Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nettimies suostumaan tapaamiseen?

Vierailija
09.05.2014 |

Eli:

Olen jutellut noin 1 v ajan ihanan, mukavan, hauskan, huumorintajuisen, muita ajattelevan miehen kanssa. Näiden em. piirteiden lisäksi hän on yksinäinen ja vähän syrjäytynyt. Ei käytä alkoholia tai muita päihteitä, viihtyy vaan omissa oloissaan tietokoneen ääressä ja pelejä pelaten...

Olen ehdottanut hänelle tapaamista kahteen otteeseen. Kummallakin kerralla on sanonut että olisi kivaa tavata, mutta.

Eli aina on tullut se jokin mutta. Syy miksi ei halua tavata. Ne syyt ovat olleet se ettei ole tottunut tapaamaan naisia, on ujo ja hänen sairautensa joka ei minun mielestäni kyllä toisi mitään estettä tapaamiseen, voisi ehkä vähän hidastaa asioita, mutta ei todellakaan olisi este.

Mitä tehdä? 
:(

Ollaan ihan kaverilinjalla, vaikka mä voin myöntää pitäväni hänestä kyllä todella paljon. Alan olla tämän tilanteen kanssa aika epätoivoinen ja kerran meillä onkin ollut riitaa asiasta eli olen suoraan sanonut kuinka minua harmittaa tämä tilanne yms. Meillä oli pieni välirikkokin, mutta en kestänyt sitä vaan jatkoimme jutustelua.

Onko täällä muita samassa tilanteissa olevia? Jotain vinkkejä kaipaisin kovasti,

vai annanko vaan asian olla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pakotat hänet tapaamiseen, sano ettei haittaa millainen hän on, että tapaatte vain kavereina, ei tarvi ujostella yhtään mitään.

Toivottavasti suostuu! 

Vierailija
22/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:25"]Vierailija 8: Ei ole kotoisin Tampereelta.. Kuinka niin? 

Vierailija 9: Hän on 25-vuotias ja toi vierailija6:n käyttämä peräkammarinpoika kuvaa kyllä häntä hyvin...

[/quote]

Nääh, yks tuntemani mies sopi kuvaukseen vähän liian hyvin. Sellanen tosi ujo, mutta tosi kiva ihminen :) Tapaamiset vaan pitää eka itte järkkään, ku vasta sit alkaa pikkuhiljaa uskaltaa ittekkin ehottaa näkemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei nro 20!!! Ihan järkyttävältä kuulostaa tollainen kuitenkin. Jonkinlaisen ujouden naisen esittelemisestä vanhempien edessä vielä jotenkin ymmärrän, mutta toi autoasia on kyllä aika käsittämätön... "Bensa maksaa liikaa", hoh hoijaa. :P

Nro 21: 
Hän on todellakin todella todella ujo! Ja omaa kyllä heikon itsetunnon. Olen hänelle useasti kertonut kuinka hän on mahtava tyyppi ym. Ja pidän hänen ulkonäöstään ja hän toivon mukaan tietää senkin. :) Ainakin olen söpöksi sanonut ym., mutta pitäisikö sitä jotenkin korostaa lisää? Miten? Aika pöntöltä tuntuisi kesken keskustelun todeta että "Sä oot muuten tosi kuuma". :D

Vierailija
24/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden? Kyllä sillä kaverilla on joko niin suuria ongelmia (fyysiset tm) tai sitten ei edes halua suhdetta. Jokainen voi netissä antaa minkä tahansa kuvan itsestään. Tällä hetkellä mies nauttii siitä että hänellä on joku, edes virtuaalideitti, ja tosielämätapaaminen veisi sen kaiken pois ja jäljelle jäisi tyhjyys. Tai sitten hän on varattu.............

Vierailija
25/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt vaan pakotat hänet tapaamiseen, sano ettei haittaa millainen hän on, että tapaatte vain kavereina, ei tarvi ujostella yhtään mitään." No arvaa vaan olenko sanonut noin ties kuinka monta kertaa. :(

Ok 23. 
Kuormittavaa vaan, kun "pitää itse kaikki tehdä". Jotenkin olen siihen tottunut että mies tekee sen aloitteen ja tää on taas ihan eri tapaus. Ei sillä että mulla olisi hirveästi kokemusta miehistä. 

Vierailija
26/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jutelleet puhelimessa tai skypessä? Ehkä hänellä on puhevika, jota ujostelee. Ehdota, että eka näette skypessä? :) 

Vierailija
27/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 25: Olen hänelle kertonut etten ole mitään suhdetta vaatimassa vaan nimenomaan kaverilinjalla mentäis. Käytäis kahvilla vaikka. 

"Tällä hetkellä mies nauttii siitä että hänellä on joku, edes virtuaalideitti, ja tosielämätapaaminen veisi sen kaiken pois ja jäljelle jäisi tyhjyys. " - Pahasti alkaa tolta vaikuttaa. :(

Varattu hän ei missään nimessä ole, sen verran hyvin mä ainakin luulen hänet tuntevani. Sen mä tiedän, että juttelee netissä muidenkin naisten kanssa, mutta nämä keskustelut ovat ns. pinnallisempia ja lyhytkestoisempia kun taas minun kanssani hän juttelee lähes päivittäin ja monista eri asioista. Tämän hän on siis myös minulle itse kertonut. Ei ole pelkkää päätelmää.

Nro 27: Ollaan juteltu Skypessä. :) Viime jutustelusta on kyllä aikaa. Sen huomasin, että on tosiaan ujo ja hiljainen. Jäin miettimään olenko itse liian hyökkäävä hätä kohtaan.

Vierailija
28/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että kyseessä on 25 v. mies? Eikä esim. joku häiriintynyt nainen/pariskunta tai pilaileva teini? Oletteko jutelleet puhelimessa tai oletko nähnyt hänet webcamissa?

Tai ehkä kyseessä on henkilö, jolle riittää pelkkä virtuaalisuhde. Mitä pidempään kirjoitellaan kuulematta/näkemättä, sitä vahvemmaksi se oma mielikuva toisesta muodostuu. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä kauemmaksi todellisuudesta se kuva voi vääristyä. Tavatessa totuus voikin olla aivan toista ja mielenkiinto loppua siihen. On mukavampaa pitää fantasiansa.

Noista syistä minä kannatan nopeaa tapaamista kiinnostavan ihmisen kanssa, jos haluan muutakin kuin chat-seuraa. Mutta jos sinulle/teille riittää pelkkä virtuaalisuhde, niin jatkakaa ihmeessä samaan malliin.

Vierailija
29/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 29: Olemme jutelleet skypessä web-kameroiden ollessa päällä.

Minusta tuntuu, että hänelle riittäisi pelkkä nettikaveruus, mutta minä palan mielenkiinnosta tavata hänet ihan livenäkin. 

Vierailija
30/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo! ootte vuoden nettaillu ja mies vieläkin sanoo ettei halua tavata. eikö kannattaisi jo uskoa? et sä voi ketään pakottaa. etkä

tunne koko ihmistä kun ootte vaan netissä jutellu... taustalla voi olla mitä tahansa. anna ihmeessä olla!

Vierailija
31/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 31:

Minusta tuntui aika pahalta, kun sanoit etten tunne häntä. Ymmärrän etten tietenkään kasvotusten tunne ja on varmasti paljon asioita joita en hänestä tiedä, mutta uskallan kuitenkin väittää tietäväni hänestä paljon ja tuntevani hänet omalla tavallaan. Kerromme toisillemme päivien tapahtumat, elämämme isot ja pienet murheet ja onnistumiset yms. Kerron itsekin paljon sellaisia asioita joita esimerkiksi jotkut kasvotuttuni eivät tiedä. 

Ja arvaa vaan kuinka monta kertaa olisi silti tehnyt mieli luovuttaa! Heittää hanskat tiskiin ja lopettaa tämä juttu. Silti kuitenkin mietin edelleen, että mitä jos on jokin keino saada hänet suostumaan tapaamiseen.

En halua luovuttaa vielä.

Vierailija
32/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 29. Sinulla on tietty mielikuva nettimiehestä, mutta todellisuus voi olla täysin toinen. Oman kokemuksen mukaan kannattaa tavata livenä mahdollisimman pian.

