Miksi ne varatut miehet kiinnostaa?
Mies tuli kotiin firman juhlista yöllä. Kännissä selitti miten tuntui hyvältä, kun naispuolinen työkaveri oli kehunut ulkonäköä ja miten kuitenkin oman vaimon viereen oli ikävä. Tuskin enää muistaa yön jutustelujaan:)
Jäinn vaan miettimään tuota, että miksi ihmeessä edes yritetään noita rengastettuja miehiä? Eikö siellä baareissa notku niitä sinkkumiehiäkin ihan tarpeeksi. No olipahan tuo mulle ainakin muistutus, että miehelläni vientiä riittäisi. Tarvii varmaan itsekkin taas muistaa panostaa parisuhteeseen, että tulee jatkossakin kotiin yöksi.
Kommentit (48)
Varattuna itsekin haluan tietysti sivusuhteeseen toisen varatun kanssa. Molemmilla sama tilanne, ei tuu kiusallisia ripustautumisia kun tarkoitus on saada vain pientä vaihtelua ;)
Mitä kauniimpi ja fiksumpi vaimo miehellä on, sitä kiinnostuneimpia toiset naiset ovat tästä miehestä. Kyseessä saalistus eli kilpailu eli tarve testata omaa viehättävyyttään.
Hei Urpot! Tajuutteko, parhaat on viety. Vapaina on vaan ne kurjimmat vaimonpieksäjät yms. Ootte niin tolloja.
Kaikki hyvät on varattu. Suurin osa sinkkumiehistä on vaan seksin perässä ja yrittää tehdä niin monta kaatoa kun mahdollista elämänsä aikana. Loput sinkut on sitten vaan muuten tosi sosiaalisesti lahjattomia, outoja tai rumia... näin se vaan menee
Oli siis kai muutenkin näyttänyt kiinnostustaan, kuin vaan ulkonäköä kehumalla. Tai niin miea oli ymmärtänyt. Pointti nyt oli, että mies imarreltu saadusta huomiosta.
Meilläkin menossa ruuhkavuodet pikkulasten kanssa niin varmasti on jäänyt meidän hellät hetket ja toisen huomiointi vähemmälle. Tai itse olen asennoitunut niin, että mies näyttää rakkautensa kantamalla vastuunsa kotona. Mutta ihan hyvä herätys tuo oli. Taas muistaa kiinnittää enemmän huomiota siihen, ettei siitä parisuhteesta voi aina vain ottaa vaan siihen pitää tuodakin jotain. Eli siis lisää kehuja ja pieniä kahdenkeskisiä hetkiä täytyy yrittää järjestää. Mähän en tuosta kultakimpaleestani luovu :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:52"]Oli siis kai muutenkin näyttänyt kiinnostustaan, kuin vaan ulkonäköä kehumalla. Tai niin miea oli ymmärtänyt. Pointti nyt oli, että mies imarreltu saadusta huomiosta.
Meilläkin menossa ruuhkavuodet pikkulasten kanssa niin varmasti on jäänyt meidän hellät hetket ja toisen huomiointi vähemmälle. Tai itse olen asennoitunut niin, että mies näyttää rakkautensa kantamalla vastuunsa kotona. Mutta ihan hyvä herätys tuo oli. Taas muistaa kiinnittää enemmän huomiota siihen, ettei siitä parisuhteesta voi aina vain ottaa vaan siihen pitää tuodakin jotain. Eli siis lisää kehuja ja pieniä kahdenkeskisiä hetkiä täytyy yrittää järjestää. Mähän en tuosta kultakimpaleestani luovu :)
[/quote]
Tämän kirjoitti ap
Meiän väliin on ainaki ihan turha yrittää änkee, tuupataan ylimääräset nääs poies ;)
Jaa, no ei ainakaan minua kiinnosta varatut. Luulen, että ne keitä kiinnostaa, ovat jonkinlaisia metsästäjiä, jotka saavat nautintonsa siitä, kun vievät "saaliin" joltain toiselta. En muutakaan selitystä keksi. Minulla on jonkinlainen aavistus tästä tunteesta, sillä olen kerran itsekin vienyt miehen toisen naisen nenän edestä ja tuntenut siitä jotain alhaista mielihyvää, koska en pitänyt kyseisestä naisesta. Tämä ei kuitenkaan ollut mikään varattu mies, vaan tilanne oli se, että kyseinen nainen oli yrittänyt iskeä kyseistä miestä jo jonkin aikaa siinä onnistumatta.
Yksi pointti tulee aina mieleen tällaisia ketjuja lukiessa. Itse ainakin koen, että varattujen miesten kanssa on huomattavasti helpompaa ja rennompaa jutella kuin mahdollisesti seksinnälkäisten vapaiden miesten kanssa esim. juuri baarissa tai juhlissa. Siis jos ei itse ole hakemassa mitään sen kummempaa, ja varsinkaan seksiseuraa, niin varatut miehet vaikuttaa turvallisemmilta juttukavereilta. Muuten varatut miehet eivät todellakaan kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:49"]
Kaikki hyvät on varattu. Suurin osa sinkkumiehistä on vaan seksin perässä ja yrittää tehdä niin monta kaatoa kun mahdollista elämänsä aikana. Loput sinkut on sitten vaan muuten tosi sosiaalisesti lahjattomia, outoja tai rumia... näin se vaan menee
[/quote]
Mutta mistä se sitten johtuu, että vaikka olisi ollut vuosia sinkkuna niin oletus on ollut tämä. Ja kun sen miehen/naisen lopulta joku itselleen ottaa niin johan alkaa niitä ympärillä jo aiemminkin pyörineitä osapuolia kiinnostamaan..
Naisena mulla taas semmoset kokemukset, et kun erosin ex miehestäni alkoi heti tulla viestejä hänen kavereiltaan. Melkoisia kavereita, kun iskevät kiinni heti kun vapautuu. Silti miehet tuossa fiksumpia, että eivät varattua yrittäneet. Tosiaan naisten pitäisi kyllä pitää yhtä eikä rikkoa toisten perheitä kilpailunhalussaan. Enkä nyt tarkoita, että se perheenisä joka syrjähypyn tekee olisi jotenkin syytön asiaan
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:49"]
[/quote]
Mutta mistä se sitten johtuu, että vaikka olisi ollut vuosia sinkkuna niin oletus on ollut tämä. Ja kun sen miehen/naisen lopulta joku itselleen ottaa niin johan alkaa niitä ympärillä jo aiemminkin pyörineitä osapuolia kiinnostamaan..
[/quote]
Totta kai alat kiinnostaa, koska silloin paljastuu että sussa on jotain. Sama juttu jos paljastat, että olet perinyt tai voittanut paljon rahaa tai aloitat opiskelemaan vaikka oikiksessa. Kiinnostusta alkaa tulla vastaan joka paikassa.
Mun miehen veljellä on ihan täydellinen vaimo. Kaunis ja oikea kodin hengetär. Ei mäkättäjä jne. Aivan ihana ihminen muutenkin ja kadehdin hänen tyyneyttään esim. Lasten kanssa. No hiljattain kuulin, että se miehen veli lähtee tuulettumaan ihan sillä mielellä, että hakee seksiä, kun ei muka kotona tarpeeksi saa. Raivostuttaa. En kyllä tiedä lähteekö se viihteelle sormus sormessa tai selittääkö niille naisille, kuinka huonosti kotona muka asiat ovat. En oo tuolle vaimolle mitään sanonut, mutta jos joskus asiasta kysyu kerron kullä mitä tiedän vaikka saisin koko miehen suvun vihat niskaan
Säälittäviä ovat ne naiset JA miehet, jotka yrittävät toisen omaa! Kyseessä on itsekkyys ja pahuus, ei lähimmäisenrakkaus ja hyvyys.
Kukaan näistä toisen omaan kajoajista ei toivo samaa itselleen, mitä ovat tekemässä sille petetylle.
Säälittävimpiä ovat ne varatut perheelliset, jotka itse hakeutuvat ulkopuoliseen suhteeseen! Heille on oikein, että menettävät sen ainoan oikean perheensä ja joutuvat kiertopalkinnoksi ja lopulta vanhuuden tullessa yksin.
Onhan se niinkin että jos ihastuu tai rakastuu, aina ei voi tietää onko joku varattu jos ei sitä heti kerro. Monilla myös niin kulahtanut suhde että lopahtaa kun uusi rakkaus löytyy. Ei hyvään suhteeseen kolmas pääse väliin, jos pääsee siinä on jotain vialla. Jos elää huonossa suhteessa miksei olisi oikeus parempaan?
Avoliitosta on helppo lähteä, senkun laittaa oven perässään kiinni, avioliitosta hieman vaikeampi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:59"]
Meiän väliin on ainaki ihan turha yrittää änkee, tuupataan ylimääräset nääs poies ;)
[/quote]
Pakollako aiot miehesi pitää, jos pois haluaa ja toiseen rakastuu. Ketään ei voi omistaa eikä kahlita.
8:lle en tarkottanut pelkästään itseäni. Toiseksee itse ku olin kihloissa ja sormus sormessa niin oli kirjaimellisesti vientiä. Tästä huomautteli jo kaveritkin. Sama on käynyt monelle muullekkin kaverille.sitten ku sormus lähti eron takia ni kas kummaa loppu siihen.
ikinä en kyllä antanut edes merkkiä siitä että olisin kiinnostunut, mutta jotenki ne aina vaa tuli juttelee tms.
Mies24
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:22"]
Yhdyn nro 11 mielipiteeseen. Mies, jolla on hyvä työpaikka ja vähän jo omaisuutta. Vakaan tuntuinen ei pelimies ja kuitenkin itsevarma on paljon houkuttelevampi kuin nää baarien sinkkumiehet, jotka koko illan kyttää vain jotakuta joka antais ja juttu loppuu siihen. Ja todennäköisesti eivät ole vakiduunissa tai jos ovat viettävät silti epävakaata elämää joka viikonloppu baareja kiertäen. Mielummin se satunnainen alfa kuin beetta.
[/quote]
Ihmiselle tulee ikää ja parinvalintakriteerit muuttuvat sen mukana. Nuoruuteen kuuluu kokeilut ja jännitys. Työelämään siirryttäessä viimeistään alkaa kiinnostamaan vain raha, raha ja raha. Romantiikka kun kuolee suhteesta joka tapauksessa, eli ei sen etsimiseen kannata panostaa.