mistä apua??
Olen ollut aina sairas, siis fyysisesti. Lapsesta saakka on ollut sairauksia/vaivoja jotka ei näy ulospäin ja se teki minusta hiljaisen vieraammassa seurassa vaikka muuten olen iloinen ja hauska. Lisäksi sairaudet ovat olleet aika erikoisia. Sellaisia joiden kanssa on ravattu lääkäreillä jotka eivät ole myöskään ole tienneet mikä on vaikka jotain selvästi on jne. Kaikkeen ei ole vieläkään diagnoosia.
Parikymppisenä oli terve vaihe ja olin niin onnellinen!! Alle 30vee sairastuin taas, mutta nyt diagnoosi löytyi pian eli nivelreuma. Saan kuitenkin kaikista lääkkeistä todella pahoja sivuvaikutuksia. Siis todella pahoja, jopa hengenvaarallisia. 6vuotta on mennyt nyt lääkekokeiluissa ja niistä johtuvissa sairasteluissa. Lisäksi pienin lapsistani on 5v ja moniallergikko ja elämä tuntuu senkin osalta epäreilulta!
Miehelläni todettiin vasta uniapnea joka selittääkin hänessä olleita 'ongelmia' jotka ovat rasittaneet myös meitä/minua.
Nyt olen kärsinyt kivuista ylävatsassa konkin aikaa. Sappikipua se ei ole, sappikin on jo poistettu aiemmin. Tutkimukset jatkuvat alkuviikosta. Kipu on kauheaa eikä mikään pysy sisällä.
Jos tästä vielä toivun niin se mitä haluan kysyä on se MITEN saan henkiseen oloon apua?? Olen aivan poikki. Rakastan perhettäni, olen tehnyt töitä joista pidän, mutta en JAKSA tätä sairastamista ja kipua ja kuvun pelkäämistä. Sitä olia kun pelkää milloin taas sattuu. Pelkääminen on kauheinta. Sitä en jaksa enää.
Minulla ei oikein ole ketään jolle puhua. Itkeäkään en osaa. Pelkään vain ja elän päivä kerrallaan. Nautintoa saan vain perheestä ja ajatukset pois vievistä kirjoista ja elokuvista. ...
Jos toivun tästä haluaisin keskustella jonkun kanssa joka todella kuuntelee. Terapeutti tmv?? Mutta millekään yksityiselle ei ole rahaa mennä.