Mikä yksinäisessä on vikana?
Niin, jokainen kait tuntee "hieman outoja" ihmisiä. Joiden seuraan ei mielellään mennä työpaikan kahvipöydässä, tehdä ryhmätöitä/paritöitä yms.
Jos henkilön hygienia on kunnossa ja älykkyys normaalitasoinen, niin mikä tekee heistä vastenmielisen tai luotaansatyöntävän?
Kommentit (6)
Hiljaisuus, epävarmuus, huono ryhti, katsekontaktin puute, jännittäminen, kömpelöt keskustelunavaukset. Epämääräinen puheääni, takeltelu, hermostunut sählääminen, neuvottomuus, alistunut olemus.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:38"]
Hiljaisuus, epävarmuus, huono ryhti, katsekontaktin puute, jännittäminen, kömpelöt keskustelunavaukset. Epämääräinen puheääni, takeltelu, hermostunut sählääminen, neuvottomuus, alistunut olemus.
[/quote]90% ei voi olla sun frendejä :D
Aha, mielestäsi yksinäinen on aina vastenmielinen ja luotaantyöntävä, vaikka hygieniatasossa ei olisikan puutteita. Aika kapea näkemys sinulle.
Olen yksineläjä, joka viihtyy omassa seurassaan. Uskallan siis olla kasvokkain itseni ja vikojeni kanssa, mihin kaikki eivät pysty. Ilmeisesti minua pidetään aika vahvana ihmisenä, mutta ei kyllä luotaantyntävänä tai vastenmielisenä. Kelpaan hyvin ryhmätyöporukkaan, koska olen vastullinen eli pidännhuolen, että työt tulevat ajoissa valmiiksi. Kuulemma olen myös rohkea, kun uskallan esitellä ryhmämme aikaansaanokset. Revi siitä, ap. Ja alapeukuttajat, nyt peukku herkille!
Minua ei kiinnosta, onko joku yksinäinen vai ei. Juttelen sellaisten kanssa, joiden kanssa on helppo ja mukava jutella. Ei siinä sen kummempaa ole.