Pinotaan todella kauniita tytön nimiä!
Niin, esikoistyttären syntymä lähestyy ja nimestä ei tietoakaan. Pidän kauniista, tyttömäisistä, vähän harvinaisemmista nimistä. Mietitty on pää puhki ja nimikirjoja luettu, ei vaan ole nimeä löytynyt.
Kommentit (94)
Eeva
Maija
Raisa
Kaisa
Liisa
Hertta
Irma
Erja
Ulla
Riitta
Siinäpä hyviä, suomalaisia kunnon nimiä. Kaimoja ei taatusti ole ikäluokassa kovinkaan paljon?
Minea puolella ollaan, Lotta ja Linnea. Myös kauniita
Stella! Myös Viivi, Jessika, Melissa, Sonya, Sofia ovat minun suosikkejani <3
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:31"]Minea puolella ollaan, Lotta ja Linnea. Myös kauniita
[/quote]
jep. Ja Mea
Outoa tai ei, mutta suosittelen omaa nimeäni, olkoonkin joku vähän "trendinimi" nyt vissiin. Eli Minea.
Lapsena en pitänyt kun oli niin erikoinen ja kaikki kummasteli. Mutta nyt aikuisena olen ollut ylpeä nimestä, mielestäni ei kuulosta oudolta väännökseltä mistään ja yliyrittämiseltä, sopii suomalaiseen suuhun, normaaleja suomalaisia kirjaimia ja helppo lausua. Lisää pikkukaimoja vaan maailmaan!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:39"]
Canna
[/quote]
bis?
Eiku tää on se Feissarimokat-sivustollakin nähty Sanna/Canna/Sannah -juttu. :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:21"]
Melena,Candida, Obesita
[/quote]
Älkää nyt tästä neuvosta ottako vaaria. Candida viittaa hiivaan ja Obesita ylipainoon.
[/quote]Niin ja Melena on verinen ripulipaska.
[/quote]
...Mitä?
Anna
Loviisa
Hertta
Kerttu
Minna
Tiina
Bea
Beata
Martta
Bertta
Kaisa
Annamari
Anniina
Lotta
Maija
Marja
Maria
Viivi
Venla
Vilma
Sofia
Suvi
Silja
Senja
Enna
Eevi
Eveliina
Sanja
Sani
Irene, Judith, Linnea, Vanamo, Salvia, Juno, Minerva, Lila
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:09"]
Eea on kaunis. Jos minulla joskus tyttö nimi on varmasti Eea. Sopii suomalaiseen suuhun, harvinainen nimi..:)
[/quote]Minusta se näyttää väärältä. Kuin sieltä puuttuisi välistä konsonantti. Esim. V.
[/quote]
Ihan niinkuin Piia.Siitahan puuttuu välistä K. Tai Leea,n puuttuu ja Leasta k.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:24"]
Eea on kaunis. Jos minulla joskus tyttö nimi on varmasti Eea. Sopii suomalaiseen suuhun, harvinainen nimi..:)
[/quote]Minusta se näyttää väärältä. Kuin sieltä puuttuisi välistä konsonantti. Esim. V.
[/quote]
[/quote]Sori. Näyttää oudolta kun nimessä on pelkkiä vokaaleja. Eea, Iia, Uua, iiaauuaa, Iiuuiiuu...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:31"]Minea puolella ollaan, Lotta ja Linnea. Myös kauniita
[/quote]
jep. Ja Mea
[/quote]
Tosiaanko kummastelivat? uulisi kaikkien suomalaisten Sinuhen lukeneen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:43"]
Minella, Lenia <3
[/quote]Eivät nuo ole oikeita nimiä. Voisihan sitä itse kukin suoltaa keksittyjä epänimiä, niin kuin Eera, Istus, Nala ja Ummo... mutta mitä siitä kostuisi?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:24"]
[/quote]
[/quote]Sori. Näyttää oudolta kun nimessä on pelkkiä vokaaleja. Eea, Iia, Uua, iiaauuaa, Iiuuiiuu...
[/quote]
Haha, siis just näin. Nimessä ei ole mitään tarttumaotetta ta persoonaa, jos se on vain vokaalijono.
Omasta mielestä kivoja ovat:
Nelli
Nella
Melina
Marianna
Marianne
Enni
Pinja
Iines
Iiris
Iina
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:21"]
Melena,Candida, Obesita
[/quote]
Älkää nyt tästä neuvosta ottako vaaria. Candida viittaa hiivaan ja Obesita ylipainoon.
[/quote]Niin ja Melena on verinen ripulipaska.