Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkelit ovat todellisia!

Vierailija
09.05.2014 |

Vapahtajamme valoa he meille tuovat ja toimivat sanansaattajina henkisen ja maallisen todellisuuden välillä. He yhdistävät meidät pyhyyteen ja vuodattavat Kristuksen verta puolestamme meille taivaaseen portit aukaisten.

Uskokaamme siis enkeleiden voimaan.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis junia meni samaan aikaan kun menin sen sillan ali. (Töihin. Työaikani epäsäännölliset.) Ja juna oli symboli sille asialle, jonka takia koin olevani henkimaailmaan yhteydessä, eli rakkaus. Rakkaus käyttäytyy joskus (ja tässä tapauksessa kyllä) kuin juna.

Vierailija
22/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Siis juna yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 23:46"]En tajua. Siis juna yhteys.

[/quote]

Juna kulkee taaaaas

Lähden pohjoiskarjalaan

Juon enkeleiden viinat

Ja panen pötköä pesään

Vierailija
24/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 23:33"]

Kyllä enkeleillä on vaikutusta. Havaitakin voi. Itse sanoit "ei millään keinoin". Mikäs keino se sitten on, että ihminen kokee olevansa heihin yhteydessä? Ei ole minun ongelmani, etten voi sitä todistaa

[/quote]

Kyllä siitä tulee sinun ongelmasi siinä vaiheessa, kun esität totena jonkin noin uskomattoman väitteen. Ihminen, joka esittää perättömiä väitteitä totena on kansankielisesti ilmaistuna paskanpuhuja. Onneksesi kuitenkin enkeleiden olemassaolo on mahdollista osoittaa todeksi, jos enkelit todella vaikuttavat maailmassa ja ne voi havaita. Ota vain rohkeasti yhteyttä säätiöön. He kyllä auttavat sinua järjestämään kokeen, jossa enkelien vaikutus voidaan havaita.

Huomaa kuitenkin, mitä sanoin lapsista. Se, että kokee asian olevan jollakin tavalla, ei tarkoita asian todella olevan sillä tavalla. Mutta tästä ei sinun tarvitse selvästikään olla huolissasi. -3

Vierailija
25/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia kun se yksi palstalainen kirjoitti miettineensä kuollutta mummoaan kun raskaudessa oli ongelmia. Että mummo auttaisi, tukisi. Niin ikkunalle oli lennähtänyt varis. Tämä tarina oli siis noin viikko sitten av:llä.

Kun ajoin sen ajanjakson alettua edelleen töihin kuten ennenkin, aloin ihmetellä, miksi junia menee koko ajan juuri silloin sen sillan yli, kun menen siitä, että enpä ole aiemmin huomannut. Ja niitä meni jopa häiritsevyyteen asti, eli aina kun unohdin jo koko juna asian, niin eikös taas tullut juna jolloin muistin, että niin, noita junia menee nyt koko ajan. Mietin sitten, mitä se voisi viestiä. Tuli mieleeni, että rakkaus kulkee eteenpäin halusin tai en, kuin juna, ei pysähdy (siinä sillalla), ei väistä, tulee kohti, no, kuin juna. 

Sitten olin ihan että ahaa, joo, tarkoittaako tämä sitä. Ja junia tuli ja meni ja mä ajelin töihin monta kuukautta. Sitten ihan muista syistä sain tietää tai huomatakin yhteyden henkimaailmaan päättyvän, ja kappas, ei ole enää osunut junia. Ei todella ole. Olen nyt tarkkaillut tietysti sitäkin. 

Enkä alun alkaenkaan olisi miettinyt koko junia, kun enhän mä ollut niitä ennenkään sitä, kun "verho" muutoin avautui, miettinyt. Huomasin ne, koska osuin niiden kanssa koko ajan samaan aikaan sillan ali menemään. Oikeasti ajattelin, että onko VR lisännyt ihan simona vuoroja? No, en ole tarkistanut! Tuskin :) Ja samaan aikaan taas vähentänyt, kun mun yhteys verhon taa "meni kiinni".

Vierailija
26/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö lääkkeet ottamatta vai jurrissako olet?

Vierailija
27/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 23:55"]

Kyllä enkeleillä on vaikutusta. Havaitakin voi. Itse sanoit "ei millään keinoin". Mikäs keino se sitten on, että ihminen kokee olevansa heihin yhteydessä? Ei ole minun ongelmani, etten voi sitä todistaa

[/quote]

Kyllä siitä tulee sinun ongelmasi siinä vaiheessa, kun esität totena jonkin noin uskomattoman väitteen. Ihminen, joka esittää perättömiä väitteitä totena on kansankielisesti ilmaistuna paskanpuhuja. Onneksesi kuitenkin enkeleiden olemassaolo on mahdollista osoittaa todeksi, jos enkelit todella vaikuttavat maailmassa ja ne voi havaita. Ota vain rohkeasti yhteyttä säätiöön. He kyllä auttavat sinua järjestämään kokeen, jossa enkelien vaikutus voidaan havaita.

Huomaa kuitenkin, mitä sanoin lapsista. Se, että kokee asian olevan jollakin tavalla, ei tarkoita asian todella olevan sillä tavalla. Mutta tästä ei sinun tarvitse selvästikään olla huolissasi. -3

[/quote]

En ole ap, en halua sanoa, että sinun on pakko uskoa minua.

Vierailija
28/56 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit palvelevat ainoastaan Muhammedia.

Vierailija
29/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin, että edesmennyt äitini tuli enkelin hahmossa lohduttamaan minua. Se tuntui rauhoittavalta, ihanalta. Enkelit ovat totta.

Vierailija
30/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sattumalta kukkakauppaa, siellä oli pieniä enkeli koristeita jotka osuivat silmääni ja minun oli pakko ostaa yksi. Onko tämä merkki jostain? Tunne oli niin vahva ja ostin yhden.

Vierailija
31/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kertonut junaesimerkkiä todisteena. Se on minun kokemukseni, eikä sen ole tarkoitus olla mikään todiste mistään. 

Vierailija
32/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:03"]Enkä kertonut junaesimerkkiä todisteena. Se on minun kokemukseni, eikä sen ole tarkoitus olla mikään todiste mistään. 

[/quote]

Niin juuri. Usko riittää.

Vierailija
33/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:01"]

Menin sattumalta kukkakauppaa, siellä oli pieniä enkeli koristeita jotka osuivat silmääni ja minun oli pakko ostaa yksi. Onko tämä merkki jostain? Tunne oli niin vahva ja ostin yhden.

[/quote]

Jos se on, niin huomaat sen kyllä itse.

Vierailija
34/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleiden olemassaolo on tieteellisesti todistettu fakta.

Vierailija
35/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkää enkelit suojella minä

Vierailija
36/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkää enkelit suojella minä

Vierailija
37/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 23:09"]

Jos enkeleitä ei voi millään keinoin havaita eikä niillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään, niitä ei silloin ole olemassa sen enempää kuin keijuja, tonttuja tai muitakaan taruolentoja. Lapsikin tietää, että kyky kuvitella jokin asia ei tarkoita, että tuo asia olisi oikeasti olemassa. Varmaan olet samaa mieltä tästä, ap? -3

[/quote]

[/quote]

Jatkan vielä, että ei ole minulle ongelma, miksi siis kenellekään toiselle? En ole ap, enkä koita todistaa mitään. Silti tiedän kyllä keinon, jolla minä havaitsen heidät, ja se keino on oma kokemukseni. 

Vierailija
38/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ennenvanhaan kun asioille ei ollut selitystä eikä ymmärrystä ihmiskehon toiminnasta jne. että ajateltiin olevan jotain pahoja henkiä jotka aiheuttaa tauteja, ja hyviä henkiä mitkä taas parantaa ne pois. Ihmisillä on aina ollut tapana selittää asioita, myös niitä mitkä on selittämättömissä, joten esimerkiksi kun ei jeesuksen aikaan ymmärretty evoluutiota, niin on selitetty että on kaikkivoipa yli-olento joka on luonut tämän kaiken, meitä varten. Totuus on, että elämä on kehittynyt miljardien vuosien aikana planeetalle, jonka rakenne-aineet kehittyivät satoja miljoonia-vuosia sitten tähtien ytimessä. 

Jos kaikki ihmiset kuolisivat pois, ja syntyisi uusi ihmiskunta ilman meidän perimätietoa, yksikään uskonto ei tulisi olemaan sama, mutta asiat kuten evoluutio, painovoima, hiukkasfysiikan teoriat jne. voidaan keksiä uudestaan, ja aina uudestaan.

Vierailija
39/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ohikulkijana tässä ilmaista, että kauhean surulliselta tuntuu lukea näitä raivokkaita viestejä ihmisiltä, jotka ovat kovia kuin kivi ja sisäisesti ilmeisen onnettomia ja jollain lailla tyhjiä. Ymmärrys siitä, että maailma ei ole millään todennäköisyydellä laskien = ihmisen rajoittuneiden aistien tuottamat kokemukset, tuo monelle sisäisen rauhan, voimaa ja lohtua. 

Vierailija
40/56 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ovat todellisia, ja minä todistin sen juuri äsken! Pieraisin stendariin, ja liekki näytti aivan enkeliltä. Nyt sain rauhan sydämeeni ja voin jatkaa elämääni tietäen, että suojelusenkelini pitää minusta huolta, kunhan muistan töräytellä silloin tällöin.