Aloitin selibaatin
Kyllästyin vonkaamaan ja siihen että harrastetaan seksiä kun miestä kiinnostaa. Ilmoitin miehelle että nyt seksiä tai ollaan selibaatissa kesäkuun loppupuolelle asti. Otti vitsinä mutta saa huomata että tosissani olen :) ei siis tullut seksiä :D:D
Kommentit (13)
Koe? :D Jos totta puhun veikaan että ukko saa mitä haluaa, pitää mua sen verran puutteessa, mut toivottavasti ny ees pari kertaa saiain torjuttuu et tiätäs miltä se tuntuu :S
Lopeta mieluummin koko seksin vonkaaminen ja siitä intoilu, ja keskity toimimaan silloin parhaalla mahdollisella tavalla, kun tulee tilanne, että mies osoittaa haluavansa. Saattaa olla, että painostus lisää hänellä innostuksen puutetta, mutta kaikki muu hänen huomioimisensa lisää sitä. Selibaattipäätös ei ole sinulle itsellesi hyväksi, ei ole järkevää pihdata, siitä voi seurata miehen päätös lähteä sitten vieraisiin, kun oma puoliso ei hoida omaa osuuttaan. Toki yhtä lailla naiselle voi tulla mieleen lähteä vieraisiin, ellei mies täytä omaa osuuttaan.
Tunnen mieheni niin hyvin että tiedän ettei mene vieraisiin... Ja tätä selibaattia sanoin pitäväni niin pitkään että jos parikertaa torjun, tajuaa miltä se tuntuu...
Ja jos ajattelee noin, että menee pettämään, niin menköön! Samallainen oikeus mulla on pettää jos se pihtaa kun mä haluisin... Meillä siis tapahtuu vaan silloin kun mies haluaa ja siinä asennossa kun mies haluaa ja tasan niin pitkään kun mies haluaa... Tästä syystä ei anna mun olla päällä kuin joskus ja jouluna.... :/ Oon yrittäny puhuu hänelle muttei se ymmärrä että siinä mitään pahaa oo ku näytän aina nauttivan ja useimmiten orgasminkin saan :S
Onks kaikki miehet tollasia?
ap
Mä en ymmärrä tuota ajattelua, että kun tulee pari torjuntaa, niin miehesi ymmärtää, miltä se sinusta tuntuu. Hänhän on ihan eri ihminen. Se voi tuntua hänestä aivan erilaiselta. Muutenkaan ei seksi ole kaikille yhtä tärkeää koko ajan ja samaan elämänaikaan.
Et ajattele yhtään miestäsi, ei ihme, ettei hän halua sinua. Vai onko sinulla jokin hyvä syy olla ajattelematta häntä? (Muu kuin seksin puute?)
Apua miten lapsellinen sä olet ap. Oletko edes yrittänyt puhua tilanteesta miehesi kanssa? Onko se koko ajan ollut noin, että tapahtuu miehen ehdoilla? Jos se ei sinulle sovi, niin kuinkas sä oot hänen kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:09"]
Lopeta mieluummin koko seksin vonkaaminen ja siitä intoilu, ja keskity toimimaan silloin parhaalla mahdollisella tavalla, kun tulee tilanne, että mies osoittaa haluavansa. Saattaa olla, että painostus lisää hänellä innostuksen puutetta, mutta kaikki muu hänen huomioimisensa lisää sitä. Selibaattipäätös ei ole sinulle itsellesi hyväksi, ei ole järkevää pihdata, siitä voi seurata miehen päätös lähteä sitten vieraisiin, kun oma puoliso ei hoida omaa osuuttaan. Toki yhtä lailla naiselle voi tulla mieleen lähteä vieraisiin, ellei mies täytä omaa osuuttaan.
[/quote]
Tyhmää tuollainen osuuttaan -ajattelu... Mulla ei ainakaan koskaan ole ollut osuutta eikä arpaa mun puolison seksiin.
Ei halua minua? :D Kyllä meillä seksiä on paljon, mutta esim jos nukun ja hän herättää mut et nyt toimintaa ja jos päivällä mun tekee mieli ja pyydän niin ei jaksa tai ole sillä tuulella... En mäkään aina keskellä yötä oo sillä tuulella!
Ja ihan miestäni tässä ajattelen, että se ymmärtäis tän et mäki annan hänelle välillä vaikkei ittellä tekis mieli et hänenkin välillä pitäis...
