Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylkiluut alhaalla..

Vierailija
09.05.2014 |

Onko kellään muilla? Noin 15 - 20 cm alimman kylkiluun ja lonkkaluun välillä? Onko normaalia? Aikuinen nainen siis kyseessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin, ni mulla on ehkä max. 10 cm. ei oo kukaan sanonu et ois epänormaalia

Vierailija
2/6 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan vain jotain kolme senttiä. (alaselässä olevan skolioosin takia ilmeisesti) Joskus kun oon huonoryhtisenä kääntänyt vartaloa reippaasti ympäri niin alin kylkiluu on vastannut lantioluuhun :O Tämä ei oo varmaan ihan normaalia, mutta ei tälle mitään voikaan. En oo ikinä tajunnut lääkärissäkään kysyä, skolioosiakaan ei oo kuvattu, fysioterapeuti sen vaan totesi että on kaksi mutkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:55"]kokeilin, ni mulla on ehkä max. 10 cm. ei oo kukaan sanonu et ois epänormaalia

[/quote]

Mulla sama, ja vielä pitkä selkä. Ennemminkin ap:n kylkiluut on minusta ylhäällä...

Vierailija
4/6 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?? Mulla osuu kylkiluu ja lantioluu yjteen heti kun taivutan sivulle... normaaliako? Ei siitä kukaan ole koskaan sanonu, mut en ole kyllä asiaa mainostanukkaan :D pituutta siis 156cm ja eritäin paha notkoselkä, vaikuttaakohan se? Skolioosikin varmaan, mut lääkärit on perseestä, mitä sinne arvailemaan, ennenkun on pää kainalossa!

Vierailija
5/6 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kaikilla voi sitten olla niin kapeat vartalot? Itse oon 92-70-92 = av:n mukaan kauhee tunkki, mutta ei vyötäröä lainkaan.

Vierailija
6/6 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:05"]

Miten teillä kaikilla voi sitten olla niin kapeat vartalot? Itse oon 92-70-92 = av:n mukaan kauhee tunkki, mutta ei vyötäröä lainkaan.

[/quote]

Ei mulla ookaan vyötäröä, oon ihan tasapaksu.

-3