Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää
"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…
Kommentit (946)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.
Kenen noiden? Minulta ei ole yksikään mies ikinä kysynyt aikaisemmasta seksielämästäni, jos tarkoitit sitä, että seksuaalisesti aktiivisten naisten kanssa miehet eivät enää edes harkitse mitään vakavia. Kyllä harkitsee, usko pois.
Kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat alkaneet suhteeseen kanssani eikä kukaan ole kysynyt aiemmasta seksielämästäni. Koska miehet ovat olleet yhtä helppoja kuin minäkin, emme ole heitelleet moraalisia tuomioita suuntaan tai toiseen parisuhteen piristykseksi.
Eivät vain oiekasti halua tietää ja elävät mieluummin valheessa kuin märehtiä karua todellisuutta. Miehillä ei ole vara valita hirveän suurilla kriteereillä.
No ainakaan eivät olleet synkkiä ankeuttajia kuten sinä, vaan reippaita ja iloluonteisia, seksipositiivisia miehiä.
Kyllähän tähän liittyy miehillä vahva toive siitä, että olisi jotain erityistä naisen silmissä. Vaan mitenpä olet erityinen, jos naisella on kymmeniä tai satoja kumppaneita. Joka mies tietää mielessään, että siellä on ollut miehiä, joiten tasolle et itse pääse. Kokematon nainen on todellinen lottovoitto. Ja aika yleismaailmallisesti ilmiöstä on kyse.
Ja kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Yhtä lailla nainen haluaa olla miehelleen erityinen.
Nykyajan nihilismi ja kulttuurirelativismi luo paljon pahoinvointia ihmisille. Parisuhteetkin on surkealla pohjalla ja yli puolet päätyy eroon. Lapset jaetaan ja perheet hajoaa. Ehkä se vapaan seksin ideologia ei lopulta tee onnelliseksi kuin harvoja itsekkäitä (pääosin miehiä), jotka nauttivat seksuaalisesta elostelustaan läpi elämän kantamatta mitään vastuuta.
Olisi kamalaa olla miehen kanssa, jolla on noin huono itsetunto. En näe ainuttakaan syytä, miksi oma puolisoni hautoisi mielessään ajatuksia, että minulla on ollut aiemmin häntä parempia miehiä. Tai ettei hän kokisi itseään erityiseksi. Kaikki tuohan olisi ihan täysin hänen oman ajatusmaailmansa tuotosta, ei millään tavalla todellisuutta. Enhän minä olisi hänen kanssaan ellei hän olisi erityinen!
Minusta sinä hyötyisit terapiasta. Olet nyt ihan omien ajatustesi vanki ja uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.
Kenen noiden? Minulta ei ole yksikään mies ikinä kysynyt aikaisemmasta seksielämästäni, jos tarkoitit sitä, että seksuaalisesti aktiivisten naisten kanssa miehet eivät enää edes harkitse mitään vakavia. Kyllä harkitsee, usko pois.
Meitä on toki moneksi, ja olen itsekin joskus seurustellut kylän polkupyörien kanssa - tosin ei enää ikinä(vannomatta paras!).
Eikä noita tarvitse suoraan kysellä, ihmisillä on tapana luoda käsityksiään muuta tietä. Toisaalta ihmiset ovat myös melkoisen nihilistisiä, eivätkä ota parisuhteita aina niin vakavasti, että moisista välittäisivät nostaa haloota - eivät edes ne kaikkien epätoivoisimmat tapaukset. Heille kun taas menee mikä vaan mihin sattuu olemaan edes mahdollisuus - ja heitä on paljon. Mies kun on keskimäärin melko arvoton otus parisuhdemarkkinoilla.
Olen eri, mutta se on jännä miten erilaisessa todellisuudessa jotkut meistä elää. Ylivoimaisesti useimmat minun tuntemani parit koostuvat vapaamielisistä ihmisistä, jotka ovat sinkkuna harrastaneet irtoseksiä ja parisuhteessakin seksi on tullut nopeasti kuvioihin. Monet pitkät suhteet ovat lähteneetkin yhden yön jutusta. Silti tällä palstalla tiedetään, ettei irtoseksiä tipu kuin alfamiehille, ja toisaalta ettei käytettyä naista huoli kukaan muu kuin ne kaikkein epätoivoisimmat luuserit jotka ei saaneet ketään muuta.
Olisi kiva saada palstan kilttiksiltä lopullinen vastaus tähän mieltäni suuresti askarruttaneeseen kysymykseen. Kaksi irtosuhteita silloin tällöin harrastavaa ihmistä, joilla on molemmilla takana kymmeniä seksissuhteita plus muutama seurustelu tapaa toisensa kaupungin yössä, päätyy jatkoille, harrastaa yhteisymmärryksessä villiä seksiä, vaihtavat numeroita, tapaavat uudelleen ja rakastuvat ja lopulta ajelehtivat avioliiton satamaan ja hankkivat talon ja Volvon ja liudan pellavapäisiä lapsia. Onko tämän skenaarion mies se uljas panopukki alfa vai säälittävä aisuri beeta? Koska tämä on se omassa tuttavapiirissäni ylivoimaisesti yleisin pariutumiskuvio.
Tuollaiset parit harvemmin elävät onnellisina...tai ehkä oikeammin sanottuna monogamisesti yhdessä. Todennäköisesti kumpikin käy aina välillä vieraissa salaa tai luvan kanssa. Siitä on tutkimuksia joissa ihmiset joilla on paljon seksikumppaneita pettävät ja eroavat paljon helpommin kuin ne joilla on vähän seksikumppaneita.
Heillä on todennäköisesti keskenään erittäin hyvää seksiä, kun yhden illan juttu ei jäänyt yhden illan suhteeksi. Mikä järki on mennä enää hakemaan yhden illan seksiä, kun se varmasti on huonompaa kuin parisuhdeseksi? Hassuja nämä palstavässykät, kun he luulevat, että irtoseksi on yhtä ilotulitusta ja parisuhdeseksi on tylsää. Juuei.
Näinpä. Jotain erityisen hienoa he näkevät siinä yhden yön vaniljaseksissä, jossa pannaan kumilla vierasta ihmistä, jonka kanssa ei paljon uskalla irrotella eikä tosiaan voi nauttia paljaasta. Ja parisuhteessa, jossa me muut rietastelemme paljon intohimoisemmin, vapaammin ja monipuolisemmin (usein ilman kumi) heidän mielestään on huonoa seksiä. Ei oikein pysty ymmärtämään.
Miten 'rietastelu' on muka hyvää seksiä? Meillä ihan rakkaus on sitä parasta ikinä. Säälittää jotenkin teidän muiden sekunttikliimaksit.
Jos te nautitte "ihan rakkaudesta" niin hienoa. Meillä nautitaan kyllä monipuolisesta seksistä enkä todellakaan kaipaa siihen sääliäsi.
No siis tosi hienoa jos alapääsi kramppaa oikealla hetkellä ja tunnet olevasi jotain. Kestikö se ehkä jopa 25 minuuttia?
Onko sinulla kaikki ihan kunnossa?
En enempää käytä aikaani keskusteluun kanssasi, koska joko trollaat tai sitten elämme kovin erilaisissa maailmoissa enkä usko että ne tässä keskustelussa tulevat kohtaamaan tai edes lähentymään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat alkaneet suhteeseen kanssani eikä kukaan ole kysynyt aiemmasta seksielämästäni. Koska miehet ovat olleet yhtä helppoja kuin minäkin, emme ole heitelleet moraalisia tuomioita suuntaan tai toiseen parisuhteen piristykseksi.
Eivät vain oiekasti halua tietää ja elävät mieluummin valheessa kuin märehtiä karua todellisuutta. Miehillä ei ole vara valita hirveän suurilla kriteereillä.
No ainakaan eivät olleet synkkiä ankeuttajia kuten sinä, vaan reippaita ja iloluonteisia, seksipositiivisia miehiä.
Kyllähän tähän liittyy miehillä vahva toive siitä, että olisi jotain erityistä naisen silmissä. Vaan mitenpä olet erityinen, jos naisella on kymmeniä tai satoja kumppaneita. Joka mies tietää mielessään, että siellä on ollut miehiä, joiten tasolle et itse pääse. Kokematon nainen on todellinen lottovoitto. Ja aika yleismaailmallisesti ilmiöstä on kyse.
Ja kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Yhtä lailla nainen haluaa olla miehelleen erityinen.
Nykyajan nihilismi ja kulttuurirelativismi luo paljon pahoinvointia ihmisille. Parisuhteetkin on surkealla pohjalla ja yli puolet päätyy eroon. Lapset jaetaan ja perheet hajoaa. Ehkä se vapaan seksin ideologia ei lopulta tee onnelliseksi kuin harvoja itsekkäitä (pääosin miehiä), jotka nauttivat seksuaalisesta elostelustaan läpi elämän kantamatta mitään vastuuta.
Ei se erityisyyden tunne vaadi kaikilla sitä, että kumppanin pitäisi tulla suoraan nunnaluostarista. En suoraan sanottuna edes ymmärrä tuollaista ajatuksenjuoksua, että minun pitäisi aviovaimona ja lasten äitinä verrata itseäni johonkin mieheni kymmenen vuoden takaiseen baarihoitoon ja tuntea itseni sen vuoksi jotenkin vähemmän tärkeäksi. Minun maailmassani sellainen on absurdia, jopa sairaalloista.
Minua taas vetää puoleen miehet jotka on tarkkoja taustastani. Eivät halua mitään tuuliviiriä hepsankeikkaa vaan oikeasti vakavastiotettavan ihmisen.
Vedät puoleesi mustasukkaisia miehiä, jotka tarkistavat "taustasi"? Eivät tosiaan halua hepsankeikkaa vaan tiskirätin nyrkin ja hellan väliin.
Mikä helvetti teitä vaivaa? Oletteko ääriuskovaisia? Ei seksiä ennen avioliittoa? Imekää omaa munaanne, hullut sovinistit. Teistä ei tule ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tosi paljon seksikokemuksia omaavasta, nuoresta naisesta saa tehtyä taas koskemattoman neitsyen?
Vastaus: VALEHTELEMALLA!!! Jos mies haluaa, että olet neitsyt, valehtele, että olet neitsyt. Jos mies haluaa, että sinulla on ollut vain "muutama" ennen häntä (esim. 1-3 seksikokemusta), valehtele että näin on ollut. Kaikista neitsyistä EI TULE verta, että sitä on sitten sika vaikea todistaa, puhuiko nainen totta vai ei. "KYLÄN PYÖRÄ", jotakaikki ovat käyneet polkaisemassa voi muuttua "viattomaksi" NEITSYEKSI, ja kiltiksi naapurin tytöksi, jos vain itse haluaa. Elämä on valintoja. Naisella on mahdollisuus valehdella. Niin se vain menee...
Ja tästähän ihan vitsaillaankin...Eli miehen kolme tarkoittaa nollaa, ja naisen nolla tarkoittaa kolmea. Eli mies joka leuhkii olleensa kolmen naisen kanssa, ei todelliuudessa ole ollut knenekään kanssa vielä sängyssä. Ja naisella taas nolla tarkoittaa sitä "muutamaa" kokemusta:D
Minkä ikäisten kanssa minä taas täällä keskustelen? Jos mies leuhkisi minulle millä tahansa kokemusten määrällä, niin mielenkiintoni loppuisi siihen. Kuten myös jos mies kyselisi minun kokemusteni määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on niin vaikeaa myöntää mikä hirvittävä epätasa-arvo vallitsee miesten ja naisten seksinsaantimahdollisuuksissa?
Maailma on epäreiluuksia täynnä. Mitä sinä voitat sillä, että minä naisena myönnän saavani helpommin seksiä kuin sinä miehenä VAIKKA minä en sitä random- miehiltä halua? Mitä minä voitan? En käsitä tätä, että miesten mielestä tässä on jotain epäreilua. Että on mahdollisuus saada jotain mitä ei halua 🙄
Onhan se nyt aika hemmetin iso asia, että saa halutessaan jonkintasoista seksiä vrt kun ei saa. Ihminen joka ei halua seksiä taas... mitä edes teet tässä keskustelussa?
Sanoinko, että en halua seksiä? En halua seksiä muilta kuin kumppaniltani. Silti minun pitäisi olla onnellinen siitä että VOISIN saada seksiä joltain jota en halua? Sinulle kelpaa kuka tahansa? Ja TODELLAKIN olen mieluummin ilman kuin että saisin "jonkintasoista" (=huonoa, ällöä) seksiä joltain randomjampalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa nainen. Olisi niin helppoa. Miehet vain tyrkyttäisivät seuraansa ja yrittäisivät tehdä vaikutusta, ja saisi valita parhaan päältä.
Ja pitäisi sietää setämiesten kuolaamista työpaikallakin. Hyi, ei kiitos. Pysyn miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein miesten kanssa.
Mitä sitten?
Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.
Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...
Kyllä se seksi (tai kumppaneiden määrä) jakautuu epätasaisesti myös naisten kesken. Olen kohta 60-vuotias, ja olen ollut vain yhden miehen kanssa (aviomieheni). Suurin osa miehistä menee seksikumppaneiden lukumäärässä heittämällä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein miesten kanssa.
