Hei Kreikassa asuva J!
Jäit kiinni täällä käymisestä ja haukut muita naisia, myönsit sen tuossa yhdessa blogikeskustelussa. Kirjoitit että sait "likanen lattiarätti" -kohtelua eräältä naiselta mutta sinä itse kohtelet muita naisia kuin likaisia viemärirättejä. Kun ensi kerran sinut näit tervehdin sinua iloisena, sinä et vastannut minulle mitään sinulla oli nyrpeä ilme jatkuvasti kasvoilla ja olemuksellasi osoitit että vihaat muita naisia syyttä suotta. Minä en sinua tuntenut, en sinua ymmärtäny enkä ymmärrä vieläkään. Seurustelit silloin miehen kanssa joka kohteli sinua kuin lattiarättiä, petti minkä ehti ja ex-poikaystäväsi kaverit haukkuivat sinua minulle. En tiennyt ketä ja mitä pitäisi uskoa, enemmistö sinua haukkui takanapäin. Edessääin poikaystäväsi kaverimiehet roikkuivat sinussa kiinni, ajattelin kaiken olevan täyttä totta koska annoit miesten roikkua sinussa kiinni! Poikaystäväsi miespuoliset kaverit olivat kyllä erittäin tervetulleita sinun ystäviksesi ja roikkumaan sinussa kiinni, kun taas naisia et edes tervehtinyt. Näetkö nyt miten itse käyttäydyt muita kohtaan! Tämän jälkeen sain tietää että käyt myös (nykyinen exäsi) kaverimiesten kanssa päihdebileissä joihin osallistui myös neiti M, joka mustamaalaa toisia naisia harrastuksenaan. M käski minun yrittää seksisuhteeseen sinun silloisen poikaystäväsi kanssa, minua ei kumminkaan kiinnosta varatut miehet mutta ehkä M onnistui saamaan jonkun toisen tekemään mitä halusi. Edessäpäin olit olevinasi suhteessa vain yhden miehen kanssa ja nyrpistelit ja haukuit kaikkia muita naisia, silti annoit poikaystäväsi kaverimiesten halailla sinua yms. Tämän jälkeen olit vielä mennyt valehtelemaan äidillesi että minä olen kiinnostunut äitisi miehestä, jota en edes tuntenut! Nyrpistellen toit äitisi ja siskosi juttelemaan minulle ja kysymään minulta asiasta! eikö yhtään hävetä! Nyt sitten olet muuttanut uuden miehen kanssa Kreikkaan, hyvä vaan että älysit jättää idiootit taaksesi. Mutta millä oikeudella koet oikeudeksesi haukkua minua ja muita itsellesi vieraita bloggaajia täällä? Eikö yhtään hävetä tuollainen käytös. Olisit onnellinen vaan uudesta elämänmuutoksestasi turha purkaa kiukkua ja elämänmuutoksestasi johtuvaa stressiä toisten niskaan! Miksi et elä nyt omaa elämääsi vaan roikut täällä kiusaamassa bloggaajia vai oletko niitä naisia jotka näkevät vain muissa naisissa aina virheitä ja vikoja. Suosittelen myös hankkimaan jonkun paremman harrastuksen ja työn ettei tartte täällä bloggaajia kiusata.
Ps. jos et Kreikassa viihdy kuten vaikuttaa, niin itse en asu enää PK-seudulla joten ei tarvitse pelätä että tulisin siellä vastaan jos sinne suuntaat!
olisit onnellinen vaan uudesta elämänmuutoksestasi turha purkaa kiukkua ja elämänmuutoksestasi johtuvaa stressiä toisten niskaan! Miksi et elä nyt omaa elämääsi vaan roikut täällä kiusaamassa bloggaajia vai oletko niitä naisia jotka näkevät vain muissa naisissa aina virheitä ja vikoja. Suosittelen myös hankkimaan jonkun paremman harrastuksen ja työn ettei tartte täällä bloggaajia kiusata.