja pahoista iho-ongelmista kärsiviä. Ei ne luultavasti kiinnitä mitään huomiota terveen ihmisen yksittäiseen arpeen.
Mutta jos asia ahdistaa sinua, en näkisi mitään väärää siinä, että sanoisit hierojalle etukäteen jotakin tyyliin "minulla on sitten selässä palovamma, se tuli kun kaaduin kiuasta vasten" tms.
Pelkosi on aivan turha.