Mitä mieltä nimestä Aini?
Kommentit (25)
Ihana. Ei niin yleinen kuin Aino, joka sekin on mielestäni kaunis nimi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:31"]
Mummonimi joka ei sovi alle 7-kymppiselle.
[/quote]
Joskus siitä lapsestakin tulee mummo, jos vaan saa elää niin kauan. Sitä paitsi, nää "mummonimet" ovat tulossa muotiin, sillä suositut nimet kiertävät ja ns. hyppäävät sukupolven ylitse.
Aini on oikeastaan aika kiva nimi, mä tykkään. Eipä varmaan ole liikaa samanikäisiä kaimojakaan.
Pojan vaimo ja poika tykkäävät nimestä Ava.
Ihan kiva nimi, mutta minusta isovanhempien ei kuulu puuttua nimeämisasioihin.
Ava/Aava ja Ada/Aada on kyllä aika massanimiä ja kaimoja varmaan piisaa. En oo koskaan tykännyt. Jos multa mitään kysyttäisiin, niin valitsisin Ainin.
En ole heillä nimestä vielä kertonutkaan, itse mielessäni vain miettinyt!
"Jos poika saa tytön..."
Nyt olet isoäiti hyvä astumassa asia-alueelle, joka ei sinulle oikeastaan kuulu.
Ainahan sitä itsekseen miettiä voi, mutta on lapsen vanhempien asia päättää nimi! Sitten on tietysti eri asia, jos sinulta siihen apuja kyselevät.
Muuten Aini nimessä ei ole vikaa...
Kiva nimi. Tätini on Aini ja lukiossa oli vuotta ylemmällä luokalla Aini. Koulun kaunein tyttö.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:45"]
En ole heillä nimestä vielä kertonutkaan, itse mielessäni vain miettinyt!
[/quote]
Älä kerrokaan, se on heidän lapsensa ja heidän nimivalintansa. Sä päätit omien lastesi nimistä, et enää lastenlasten.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:49"]
"Jos poika saa tytön..."
Nyt olet isoäiti hyvä astumassa asia-alueelle, joka ei sinulle oikeastaan kuulu.Äiti on puolis suomalainen, heprelaiset nimet on muilla lapsilla .
Ainahan sitä itsekseen miettiä voi, mutta on lapsen vanhempien asia päättää nimi! Sitten on tietysti eri asia, jos sinulta siihen apuja kyselevät.
Muuten Aini nimessä ei ole vikaa...
[/quote]
Äiti on puolis israelilainen ja muilla on nimet hepreliaiset.
Kaunis nimi, vielä kauniimpi on Aili.
Mummonimi joka ei sovi alle 7-kymppiselle.