Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen salarakkaan eilen

Vierailija
09.05.2014 |

Ja voi että kuinka kuulin asioita meidän tilanteesta ym jotka ei pidä paikkaansa yhtään :D "Niin,ei teillä seksiäkään ole ollut enää aikoihin" Juu ei,mitä nyt 2 kertaa nussittiin viime yönä.

"Niin,olen pahoillani kun mies ei enää rakasta sinua" Juu,minä tätä eroa tosin hain mutta tuota :D

Ai että mua naurattaa miten joku voi olla noin TYHMÄ!  Noh,siitä sai oikein kultakimpaleen itselleen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä nussit miestä viime yönä kahdesti jos tiesit tämän salarakkaasta ja olet eroamassa?

Vierailija
2/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:57"]

Miksi sä nussit miestä viime yönä kahdesti jos tiesit tämän salarakkaasta ja olet eroamassa?

[/quote]

Ehkä Apta panetti? Eroseksi on todella tavallista. AP ei taida olla tilivelvollinen "salarakkaalle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt.

Vierailija
4/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ei tietenkään ole tilivelvollinen mutta en mä ymmärrä miksi vielä kiinnostaa koskea pettävää mulkkua. Ei kai apn tarvii myöskään salarakkaalle takas antaa, säälittävää sekin kuten myös salarakkaan touhut. Aikuisia kai jokainen osapuoli.

Vierailija
5/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin tehdä niin :D Ja enköhän mä sen vahingossa jossain vaiheessa sitten lipsauta että kantautuu naisenkin korviin.Kosto on suloinen.ap

Vierailija
6/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos ap olet eroakin hakenut, niin onhan suhde ollut kait toimimaton vai haitko ap sitä eroa tämän salasuhteen takia? Mitä mies ihan sanatarkasti sitten onkaan salarakkaalle selittänyt, niin toisaalta hän on kertonut jotain olennaista, teidän suhde ei ole ollut toimiva. Voihan sitä seksiä harrastaa, vaikka ajatukset on Kiinassa.

Vierailija
7/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:02"]

Koska mä voin tehdä niin :D Ja enköhän mä sen vahingossa jossain vaiheessa sitten lipsauta että kantautuu naisenkin korviin.Kosto on suloinen.ap

[/quote]

No jippii, oot ton kultakimpaleen nussittavana koska haluat kostaa. Vähän nyt kasvata kunnioitusta itseesi nainen.

Vierailija
8/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostipa tutulta, samanlaista keskustelua käyneenä :D

Vierailija
9/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:01"]

Nojoo, ei tietenkään ole tilivelvollinen mutta en mä ymmärrä miksi vielä kiinnostaa koskea pettävää mulkkua. Ei kai apn tarvii myöskään salarakkaalle takas antaa, säälittävää sekin kuten myös salarakkaan touhut. Aikuisia kai jokainen osapuoli.

[/quote] Mies kiittää.

Vierailija
10/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:02"]

[/quote] Mies kiittää.

Vierailija
11/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti niin katkeraa tekstiä että oikeen kiiltää...

Vierailija
12/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:57"]

[/quote]

Ehkä Apta panetti? Eroseksi on todella tavallista. AP ei taida olla tilivelvollinen "salarakkaalle".

[/quote] Mies kiittää.

Vierailija
13/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä kiitän,hyvä se on panemaan edelleenkin.Ja tämä nimenomaan todistaa sen miksi eroankin,PETTÄÄ jopa salarakastaan nyt sitten minun kanssani :D Hyvät lähtökohdat suhteelle ja sitä rataa. ap

Vierailija
14/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on juuri se, että vaikka petän saan molemmilta seksiä kun ne kostaa, vihaa, sekoilee, kyylää...mitä milloinkin ja minulle ihan sama. Mies kiittää.

Vierailija
15/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:07"]

Itse asiassa minä kiitän,hyvä se on panemaan edelleenkin.Ja tämä nimenomaan todistaa sen miksi eroankin,PETTÄÄ jopa salarakastaan nyt sitten minun kanssani :D Hyvät lähtökohdat suhteelle ja sitä rataa. ap

[/quote]

Vai kiitätkö, mahdollisten tautien jälkeen?

Vierailija
16/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas on niin teinimeininkiä...

Vierailija
17/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit varmaan olis tulleet jo silloin kun suhde alkoi,kävin kyllä testeissä.ap

Vierailija
18/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta ethän sä voi tietää kuinka monta se nussii? Miehelle voittotilanne, saa sulta pillua, toiselta pillua ja ties keneltä.

Vierailija
19/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että kun vietin vapaa päivää salarakkaani kanssa ovikello soi, menin jo hieman paniikkiin että kuka ihme siellä on mutta ovisilmästä näkyi vain nainen joten avasin oven. 

Nainen avautui siinä ovella että on mieheni salarakas ja ei enää pysty elämään valheessa että vaimo ei tiedä, jättää kuulemma pallon minulle mitä teen mutta hän aikoo jatkaa tapailua. Ilmeisesti luuli että minä jätän miehen.

oli sutturan ilme näkemisen arvoinen kun vastasin että mulle on ihan sama ketä mieheni nussii kun tulee yöksi kotiin ja rahaa tulee tasaiseen tahtiin ja kiitin vielä että miehellänikin on joku johon pussinsa tyhjentää.

akka katsoi suoraan ylitseni aamutakissa olevaa salarakasta ja minä vedin oven kiinni.

meillä oli siis tuolloin paska vaihe suhteessa, nyt on taas kaikki hyvin, ainakin minun puolelta ja luulen että miestänikään ei enää muut kiinosta kun ollaan löydetty se oma yhteinen juttu

Vierailija
20/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:15"]

Taudit varmaan olis tulleet jo silloin kun suhde alkoi,kävin kyllä testeissä.ap

[/quote] aikas teiniajatuksella liikenteessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän