Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska juoksutrikoista on tullut uudet "verkkarit"?

Vierailija
09.05.2014 |

Nykyään näkee tosi usein ihmisiä ihan arkisissa toimissa juoksutrikoissa, siis sellaisissa tiukoissa leggarimallisissa urheilupöksyissä, bloggaritkin hengailee niissä vapaa-aikana..toinen ihme muoti on ne birkenstockit, eli sellaiset terveyskengät ihan nuorillakin. Ugh, vanha akka on puhunut ;)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:50"] 

Tukholmassa on tainnut mennä jo aikaa sitten ohi, kun lenkkivaatteissa ei ole aikoihin tultu käymään joten eiköhän tämä meilläkin ole kohta entinen muoti.

[/quote]

Täällä Pohjois-Ruotsissa ovat vielä kuuminta hottia.

Vierailija
22/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyllä käytä kun matkalla salille tms ja takaisin, joskus siis kaupassakin tulee käytyä, tosin hajusta ei voi erehtyä mitä on tullut tehtyä juuri :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan niin hemmetin mukavat päällä että niin olin minäkin koukussa ensimmäiset ostettuani! Ensin en niillä mennyt kuin tasan tarkkaan salille ja lenkille, mutta kun niitä alkoi vilkkua katukuvassa ja blogeissa niin totesin että ainakin ruokakauppaan kehtaan ne pistää. Esim keskustaan ja ruokapaikkoihin laitan aina farkut tms, mutta tosiaan kauppareissut, nopeat kahvittelut ja asioilla juoksut menee trikoissa ihan mukavuussyistä.

Tämä ratkaisee ainakin mulla myös sen ongelman että ei tarvitse ottaa monia vaatekertoja mukaan jos tietää, että samalla reissulla poikkeaa salille tai kaverin kanssa lenkille. Toki vaihdan paidat ja sukat salilla, mutta koska hikoilen pääasiassa yläkropastani, niin hyvin kehtaan piipahtaa samoilla pöksyillä vielä kahville tai vaikka kirppikselle.

Vierailija
24/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää paikkansa, että olet jo vanha akka, niin ihmettelen, miksi et ole vieläkään oppinut äidinkieltäsi auttavasti.

Koska-sanalla ei kysytä ajankohtaa eikä mitään muutakaan. Oikea kysymyssana on milloin. Voisiko joku huippumoderni muotihössötyksiä seuraava ihminen kertoa minullekin, milloin nämä "Koska lento Pariisiin lähtee?" -tapaiset pölvästien lauseet tulivat muotiin ja miksi ne ovat niin muodikkaita?

Vai ovatko ihmiset vain tyhmentyneet?

T. Varhaiskeski-ikäinen ukko.

Vierailija
25/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt töissä, siis lastenneuvolassa, kun asiakkaat ilmaantuvat lapsen kanssa sinne juoksutrikoissa. Ilmiö on nyt tänä keväänä tullut.

Vierailija
26/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä ja pyöräillessä ok, urheiluvaatteiksihan on suunnitetukin, mutta muuten ovat järkyttävät. Muhkuraa pakarapuolella, reisi ja vatsamakkaraa jne...

Vierailija
27/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:49"]

Lenkillä ja pyöräillessä ok, urheiluvaatteiksihan on suunnitetukin, mutta muuten ovat järkyttävät. Muhkuraa pakarapuolella, reisi ja vatsamakkaraa jne...

[/quote]

No jos ei löydy muhkuraa ;)

Vierailija
28/37 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne ihmiset lenkkeilee? Itse kävin juuri pankissa trikoot jalassa, kun juoksin sinne 6km ja takaisin saman verran.

Vierailija
29/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:31"]

Minäkin olen ihmetellyt töissä, siis lastenneuvolassa, kun asiakkaat ilmaantuvat lapsen kanssa sinne juoksutrikoissa. Ilmiö on nyt tänä keväänä tullut.

[/quote]

En minä ainakaan ykkösiä pistä neuvolaan ylle. Minä en ole enää neuvolan asiakas, vaan lapseni ovat Ihan vain btw. Jos tulen vaunujen kanssa neuvolaan, on päälläni juoksutrikoot, koska olen tuolloin samaan aikaa lenkillä. En todellakaan ala jonkun neuvolaterkan takia muita vaatteita ottamaan mukaan. 

Ihmettele enemmän jos joku tulee risaisissa ja törkyisissä vaatteissa sinne.

Vierailija
30/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 19:31"]

[/quote]

Ai pitäiskö mun sitten juosta joku jakkupuku päällä, vai?

Vai eikö äiti saa treenata maratonille. Olen juossut parikymmentä maratonia ennen vauvaa ja en taatusti lopeta treenaamista siksi, että joku aaveemamma töllistelee mun juoksutrikoita, kun juoksen vaunujen kanssa neuvolaan.

Hei, oletko koskaan kuullut, että olen olemassa ihan juoksuun tarkoitettuja vaunujakin?

Vierailija
31/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksuvaatteisiin pukeutuminen ei ole mitään köyhien hommaa :)

Nimim. tänään aamulla ennen lenkkiä kaupassa

juoksutossut 160 euroa

juoksutrikoot 90 euroa

kompressiosäärystimet 50 euroa

juoksusukat 20 euroa

juoksupaita 40 euroa

juoksutakki 80 euroa

sykemittari ranteessa 250 euroa

Vierailija
32/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ku se fitnessi on ny muotia. Mua ei niinkään häiritse noi itse trikoot vaan se miten ne ilmeisesti tiukkuudellaan vetää selän notkolle ja perseen pystyyn. Toi muoti tulee aiheuttamaan vielä monelle selkävaivoja ;)

http://metallisydan.fitfashion.fi/2014/05/05/totuus-fitness-bloggarin-arjesta/

Vierailija
33/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, on koskaan treenaa enää missään muussa vaatteessa kuin trikoissa. Joku urpo huutele niillä lisää tehoa treeniin, sama tyyppi ei varmasti laita hiihtolenkillekään pitoa / luistoa pohjiin kun on niin helvetin paljon tehokkaampaa!

Vierailija
34/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:42"]

Näin miehenä, on koskaan treenaa enää missään muussa vaatteessa kuin trikoissa. Joku urpo huutele niillä lisää tehoa treeniin, sama tyyppi ei varmasti laita hiihtolenkillekään pitoa / luistoa pohjiin kun on niin helvetin paljon tehokkaampaa!

[/quote]

Taidankin mennä shoppailee uusia treenikuteita tänään.

Vierailija
35/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mutia nyt. Oma teini-ikäinen tyttö käyttää juoksu/ tai treenitrikoita mennessään treeneihin tai muutenkin. Samoin kuulin kuntiksella pukuhuoneessa, kun nuoret tytöt olivat lähdössä treeneistä ostoksille. Puhuivat siinä keskenään, että jätetään vaan trikoot päälle, että se on nyt muotia.

Nuorten neitojen on hyvä esitellä täydellisiä pakaroitaan niissä housuissa.

Vierailija
36/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä työhaalarin alla mukavuussyistä vanhat juoksutrikoot. Jalka menee saappaaseen paremmin, kun on ohuet housut haalarin alla eikä paksumpia. Töiden jälkeen käyn joskus kaupassa tai jossain virastossa äkkiä, enkä viitsi sitä varten housuja vaihtaa. Siksi siis minut saattaa nähdä näissä vaatteissa ihan missä vaan.

Vierailija
37/37 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran lastenneuvolan terkkarin sijaisella juoksutrikoot. Kyllä mä toisenkin kerran vilkaisin. Tämä oli esikoisen vauva-aikana, eli 2011. Ei mua haittaa, jos joku vapaa-ajallaan niihin pukeutuu, mutta onhan ne ehkä hieman erikoinen valinta työvaatteeksi, jos asiaa oikein ajattelee.