Mitä sitten?
Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.
Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...
Kyllä se seksi (tai kumppaneiden määrä) jakautuu epätasaisesti myös naisten kesken. Olen kohta 60-vuotias, ja olen ollut vain yhden miehen kanssa (aviomieheni). Suurin osa miehistä menee seksikumppaneiden lukumäärässä heittämällä ohi.
Juuri näin. Minä olen melkein sinun ikäisesi ja kumppanimääräni on lähempänä sataa kuin viittäkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia sovinisteja on vanhat naiset.
Ei ole. Älkää aina kääntäkö syytä naisiin ja kaikkiin muihin kuin miehiin. Miehet on tasan pahimpia sovinisteja, et pääse siitä mihinkään. Se on jännä miten naisia saa syyttää miesten itsensä luomista asioista kuten armeijasta, mutta miesten omat teot on aina jonkun muun syy.
Ottakaa vastuuta.
Ei seksielämä ole kyllä minusta erityisen vilkas välttämättä, vaikka olisikin pannut vaikka sadan miehen kanssa elämänsä aikana. Voihan olla, että harrastaa pelkkiä irtosuhteita ja panee silloin muutaman kerran vuodessa. Kymmenen yhdyntää vuodessa kymmenen vuoden aikana, ei kovin vilkkaalta kuulosta minusta. Toisaalta yhden ihmisen kanssa koko elämänsä seurustellut ihminen voi harrastaa seksiä vaikka joka päivä.
Apua onko tällaisia miehiä oikeasti olemassa? Luulin että nää jutut on vaan myyttejä. Miten noin moni nuori suomalainen mies on ääriuskovainen? Eikös seksin demonisointi ole uskovaisten hommaa. Huhhuh mitä jengiä.
Miten tämä keskustelu poikkeaa Tinder-ketjuista? Niin, ei mitenkään. Samat tyypit huutelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut sata miestä ennen sinua ja hän on kuitenkin halunnut parisuhteen kanssasi, niin sekö ei tarkoita sitä, että olet parempi kuin ne sata muuta miestä? Kokematon nainen voi aloittaa suhteen, mutta huomaa, että parisuhde sinun kanssa ei ole sitä, mitä hän haluaa. Tai naisella on ollut aiemmin yksi suhde, mutta hän edelleen kaipaa miestä ja on kanssasi vain paremman puutteessa.
Miehillä tuntuu olevan harhaluulo, että kokematon nainen jää siihen vierelle, koska ei osaa kaivata parempaa vaan tyytyy siihen, mitä on. Ei se kuulkaa noin toimi. Nainen jää vain silloin, kun suhde on hänestä hyvä. Silloin ei ole tarve katsella muita ja tällä ei ole mitään merkitystä sen kanssa, kuinka monta suhdetta naisella on aiemmin ollut.
Tarkoittaa sitä , että kohta joku on se 102.
Kaikkihan sen tietää, miten hyvä parisuhde tulee, jos tärkein kriteeri on naisen kokemattomuus. Niinhän se oli prinsessa Dianan ja Charlesin kohdalla, neitsyt piti löytää kruununperillisen vaimoksi. Jos Diana olisi tiennyt, millainen hänen avioliitostaan tulee, hän olisi pannut ensimmäisen vastaantulleen miehen kanssa.
Vaikka kaikki naiset saisivatkin seksiä helpommin kuin kaikki miehet (mikä ei ole totta) niin naiselle on iso aina riski kutsua satunnainen mies kotiinsa, joten turvallista ja/ tai nautinnollista seksiä ei ainakaan ole kaikille tarjolla.
Kyllä minä olisin mieluiten tässä asiassa mies kuin nainen, ei tarvitsisi stressata taas yhdestä asiasta.
Onko teidän mielestänne naisen seksuaalisuus väärin? Ja onko miehen aktiivinen seksielämä ok, mutta naisen ei? En tajua keskustelun pointtia. Mitä helvettiä täällä tapahtuu? :D
Voisko joku selittää mitä tarkoitatte viattomuudella ja miten se liittyy seksiin? Tää on hauskaa viihdettä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selittää mitä tarkoitatte viattomuudella ja miten se liittyy seksiin? Tää on hauskaa viihdettä.
N28
Madonna - like a virgin
Saisit sinäkin miehenä varmasti seksiä toiselta mieheltä, ihan turha väittää, ettei se olisi "jonkintasoista seksiä".