Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vielä joku päivä kostan miehelle kaiken

Vierailija
10.05.2014 |

Vielä joku päivä kostan miehelle kaiken. Kaikki yölliset katoamistemput, pitkät katoamisreissut, puhelimeen vastaamattomuuden. Siinä sitten kokee miltä tuntuu hoitaa pieniä lapsiakun on todella paha mieli ja kertakaikkiaan romahtamaisillaan. Ihminen jota rakastaa tekee kerta toisensa jälkeen näin vaikka aina lupaa muuta. Olen sen verran säälittävä raukkapaska, että uskon ja nielen kaiken. Anteeksi oli pakko vuodattaa jotta en sekoa. Tiedän, että kostosta ei ole mitään hyötyä ja tuskin liikuttaa miestä tipan vertaa, mutta ajattelen että kostan ja saan siitä tyydytystä jotta kestän tämän kaiken paskan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista, helpottaa pahaa oloa. En juo viiniä enkä kuuntele maija vilkkumaata. En juo kotona, ainoastaan joskus kavereiden kanssa iloon, en ikinä suruun. Olen yrittänyt olla rauhallinen ja tehnyt kaiken normaalisti kotona.

Vierailija
2/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon oikeasti, että sulla on munaa kostaa. Kutsutaan myös näpäytykseksi, jos ihminen ei tajua käyttäytyvänsä kuin kusipää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aattelit kostaa?

Vierailija
4/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ero? Parisuhteessa kuuluu rakastaa ja arvostaa, onko tuossa mitään järkeä?

Vierailija
5/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, sitä koston paikkaa ei sulle välttämättä avaudu koskaan. Aikuisten maailmassa paha ei useinkaan saa palkkaansa. Taidat olla pahasti riippuvainen miehestä etkä ymmärrä erota. Ehkä saat sen kostosi, jos eroat huonosta suhteesta.

Vierailija
6/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen ehdotusta komppaan minäkin. Miehelläsi on muut naiset mielessä, ei siinä mikään ruikutus ja valitus auta, tarvitaan tekoja. Sitten ei tarvitse enää toisen menoja itkeä ja pystyt rauhoittumaan lapsen kanssa elämään lapselle sopivaa normaalia elämää.

Vierailija
7/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kosta tekemällä samaa kuin miehesi, se ei saa mitään mustasukkaisuuskohtausta ja ala rakastamaan sua, se ajattelee vaan että no hyvä etten tuollaisen hutsun kanssa ollut tosissani. Jätä se, se on ainut keino näyttää sille että oot loukkaantunu sen tekemisistä. Jos sitä ei hetkauta yhtään, niin voit huokaista helpotuksesta ettet jääny tuhlaamaan aikaasi moiseen idioottiin.

Vierailija
8/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mutta mulla on nyt mielikuva itkusta sekopäisestä naisesta joka on juonu yön punkkua ja kuunnellu Maija Vilkkumaata ja nyt hakkaa näppistä kosto mielessään silmät turvonneena ja tukka hapsottaen. Nyt ryhdistäydy nainen ja rakasta ensin ittees! "Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran!"

Vierailija
9/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten kostat vain nostmalla kytkintä ja lähtemällä, kokonaan. Paria tällaista miestä olen läheltä seurannut ja ei he vain miksikään muutu, vaikka naiset on lähteneet ja olleet poissakin muutaman päivän.

Ansaitset paremman miehen ja elämän. Itse en ainakaan katselisi tuollaisia katoamistemppuja.

Vierailija
10/10 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:43"]

Tiedän, että kostosta ei ole mitään hyötyä ja tuskin liikuttaa miestä tipan vertaa, mutta ajattelen että kostan ja saan siitä tyydytystä jotta kestän tämän kaiken paskan.

[/quote]No teet tietenkin jotain sellaista mikä todellakin liikuttaa miestä. Mietit vain mikä hänelle on todella tärkeää.

Minun exäni esimerkiksi ei pysty ikinä pääsemään yli siitä, että yksinkertaisesti tiedän miten onneton hän on elämässään. Kulissi-ihmiselle jo noin "pieni" asia aiheuttaa hirveää tuskaa. Saadaksesi oikeudentunnollesi jotain tyydytystä sinun ei tarvitse siis välttämättä "tehdä" mitään ja siten laskeutua pahantekijän tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi