Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki miehet pettää, jos siihen annetaan mahdollisuus

Vierailija
10.05.2014 |

Kaikki miehet pettää. Se omakin kultamussukkaperheenisä. Jos vaan on tarpeeksi vetävän näkönen nainen, nuori, hoikka ja hyvävartaloinen, vaatteet miehen mieleen, hymy, kaunis kaikin puolin ja seksikäs, mies vaan pettää, koska tilaisuus tekee varkaan ja mies ei voi alapäänsä vieteille mitään.

Ei kannata uskotella, että ei toi mun markojaniteemusamijukka-perfect man petä, yleensä just ne pettää, joista ei uskoisi. Nähty on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Minunkaan mieheni ei pettänyt vaikka melkein parikymmentä vuotta nuorempi omasta mielestään "upea" nainen tyrkytti itseään vuosikausia. Vaikka mieheni ihastuikin häneen, on olemassa tärkeämpiä asioita kuin hetken hullaantuminen. Olen itsekin ollut uskollinen koko pitkän liiton vaikka houkutuksia olisi ollut tarjolla. Ja kysymys ei ole uskonnollisuudesta vaan moraalista.

Vierailija
2/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne joilla ei ota eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen joka tykkää antaa, omani. Haluaa tyydyttää minut joka kerta, mikä on vähän piinaavaa välillä. En aina saa orgasmia vaikka kuka tekisi mitä, se ei vaan tule. Itselleni tämä ei ole ongelma, mutta mies pahoittaa mielensä jos ei saa minua tulemaan.

Mutta aika vähäinen ja tavallaan positiivinen ongelmahan tämä on. Meni nyt vähän ohi aiheesta, anteeksi.

Vierailija
4/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset pettää. Se omakin kiltti perheenäiti. Jos vaan on tarpeeksi vetävän näkönen mies, nuori, hoikka ja hyvävartaloinen, vaatteet ja olemus naisen mieleen, hymy, kaunis kaikin puolin ja seksikäs, nainen vaan pettää, koska tilaisuus tekee varkaan ja nainen ei voi alapäänsä vieteille mitään.

Ei kannata uskotella, että ei toi mun sarijaanahannaminnamarika-perfect woman petä, yleensä just ne pettää, joista ei uskoisi. Nähty on.

Joka ylläolevaa väittäisi todeksi, sille naurettaisiin päin näköä. Ihmiset ovat yksilöitä, oletko ap kuullut tästä? Ei ole olemassa sukupuoleen sidottua pettämisgeeniä joka aktivoituu heti kun puoliso katsoo muualle.

Vierailija
5/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs muuten petä.

Mies24

Vierailija
6/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olet kokenut kun kaikki miehet olet läpi käynyt, ei välttämättä mikään meriitti.

Vierailija
7/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit perheenisukit on ihan pahimpia :)

samaa puuduttavaa seksiä kotona, joten ehdottelevat kolmen kimppaa ym.

Vierailija
8/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan joillekin naisille ja miehille lohdullista ja mieltä rauhoittavaa ajatella, että kaikki pettävät. Silloinhan siinä ei tavallaan ole vallankaan mitään erityistä, eikä sitä siten kannattaisi ottaa kovin vakavastikaan, koska niin sitten uusikin kumppani pettäisi.

Asia ei kuitenkaan ole noin. Iso osa ihmisistä ei petä. Oma lähipiirini miehet on tästä hyvä esimerkki. Pettäminen ei vain kuulu heidän tapaansa elää, ei sovi heidän arvomaailmaansa. Arvelen myös, että heidän maailmassaan on muutakin ajateltavaa kuin jatkuva seksiärsykkeiden etsintä. 

Vierailija
9/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miehiä kohtaan vähän loukkavaa. Ei missään asiassa ole olemassa sellaista kuin "kaikki miehet". Miehet nyt ovat erilaisia keskenään, kuten naisetkin. 

Vierailija
10/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet ap niin onneton omassa itsessäsi, että sinulla on tarve yrittää uskotella itsellesi tuollaista.

Vierailija
11/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
12/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole pettäjiä. Enhän minäkään pettäisi, vaikka olen meistä kahdesta seksuaalisesti halukkaampi. Joillakin on itsehillintää, moraalia ja selkärankas eikä kaikille seksi ole muutenkaan se elämän tärkein asia.

Vierailija
13/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itsetunto-ongelmaisia lutkia jos jakavat reikää sellaisille miehille. Ei kaikki mutta sellaiset 99%.

Vierailija
14/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö papitkin?

Vierailija
15/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 11:07"]

Pettääkö papitkin?

[/quote]

Entä parisuhdeterapeutit?

Vierailija
16/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että minulla ei ole ollut yhtään tilaisuutta pettämiseen 25 vuoden aikana?

Kaikki ei petä vaikka tulisi tilaisuus, mutta sopivissa olosuheissa kaikki voivat pettää. Varsinkin naiset, nehän vasta varsinaisia käärmeitä ovat.

Vierailija
17/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaillahan ne kaikki naisetkin sitten pettää, jos väite kuuluu, että kaikki miehet pettää? Kuka nainen ei kieltäytyisi kun hyvä kroppainen hyvin varustettu mies tulisi ja saisi pikkarit kostumaan? ;)

Vierailija
18/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nähty on että kaikki miehet tosiaan pettää.Muna vie miestä eikä sillä ole mitään tekemistä järjen kanssa.Olen hyväksynyt tämän tosiasian ja petän itsekin aina kun siltä tuntuu.Saan siitä hyvän mielen.

Vierailija
19/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mieheni pettäisi mua. Ei ainakaan tällä hetkellä tässä rakkauden alkuhuumassa. Mutta voin kuvitella kun suhteesta tulee arkinen, tylsä ja seksiäkään ole kuin kerran puolessa vuodessa, että mies voisi hyvinkin pettää.

Vierailija
20/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä fakta... Sitä en ymmärrä, miten ne miehet voi pitää seksisuhdetta, pitkää sellasta, yllä ja samaan aikaan hoidella miehen hommat myös puolisonsa kanssa. Yöks. Mulla henkilökohtasesti tulis ongelmia sellasen kanssa.