Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinlääkärinlaskun maksaminen

Vierailija
09.05.2014 |

Koiralle olisi tulossa leikkaus joka maksaa n. 1500 e. Tälä hetkellä ei säästössä ole tuollaista summaa, että voisi maksaa ihan tuosta vain laskun ja olen juuri jäänyt työkyvyttömäksi itse vielä, eli Kelasta joskus saan jotain.

Miten onko kellään kokemusta, että voiko saada eläinlääkäristä maksuaikaa tai voiko osissa maksaa laskun ,kun on kyse tuollaisesta isommasta summasta? Tietysti tämäkin on niin paikkakohtaista ja tapauskohtaista, mutta esim. Tällä Animalialla joka sijaitsee Kouvolassa..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Itse jouduin vastaavassa tilanteessa lainaamaan osan sukulaiselta ja osan pikavippinä. Hienoa, että ajattelet koirasi parasta. Itse olin työkyvyttömänä masennuksen vuoksi ja rakkaan lemmikin menettäminen olisi ollut viimeinen niitti.

Vierailija
22/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillä eläinlääkäriasemalla, jossa käytän kissojani voi maksaa osamaksulla. En usko, että se ihan ainutlaatuista on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, mitkä vakuutukset teillä on? Meillä oli reilu tonnin leikkaus, josta maksettavaa jäi vain 200-300e. Muutenkin vakuutus korvannut pienemmistäkin summista tosi hyvin. Kyseessä meillä pieni koira.

ja muakin kiinnostaa, mitä ap:lle kävi? :)

Vierailija
24/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hädänkin hetkelläa nnettu pankkisiirto jäävalitettavan usien maksamatta. Ihmiset itse olemme tämän asian tehneet ja hallaa toisillemme tuottaneet, siksi laskuja ei anneta.

Vierailija
25/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko soittaa sinne eläinlääkärille ja kysyä sieltä?

Vierailija
26/35 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotolle?

Kannattaa yrittää lainata kavereilta ja lähimmäisiltä ja oikeesti säästää, eletään muutenki aika tuhlailevasti.

Pikavippiä ei kannata ottaa, menee vaan ojasta allikkoon ja kohta olet vielä suuremmissa veloissa.

Tai sitten maksat sen 1500 ja kun tiukka paikka tulee, niin sossulle valittamaan ja laskut heidän kauttaan.

Pimeetä duunia myös voi tehdä, tai jos sulla on myydä jotain, vaikka pyörä, niin auttaahan sekin jotain. Ei sitä telkkariakaan oikeesti tartte. Pelasta koirasi, niin olet tyytyväisempi.

Vierailija
27/35 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristisiteitä ei todellakaan leikkaa kunnaneläinlääkärit, eikä kukaan halvalla...

Vierailija
28/35 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap osaa itse miettiä kykeneekö/haluaako maksaa koiran leikkauksen.

Itselleni tekisi rahallisesti tiukkaa, mutta keksisin myös keinot, sillä ei kestäisi pää ajatella loppuelämää, että olisi vienyt koiran piikille rahan takia. Ristisiteen leikkaus kun ei vie elämänlaatua koiralta.

Eläinlääkärin työ on kyllä henkisesti(kin) varmasti rankkaa, kun ilmeisesti nämä "piikille vaan"-tyypit työllistävät heitä ihan tarpeeksi :(

Kysy ap ajoissa osamaksumahdollisuutta. Toivottavasti onnistuu!

Vierailija
29/35 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univet Kouvolassa on mahdollisuus erämaksusopimukseen ulkopuolisen luotonantajan kanssa. Ristareita ei todellakaan leikkaa muut kuin ortopedit.

Vierailija
30/35 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa on ANIMAGI-ketjuun kuuluva eläinsairaala(ent. Syke).EI siis mikään ANIMALIA!!!!

Vierailija
31/35 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylän ja muuramen eläinlääkäreitä voin suositella! Kissamme sai erittäin hyvää hoitoa ja sain laskun kahdesta eri paikasta erämaksulla. Kissa joutui hätäsektioon, ultraan, röntgeniin ja laajoihin verikokeisiin. Saimme erinomaista hoitoa ja kissaa hoidettiin hyvin vaikka jo ennen hoitoa ja leikkausta varmistin että osamaksu onnistuu. Laskut olivat yhteensä 1000e. Eli kyseessä siis Jyväskylän tuhatjalka ja keljonkankaan univet :)

Vierailija
32/35 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan/kaupungin eläinlekureilla ei ole tarvittavaa tietotaitoa,välineistöä eikä osaamista suorittaa ortopedisia tai muitakaan vaativampia leikkauksia.534

Vierailija
33/35 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univetilla on osamaksusopimus mahdollinen. Itsekin sitä mietin kun kissani joutuu noin 1000 e maksavaan leikkaukseen kuukauden sisällä.

Vierailija
34/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä tapauksessa kävi? Itse käytin oman koirani samaisessa ristarileikkauksessa vähän aikaa sitten, juurikin Kouvolassa ja Esalla. Kallista oli, mutta toistaiseksi ainakin näyttää olevan sen arvoista. Koira on toipunut leikkauksesta hyvin, leikkaus meni hyvin ja Esa oli oikein mukava mennen tullen. Hyvät jatkohoito-ohjeet saatiin mukaan, lisäksi käydään vielä muutamaan otteeseen kontrolleissa. :)

Vierailija
35/35 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu...itse suoritin päivystävänä onnistuneesti hätäsektion rotukissalle keskellä yötä noin 1,5 kk sitten alle tunnissa, laskutin 270 euroa omistajalta ja hänestä ladun summa oli järkyttävän suuri.... Hintaan sisältyi toki uä-tutkimuskin sekä kauluri mukaan. Miten kissan sektiosta joku käärii 1000 euroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi