Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada nettimies suostumaan tapaamiseen?

Vierailija
09.05.2014 |

Eli:

Olen jutellut noin 1 v ajan ihanan, mukavan, hauskan, huumorintajuisen, muita ajattelevan miehen kanssa. Näiden em. piirteiden lisäksi hän on yksinäinen ja vähän syrjäytynyt. Ei käytä alkoholia tai muita päihteitä, viihtyy vaan omissa oloissaan tietokoneen ääressä ja pelejä pelaten...

Olen ehdottanut hänelle tapaamista kahteen otteeseen. Kummallakin kerralla on sanonut että olisi kivaa tavata, mutta.

Eli aina on tullut se jokin mutta. Syy miksi ei halua tavata. Ne syyt ovat olleet se ettei ole tottunut tapaamaan naisia, on ujo ja hänen sairautensa joka ei minun mielestäni kyllä toisi mitään estettä tapaamiseen, voisi ehkä vähän hidastaa asioita, mutta ei todellakaan olisi este.

Mitä tehdä? 
:(

Ollaan ihan kaverilinjalla, vaikka mä voin myöntää pitäväni hänestä kyllä todella paljon. Alan olla tämän tilanteen kanssa aika epätoivoinen ja kerran meillä onkin ollut riitaa asiasta eli olen suoraan sanonut kuinka minua harmittaa tämä tilanne yms. Meillä oli pieni välirikkokin, mutta en kestänyt sitä vaan jatkoimme jutustelua.

Onko täällä muita samassa tilanteissa olevia? Jotain vinkkejä kaipaisin kovasti,

vai annanko vaan asian olla?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua? 

Vierailija
2/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla,ei se halua suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sairaudesta on kyse?

Vierailija
4/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sitä sairautta paljastaa, koska pelkään että hän löytää tämän keskustelun jollain keinolla. :D Mutta liittyy erääseen aistiin. Onpas mystistä. :p

Vierailija
5/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä menin vähän väkisin tapaamaan nettimiestä, sinne peräkammariin. Ei olisi pitänyt, kyllähän se tuli seuraavien vuosien aikana selväksi ettei vanha koira opi uusia temppuja, ja ihan syystä se siellä peräkammarissa mätäni. Ei ole minkään sortin aarre kellekään naiselle. Toivottavasti et netissä chattailevaa exääni ole tavannut, tosin se on kyllä juoppo.

Vierailija
6/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 6 laittaneelle henkilölle: Ei varmasti ole kyseessä sama henkilö. :D Tämä tapaus kun ei ole juoppo ja itseasiassa hänellä ei ole seurustelusuhteita takana. 
Kertoisitko lisää miten väkisin menit tapaamaan häntä? :P Olen nimittäin itsekin harkinnut asiaa, tosin en vielä ihan kovin vakavissani. ;) 

Vierailija
7/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää mies ole kotoisin Tampereelta? Siitä lähistöltä.

Vierailija
8/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen hän on? Ehkä hän ei ole kertonut kaikesta ihan totuutta itsestään ja ujostelee sen takia tapaamista. 

Vierailija
9/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 8: Ei ole kotoisin Tampereelta.. Kuinka niin? 

Vierailija 9: Hän on 25-vuotias ja toi vierailija6:n käyttämä peräkammarinpoika kuvaa kyllä häntä hyvin...

Vierailija
10/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta?

Vierailija
11/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmijärveltä?

Vierailija
12/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kyttäämään sitä asunnon ulkopuolelle ja sitten törmäät siihen kaupassa.

Vierailija
13/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
14/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielikuvitukseni ei keksi parempaa kuin että jos mies käy jossain tapahtumissa (keikoilla tms.), niin sellaisten yhteydessä voisi yrittää tavata. Mutta jos hän ei liiku mihinkään, niin tilanne on vähän hankala.

Vierailija
15/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet jaksanut kirjoitella, soitella vuoden...on sinussakin jotain erikoista. Minä alkaisin epäillä vaikka mitä ja hiljaa hiipuisin takavasempaan.

Vierailija
16/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihana. 

Tulisipa joku nainen tapaamaan minuakin peräkammariini. No, itseasiassa kerran tulikin, mutta käännytin sen ovelta :D

Vierailija
17/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Oulusta eikä Nurmijärveltä. :D Mutta heittäkää toki näitä veikkauksia, josko joku sattuisi hänet tietämään... xD Ja kertokaa toki myös omia kokemuksianne vastaavista tapauksista!

Hän on 25 ja minä muutaman vuoden nuorempi.

"Mene kyttäämään sitä asunnon ulkopuolelle ja sitten törmäät siihen kaupassa." Tätä olen harkinnut, haha. ;)

Meillä tosiaan välimatkaa jonkin verran. Ja huono juttu on se ettei hän oikein käy missään. Pitäisi olla jokin tosi mielenkiintoinen keikka tms. niin ehkä sen yhteydessä hän suostuisikin näkemään. Tai vaikka ei suostuisi niin kertoisi varmasti sinne menemisestä ja mä voisin sattua "vahingossa" paikalle. ;)

Taidan kuulostaa aika epätoivoiselta. xD

Vierailija
18/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ihanasta en kyllä tiedä! Mutta miksi käännytit nro 17? :D

Ja minussakin jotain erikoista? On varmasti. Olen jaksanut kirjoitella vuoden, koska hän on aivan ihana tyyppi ja minusta olisi ihanaa hänet tavata. Kai mulla on myös jonkinlainen hoivavietti häntä kohtaan, tai siis tekisi mieli mennä nostamaan häntä niskasta kiinni ja näyttää miten sen kotona kököttelyn sijaan vois tehdä vaikka mitä muuta ja kuinka elämässä on hyviä asioitakin olemassa. 

Vierailija
19/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:19"]

Viestin 6 laittaneelle henkilölle: Ei varmasti ole kyseessä sama henkilö. :D Tämä tapaus kun ei ole juoppo ja itseasiassa hänellä ei ole seurustelusuhteita takana. 
Kertoisitko lisää miten väkisin menit tapaamaan häntä? :P Olen nimittäin itsekin harkinnut asiaa, tosin en vielä ihan kovin vakavissani. ;) 

[/quote]No ilmoitin että tulen silloin ja silloin käymään, ja kyllähän se sitten ulos tuli ja kävimme ajelulla, sisälle en uskaltanut sentään, koska siellähän olivat isä ja äiti. En minäkään silloin olisi arvannut ettemme voi esim. lähteä hänen autollaan ajelulle koska a: hän ei ollut selvinpäin, ja b: bensa maksaa liikaa.

Vierailija
20/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on tosi huono itsetunto ja pelkää että et pidä ulkonäöstä/persoonasta ja laitat välit poikki? Jos hän on todella ujo?