Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan miettinyt lähteä mukaan johonkin kisaan, esim missikisaan, idolsiin tjms??

Vierailija
02.05.2014 |

Oletko lähtenyt mukaan?

Jos et, niin mikä esti??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa tv- visailussa. Toisesta en voittanut mitään, toisesta voitin tuhansia euroja. Menin vain rahan takia. Tosi-tv-ohjelmiin en menisi. Enää en oikein voi mennä visailuihinkaan kun olen niin julkisessa ammatissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parissa missikisoissa 90-luvun puolessa välissä, en pärjännyt, olin kuulemma liian persoonallisen näköinen ja soveltuisin paremmin malliksi. Lähdin opiskelemaan joten malliksi yrittäminen jäi sekin sitten välistä.

Vierailija
4/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian vanha Idolsiin, siksi en mennyt.

Vierailija
5/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit, äiti, muutama opettaja ja jopa koulun kuraattori koittivat saada minut lähtemään missikisoihin, tai muutenvaan hakemaan malliksi. Mie värjäsin pitkät blondit hiukseni punaiseksi, otin kolmet lävistykset naamaan ja vaihdoin tyylin cybergootiksi. Ei ole harmittanut :)

Vierailija
6/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

missikisoihin menisin mut ei ne taitais osata arvostaa mun kauneutta. Painoa liikaa( 120kg) ainakin av mammelin mielestä. Varmaan voittaisin jos menisin.

Vierailija
7/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missikisoihin mutta tajusin sitten olevani huonohampainen. Mitat oli ok 20v

Vierailija
8/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen hakenut Suurin pudottaja ohjelmaan, toisella kertaa pääsin 30 joukkoon jotka koekuvattiin. En päässyt kun en jännityksissäni osannut puhua tarpeeksi pohjanmaanmurteella, olen asunut 10 vuotta Helsingissäkin, ja kun sinne meni, tuli sikäläinen puhetapa automaattisesti päälle:) Ottivat sitten sen yhden miehen itäsuomesta jolla oli vahva murre..

Vierailija
9/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä murteella on?

Vierailija
10/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan pitänyt hakea ensi BB kaudelle, ilmainen asuminen taattu ja jos sattuis voittamaan niin olis rahhoo. oon rutiköyhä opiskelija ja toi ilmanen majotus ja ruuat houkuttelis. :-D onneks mulla on sentään edes herneenkokoiset aivot etten ihan tosissani edes harkinnut. 

Vierailija
11/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaamein kämppä -ohjelmaan pyrin.

Vierailija
12/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:21"]Suomen kaamein kämppä -ohjelmaan pyrin.

[/quote]

Etkö sitten päässyt? Oliko sulla liian siisti koti??

Vierailija
13/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:25"]

Olin liian vanha Idolsiin, siksi en mennyt.

[/quote] Talent?

Vierailija
14/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:20"]

olis varmaan pitänyt hakea ensi BB kaudelle, ilmainen asuminen taattu ja jos sattuis voittamaan niin olis rahhoo. oon rutiköyhä opiskelija ja toi ilmanen majotus ja ruuat houkuttelis. :-D onneks mulla on sentään edes herneenkokoiset aivot etten ihan tosissani edes harkinnut. 

[/quote] Eli rohkeutesi loppui kesken.

Vierailija
15/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:20"]

[/quote] Nössö?

Vierailija
16/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missikisoihin ja yhteen mallikilpailuun hain joskus alle parikymppisenä.

Vierailija
17/17 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:00"]

Pari kertaa olen hakenut Suurin pudottaja ohjelmaan, toisella kertaa pääsin 30 joukkoon jotka koekuvattiin. En päässyt kun en jännityksissäni osannut puhua tarpeeksi pohjanmaanmurteella, olen asunut 10 vuotta Helsingissäkin, ja kun sinne meni, tuli sikäläinen puhetapa automaattisesti päälle:) Ottivat sitten sen yhden miehen itäsuomesta jolla oli vahva murre..

[/quote] ja just sinun tilalle se itäsuomalainen..