Jos en ollenkaan aloita 'koulutusta' en saa sellaista miestä kuin haluan ja tarvitsen. Rakastan miestäni enkä halua että 20v päästä ollaan molemmat tai jompikumpi onnettomia yhdessä... Mieluummin yritän vielä kun on mahdollista tehdä kompromissejä ja opettaa miehenikin niitä tekemään. Välillä on vaan pakko ottaa järeet aseet käyttöön...
Ei halua minua? :D Kyllä meillä seksiä on paljon, mutta esim jos nukun ja hän herättää mut et nyt toimintaa ja jos päivällä mun tekee mieli ja pyydän niin ei jaksa tai ole sillä tuulella... En mäkään aina keskellä yötä oo sillä tuulella!
Ja ihan miestäni tässä ajattelen, että se ymmärtäis tän et mäki annan hänelle välillä vaikkei ittellä tekis mieli et hänenkin välillä pitäis...
Jos en ollenkaan aloita 'koulutusta' en saa sellaista miestä kuin haluan ja tarvitsen. Rakastan miestäni enkä halua että 20v päästä ollaan molemmat tai jompikumpi onnettomia yhdessä... Mieluummin yritän vielä kun on mahdollista tehdä kompromissejä ja opettaa miehenikin niitä tekemään. Välillä on vaan pakko ottaa järeet aseet käyttöön... Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:20"]Apua miten lapsellinen sä olet ap. Oletko edes yrittänyt puhua tilanteesta miehesi kanssa? Onko se koko ajan ollut noin, että tapahtuu miehen ehdoilla? Jos se ei sinulle sovi, niin kuinkas sä oot hänen kanssaan?
[/quote]
Olen yrittäny puhua mieheni kanssa, mutta hänestä tämä ei ole ongelma kun nautin seksistä joka kerta kun hän sitä haluaa ja antaa... Aluksi oli niin paljon sitä huumaa etten ees tiedä kumpi teki alotteen ja sillon seksiä oli niin paljon ettei tarvinnu pyydellä... Ja olen hänen kanssaan koska rakastan tuota miestä koko sydämestäni. En voisi kuvitellalaan elämääni ilman häntä... Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:09"]
[/quote]
Tyhmää tuollainen osuuttaan -ajattelu... Mulla ei ainakaan koskaan ole ollut osuutta eikä arpaa mun puolison seksiin.
[/quote]
En mäkään osuuksia kyllä ymmärrä ja senkin ymmärrän ja hyväksyn et ei kokoajan harrasteta seksiä. Muttä mun mielestä molempien ehdoilla pitäs mennä. Että välillä mies antaa vaikka ei kiinnosta ja välillä nainen antaa kun ei kiinnosta eikä niin että toisen täytyy aina antaa ja toisen ei tarvi ikinä antaa jos ei kiinnosta... Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:14"]Tunnen mieheni niin hyvin että tiedän ettei mene vieraisiin... Ja tätä selibaattia sanoin pitäväni niin pitkään että jos parikertaa torjun, tajuaa miltä se tuntuu...
Ja jos ajattelee noin, että menee pettämään, niin menköön! Samallainen oikeus mulla on pettää jos se pihtaa kun mä haluisin... Meillä siis tapahtuu vaan silloin kun mies haluaa ja siinä asennossa kun mies haluaa ja tasan niin pitkään kun mies haluaa... Tästä syystä ei anna mun olla päällä kuin joskus ja jouluna.... :/ Oon yrittäny puhuu hänelle muttei se ymmärrä että siinä mitään pahaa oo ku näytän aina nauttivan ja useimmiten orgasminkin saan :S
ap
[/quote]
Kurjan kuuloinen seksielämä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:14"]Tunnen mieheni niin hyvin että tiedän ettei mene vieraisiin... Ja tätä selibaattia sanoin pitäväni niin pitkään että jos parikertaa torjun, tajuaa miltä se tuntuu...
ap
[/quote]
Kurjan kuuloinen seksielämä.
[/quote]
Sitä se on ollutkin nyt viimeiset puolivuotta... Eilen antoi suuseksiä kun pyysin yhtä asentoa. Ilmeisesti tämä korvasi asennon :D
Ihan kiva koe. Toivottavasti kaikki menee parhain päin.