Timanntisormus tai korvikset tyttöystävälle, minkälaisessa tilanteessa sait ne?
Oliko mukana romantiikkaa? Oliko piilotettuna jonkin arkisen esineen sisälle? Mitä tapahtui?
Kommentit (8)
Häissä sain timanttisormuksen ja huomenlahjaksi korvikset ja kaulakorun. Kaippa häitä ihan romanttisena tilanteena pidetään.
Ää.. olen kai kerran saanut jonkin sormuksen lahjaksi kihlasormuksia lukuun ottamatta 25-vuotisen suhde-elämäni aikana, siis useita suhteita. Taisi olla ihan synttäri- tai joululahja silloin parikymmentä vuotta sitten.
Yleensä lahjani ovat olleet luokkaa 4 sytytystulppaa tai käytettyä talvirengasta (ja nämäkin eri kumppaneilta), tai hummelin tennissukat. Jos olen saanut mitään.
Sain timanttisormuksen, oli piilotettu siivouskaappiin ja löysin kun olin alkamassa imuroimaan. Tuolloin olin viimeisilläni raskaana ja odotin esikoistamme.
Oli riitaa senaikaisen miesystävän kanssa. Sitten pidimme hetken etäisyyttä. Mies yllätti minut kauniilla timanttisormuksella, kun näimme eron jälkeen kahvilassa.
Useitakin. Ei mitään kauhean romanttista.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:33"]
Ää.. olen kai kerran saanut jonkin sormuksen lahjaksi kihlasormuksia lukuun ottamatta 25-vuotisen suhde-elämäni aikana, siis useita suhteita. Taisi olla ihan synttäri- tai joululahja silloin parikymmentä vuotta sitten.
Yleensä lahjani ovat olleet luokkaa 4 sytytystulppaa tai käytettyä talvirengasta (ja nämäkin eri kumppaneilta), tai hummelin tennissukat. Jos olen saanut mitään.
[/quote]niin ja varmaan pitää mainita että se ainoa saamani koru oli varmaan jotain 20 markan hintaluokkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:29"]
Oliko mukana romantiikkaa? Oliko piilotettuna jonkin arkisen esineen sisälle? Mitä tapahtui?
[/quote]
Piti kirjoittaa:
Timanttisormus tai korvikset tyttöystävälle, minkälaisessa tilanteessa sait ne?