Kertokaa, mistä tietämänne koronatartunnan saaneet saivat tartunnan?
Kommentit (36)
Työpaikalta. Olisi voinut tehdä etätyötä, mutta kun ei, niin taudin sai.
Lentokenttäjunasta helmikuussa. Luulen. Testeihin en tietenkään päässyt, mutta makuaisti meni ja yskä oli rajumpi kuin mikään koskaan.
Todetut tapaukset erään firman 5-vuotisjuhlista marraskuussa, maskeja oli kuulemma ”tarjolla”. Muutama samassa rakennuksessa työskennellyt sairastui myös.
Jyväskylässä koulusta opettajalta, joka toi sen kouluun M a M ujen uskonnollisesta tapahtumasta.
Hautajaisista muutama, loppujen lähde tuntematon.
Lätkämatsista. Lisäksi tartutti kolme muuta, kun oli 15 minuuttia työpaikallaan käymässä seuraavana päivänä.
Vaasan opiskelijatapahtumista silloin syksyllä.
Yliopistolta yksi, joka jatkotartutti vanhempansa. Työpaikalta toinen (rakennustyömaa). Helsinki.
Kolme töistä (eri työpaikat)
Yksi opiskelijatapahtumasta
Yksi tuntematon lähde
Omainen toi hoitokotiin hoidossa olevalle vanhemmilleen jolta sain tartunnan. Olen hoitaja.
En tunne ketään koronaa sairastunutta. Asun Vantaalla ja olen töissä Helsingissä
Sain tartunnan ravintolassa kaverin synttärilounaalla.
Olen koko korona-aikana tavannut muita ihmisiä kuin miestäni viisi kertaa. No nyt on taas koko asuinmaani kolmannessa lockdownissa, joten ei tarvi nähdä ketään vähään aikaan...
Työkaveri sai lievänä koronan. Ilmeisesti lapsensa oli koulusta sen tuonut mukanaan. Kukaan meistä altistuneista ei sairastuttu vaikka osa oli pitkiä aikoja samassa tilassa.
Sama tilanne kaverillani eri työpaikasta. Yksi sairas ja kukaan samassa työpisteessä altistunut ei sairastunut tautiin.
Nämä molemmat lokakuulta Helsingistä.
Minä sain töistä maaliskuussa. Työkaveri piti koronaansa tavallisena nuhana ja tuli pitämään turhaa palaveria.
Tai, enhän minä 100% varma ole siitä, että se kahden viikon sairasteluni oli koronaa, kun en testeihin päässyt, mutta työkaveri meni sen verran huonoon kuntoon, että se testattiin ja siltä virus löytyi.