Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timanntisormus tai korvikset tyttöystävälle, minkälaisessa tilanteessa sait ne?

Vierailija
09.05.2014 |

Oliko mukana romantiikkaa? Oliko piilotettuna jonkin arkisen esineen sisälle? Mitä tapahtui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:29"]

Oliko mukana romantiikkaa? Oliko piilotettuna jonkin arkisen esineen sisälle? Mitä tapahtui?

[/quote]

Piti kirjoittaa:

Timanttisormus tai korvikset tyttöystävälle, minkälaisessa tilanteessa sait ne?

Vierailija
2/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä sain timanttisormuksen ja huomenlahjaksi korvikset ja kaulakorun. Kaippa häitä ihan romanttisena tilanteena pidetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää.. olen kai kerran saanut jonkin sormuksen lahjaksi kihlasormuksia lukuun ottamatta 25-vuotisen suhde-elämäni aikana, siis useita suhteita. Taisi olla ihan synttäri- tai joululahja silloin parikymmentä vuotta sitten.

Yleensä lahjani ovat olleet luokkaa 4 sytytystulppaa tai käytettyä talvirengasta (ja nämäkin eri kumppaneilta), tai hummelin tennissukat. Jos olen saanut mitään.

Vierailija
4/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain timanttisormuksen, oli piilotettu siivouskaappiin ja löysin kun olin alkamassa imuroimaan. Tuolloin olin viimeisilläni raskaana ja odotin esikoistamme.

Vierailija
5/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli riitaa senaikaisen miesystävän kanssa. Sitten pidimme hetken etäisyyttä. Mies yllätti minut kauniilla timanttisormuksella, kun näimme eron jälkeen kahvilassa.

Vierailija
6/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useitakin. Ei mitään kauhean romanttista.

Vierailija
7/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:33"]

Ää.. olen kai kerran saanut jonkin sormuksen lahjaksi kihlasormuksia lukuun ottamatta 25-vuotisen suhde-elämäni aikana, siis useita suhteita. Taisi olla ihan synttäri- tai joululahja silloin parikymmentä vuotta sitten.

Yleensä lahjani ovat olleet luokkaa 4 sytytystulppaa tai käytettyä talvirengasta (ja nämäkin eri kumppaneilta), tai hummelin tennissukat. Jos olen saanut mitään.

[/quote]niin ja varmaan pitää mainita että se ainoa saamani koru oli varmaan jotain 20 markan hintaluokkaa.

Vierailija
8/8 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöön piilotettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi