Vituttaako onnelliset ihmiset?
Mielipiteitä? Saako hymyilevät ja muutenkin onnelliset ihmiset sinut raivon valtaan?
Usein ainakin onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen näyttää ketuttavan.. Onko näin?
Kommentit (9)
Riippuu kontekstista. Jos se hymyilevä tyyppi kaarsi juuri ökymersullaan pihaan, niin kyllä vituttaa. Mutta jos onnellinen ihminen onkin naapurin 60-vuotias papparainen joka käy päivisin tiputtelemassa pullanmuruja ankoille sillalta, niin ei vituta.
Ei vituta. Itsekin olen onnellinen.
En ole ikinä ymmärtänyt miksi se on toisilta pois, jos joku on onnellinen?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:01"]
Riippuu kontekstista. Jos se hymyilevä tyyppi kaarsi juuri ökymersullaan pihaan, niin kyllä vituttaa. Mutta jos onnellinen ihminen onkin naapurin 60-vuotias papparainen joka käy päivisin tiputtelemassa pullanmuruja ankoille sillalta, niin ei vituta.
[/quote]
Vituttaako sinua ensimmäisen esimerkin onnellisuus vai varakkuus? Entä jos naapurin 60-vuotiaalla papparaisella (voiko 60-vuotias olla "papparainen"?) on autotallissa Jaguaari?
Ei tietenkään. Onnelliset ihmiset tekevät maailmasta paremmin; he levittävät onnen hiukkaisia kaikkialle ympärilleen minne hyvänsä kulkevatkin. :)
Ikävä kyllä meitä onnellisia ei aina tunnista hymystä. Itse olen hemmetin tyytyväinen elämääni, mutta kasvoillani on aina sellainen neutraali, vähän vittuuntunut perusilme.
Ja 60-vuotias papparainen. :D
Kyllä ärsyttää. Varsinkin kun näen joukon iloisesti puhuvia ja nauravia ihmisiä.
Useita vituttaa.