Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki miehet pettää, jos siihen annetaan mahdollisuus

Vierailija
10.05.2014 |

Kaikki miehet pettää. Se omakin kultamussukkaperheenisä. Jos vaan on tarpeeksi vetävän näkönen nainen, nuori, hoikka ja hyvävartaloinen, vaatteet miehen mieleen, hymy, kaunis kaikin puolin ja seksikäs, mies vaan pettää, koska tilaisuus tekee varkaan ja mies ei voi alapäänsä vieteille mitään.

Ei kannata uskotella, että ei toi mun markojaniteemusamijukka-perfect man petä, yleensä just ne pettää, joista ei uskoisi. Nähty on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap. tiedä, että sehän on tutkittu ja todistettu, että nykyisin naiset pettää herkemmin kuin miehet.

Vierailija
22/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 11:22"]Tuo on kyllä fakta... Sitä en ymmärrä, miten ne miehet voi pitää seksisuhdetta, pitkää sellasta, yllä ja samaan aikaan hoidella miehen hommat myös puolisonsa kanssa. Yöks. Mulla henkilökohtasesti tulis ongelmia sellasen kanssa.

[/quote]Puuttuukohan niiltä omatunto?Sama asia puuttuu tietysti myös pettävältä naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ollaan oltu yhdessä useampi vuosi ja suhde arkipäiväistyy niin kyllä miehet alkaa fantasioida muistakin. Miehet on luotu naimaan ympäriinsä.. Itselläkin on kokemusta varatuista .. Eivätkä olleet edes vielä mitään keski-ikäisiä vaan nuoria miehiä

Vierailija
24/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä sama pätee aivan varmasti myös naisiin.

Vierailija
25/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut miehelleni luvan käydä vieraissa vaihtelun vuoksi. Mutta ei miestä tunnu kiinnostavan. Ehkä sitten joidenkin vuosien päästä.

Vierailija
26/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 11:14"]Samanlaillahan ne kaikki naisetkin sitten pettää, jos väite kuuluu, että kaikki miehet pettää? Kuka nainen ei kieltäytyisi kun hyvä kroppainen hyvin varustettu mies tulisi ja saisi pikkarit kostumaan? ;)

[/quote]

Jos on todella ihastunut toiseen ja siinä vaiheessa niin ei tulis mieleenkään koskea. Tylsistyneessä huonoseksisessä suhteessa kylläkin

Vierailija
27/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies  usein edes pysty tyydyttämään yhtä naista, saati sitten kahta.

Mutta kyse ei olekaan naisten tyydyttämisestä, vaan hänen itsensä

Miehet itsekkäitä otuksia.

Tunnetko yhtäkään miestä joka nauttii antaa? Oli se sitten mitä hyvänsä.