On kokemusta vähän vastaavasta vuosien takaa. Miehen kanssa viestitettiin sähköpostitse kuukausia. Välimatkaa oli muutaman sadan kilometrin verran, mutta mies asui lähellä vanhempieni kotipaikkakuntaa. Vanhempieni luona käydessäni sovittiin treffit, mutta jollakin tekosyyllähän mies ne perui. Meni joku aika ja taas mies alkoi viestitellä. Niihin vastasin enää, että jospa lopetetaan viestittely, sillä haluaisin myös tuntea meilikaverin livenä. Tästä mies sitten laittoi jonkun haukkumaviestin perään. Olisi siis ilmeisesti halunnut itselleen kirjekaverin tai mistäpä oikeasti tiedän motiiveistaan... Outoa kuitenkin oli.

Vierailija
33/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että hän alkaisi mulle haukkumaviestejä lähettelemään. Ei vaan vaikuta ollenkaan sellaiselta. Silloinkin kun oli se pieni välirikko niin se olin minä joka kirjoitin vähän turhankin ilkeästi ja olin se draama Queen.

Ja tosta olen kyllä samaa mieltä eli pitäisi nähdä mahdollisimman pian nettikirjoittelun aloittamisen jälkeen.

No aika vaikeeta nyt asiaa jossitella, kun maito on jo kaatunut... 

Vierailija
34/38 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäkihlaus, ehkä ei kuitenkaan. :D

Ja kiitos kommenteista. Yritän olla tuhlaamatta aikaani ja siis olen minä muitakin miehiä miettinyt kuin häntä, mutta tämä tyyppi olisi todellinen timantti ihan kaveriksikin!

Vierailija
35/38 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nyt, jos jätkä ei uskalla tavata sua, niin ei hän sitten niin paljon susta tykkää. Jos hän olisi kanssasi samoilla linjoilla (tykkää susta, piilosti unelmoisi parisuhteesta sun kanssa), niin hän todellakin pakottaisi itsensä tulemaan tapaamiseen.

Ja todellako haluaisit sellaisen miehen joka ei koskaan käy missään, istuu kaikki päivät koneen edessä? Mahdollisesti haluaisit perustaa miehen kansaa perheen? Onko sinussa pelastajan vikaa?

Halutessasi voit pysyä jatkossakin nettikaverina hänen kanssa ja etsi mies, joka haluaa sinut elämääsi ihan oikeasti.

Vierailija
36/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:45"]Eli:

Olen jutellut noin 1 v ajan ihanan, mukavan, hauskan, huumorintajuisen, muita ajattelevan miehen kanssa. Näiden em. piirteiden lisäksi hän on yksinäinen ja vähän syrjäytynyt. Ei käytä alkoholia tai muita päihteitä, viihtyy vaan omissa oloissaan tietokoneen ääressä ja pelejä pelaten...

Olen ehdottanut hänelle tapaamista kahteen otteeseen. Kummallakin kerralla on sanonut että olisi kivaa tavata, mutta.

Eli aina on tullut se jokin mutta. Syy miksi ei halua tavata. Ne syyt ovat olleet se ettei ole tottunut tapaamaan naisia, on ujo ja hänen sairautensa joka ei minun mielestäni kyllä toisi mitään estettä tapaamiseen, voisi ehkä vähän hidastaa asioita, mutta ei todellakaan olisi este.

Mitä tehdä? 
:(

Ollaan ihan kaverilinjalla, vaikka mä voin myöntää pitäväni hänestä kyllä todella paljon. Alan olla tämän tilanteen kanssa aika epätoivoinen ja kerran meillä onkin ollut riitaa asiasta eli olen suoraan sanonut kuinka minua harmittaa tämä tilanne yms. Meillä oli pieni välirikkokin, mutta en kestänyt sitä vaan jatkoimme jutustelua.

Onko täällä muita samassa tilanteissa olevia? Jotain vinkkejä kaipaisin kovasti,

vai annanko vaan asian olla?

[/quote] etäkihlaus?

Vierailija
37/38 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet niin nuori, että seuraavaa kehiin! Älä suotta tuhlaa aikaasi! 

Vierailija
38/38 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Kyllä pistivät miettimään. Ehkä kokeilen nyt uutta matoa koukkuun ja katsotaan miten käy... Häntä en kuitenkaan voi unohtaa, koska on mulle ystävänä niin merkityksellinen ja tärkeä. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan