Sinä NHL-otteluissa käynyt! Mikä viehättää?
Kommentit (8)
olemme jääkiekko-perhe. Aurinkolomaan yhdistettiin lätkäottelut, jotka oli perheen pojille koko reissun kohokohta! Ja yhtään ei haitannut, että toisessa otteluissa kentällä oli Selänne, toisessa Granlund. Poikaporukka onnellinen, minä viihdyin ihan sen tunnelman vuoksi. ja liputkin oli hinnaltaan halvemmat kuin vastasvissa otteluissa Suomessa!
Lätkän ja parempien pelitaitojen vuoksi. On mahtavaa katsoa kun maailman parhaat pelaa :)
Peli on eurooppalaista lätkää vauhdikkaampaa kapean kaukalon ja maailman taitavimpien pelaajien ansiosta. Matseissa tykkään käydä, koska kannattamallani joukkueella on uusi halli ja todella hulppea ottelutapahtuma. Ja olutta saa juoda katsomossa. :) Tuntuu, että lipun hinnalle saa kunnolla vastinetta, ja joku muukin ajattelee samalla tavalla, koska halli on aina loppuunmyyty.
NHL: parasta kiekkoa maailmassa ja hitunen showta lisänä
NBA: mun lapsuuden haave pli päästä NBA-peliin ja sitä se olikin eli unelmien täyttymys. Mieletön show ja tunnelma.
MLB: perhehuvia ja ihan parasta kun joskus ymmärtää mitä kentällä tapahtuu
NFL on vielä kokematta
Mä olen penkkiurheilija henkeen ja vereen enkä koskaan kieltäydy mahdollisuudesta mennä katsomaan urheilua livenä.
Oltiin lomalla Kaliforniassa vuosia sitten ja käytiin katsomassa Anahaimin matsia. Tykätään lätkästä, seurattiin SM-liigaakin Paljon sillojn. Enää en niin paljoa. Viimeksi oltiin lomalla Miamissa ja Florida Panthersilla sattui olemaan matsi Washington Capitalsia vastaan ja Ovetskin taas on pojan lempipelaaja, joten mentiin katsomaan. Onhan ne aika erilaisia tunnelmaltaan nuo pelit tuolla isossa maailmassa. Käytiin katsomassa paljon siellä Kaliforniassa jenkkifudistakin ja baseballia. Tunnelma on hieno, vaikkei lajia niin kovin seuraisikaan. Urheilun suhteen ollaan aika kaikkiruokaisia.
Pelkästään urheilun takia tuskin jenkkeihin lähtisin. Euroopassa ollaan kyllä oltu reissuissa ihan vaan fudispelin takia.
Tunnelman takia! Meilläkin mies ja pojat ovat hyvin kiinnostuneita jääkiekosta ja oikeasti suunniteltiin meidän viime talven reissu Nhl-otteluiden mukaisesti! Oli tuo Olympiatauko hiihtoloman aikoihin.
Olihan se ihan kiva nähdä esim. Ovetskin pelaamassa.
Rakastan jääkiekkoa! NHL -matka suunnitelmissa, KHL-pelissä jo käytiin!
Kysy joltain chigago iidalta. Tuskinpa kukaan suomalainen järkevä nainen viitsii mennä Amerikkaan jääkiekon takia.