Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö tällaiselle työreissulle?

Vierailija
25.03.2014 |

Kaikki muut työntekijät on miehiä. Päivä tehtäisiin jotain yhteistä aktiviteettia ja sitten koko porukka yöpyy joko jossain mökissä tai teltassa tms.

Lähtisin mielelläni muuten, mutta yöpyminen tuossa ukkoporukassa ei houkuttele. Oonko ihan tylsä? Miettisittekö te mitä teidän puoliso tuosta olisi mieltä? Päästäisittekö teidän miehen jossain akkaporukassa yön yli -reissulle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin ja olen ollutkin.

Vierailija
2/6 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tehdäänkö siellä töitä vai onko tämä joku tyky-toiminnan vapaa-ajan ryhmäytymisretki?

Meillä työmatkoille lähtemistä tai niillä tarvittavaa seuraa ei valita sukupuolen perusteella, vaan niin että tarvittaviin töihin lähtee joku. Olen siis matkannut usein ukkoseurasssa ja mieheni akkaseurassa. Onneksi meidän työmatkoilla ollaan hotellissa eikä teltassa.

jos kyseessä on tykyretki, onvalinnanvsraa tietysti enemmän. Molemmat on olleet vastakkaisten sukupuoltenkin kanssa, ja mies taisi kerran olla jopa samassa huoneessa. Minä en kyllä mitään telttaa jakaisi ja pahasti epäilen, että en lähtisi telttaretkelle ollenkaan, kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua mietityttää sun miehen mielipide niin kyse siltä mieheltä. ja kyllä päästäisin miehen akkaporukassa. Jos nyt oikein ahdasmielinen olisin niin enemmän olisin huolissani jos lähtee kahdestaan reissuun naisen kanssa, mutta on kyllä reissannut niinkin. Meinaatko sinä, että ne miehet joukkoraiskaa sut? Edelleen, jos olisin huolissani, olisin enemmän huolissani jos pitäisi lähteä jonkun kanssa kahdestaan telttailemaan.

Vierailija
4/6 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Jos yöpyminen olisi hotellissa, niin sitten lähtisin.

Vierailija
5/6 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis tyky-toiminta. Sanoin ehkä väärin kun puhuin työreissusta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan