Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus peniksen koosta, naisen suusta:

Vierailija
09.05.2014 |

Pitkä on parempi kuin lyhyt, paksu on parempi kuin ohut. Liian suureen en ole koskaan trmännyt. MUTTA: tärkeämpää kuin koko on ehdottomasti erektiovahvuus. Iso ja puolilysä on huonompi kuin pieni ja kivikova. Lisäksi pieni penis joka on sopivasti kaareva G-pisteen manipulointiin on huomattavasti parempi kuin iso lll suora. Lopuksi: millään tällä ei ole kuin pieni vaikutus. Aivot ovat naisen sukupuolielin nro 1. Jos mies on "se oikea", noilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Jos vain seksi toimii. Naisethan siis eivät tarvitse tyydytykseen penistä tai yhdyntää lainkaan. Jos opettelet missä naisesi klitoris ja G-piste ovat ja miten saat aikaiseksi moninkertaiset orgasmit (helppoa itse asiassa jopa kielellä ja sormilla), sinun ei koskaan ikinä milloinkaan tarvitse huolehtia jostakin niin turhanpäiväisestä kuin peniksen riittävä koko.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt emätin, mun miehellä kaiketi 16-17cm kovana ja se kyllä ihan sattuu joskus. Ollaan siinä kivun ja mielihyvän rajamailla tietyissä asennoissa. Tykkään kyllä muutenkin enemmän paksusta, kun pitkä tökkii ikävästi alavatsaan.

Kaarevuuden voi korvata ottamalla asentoa hieman alemmas ja työntämällä puoliväliin, hieroo terska niin hyvin g-pistettä et tulee heti orgasmi!

Vierailija
2/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peniksen koko onkin merkittävämpi miesten VÄLISESSÄ kilpailussa. Ei niitä kiinnosta miltä se naisesta tuntuu, ne vain tahtovat olla isomunaisia kavereiden silmissä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, liian pitkä ei oikeasti ole hyvä. Tökkii varsinkin takaapäin kipeästi. Sellainen normaalikokoinen mutta tosi kova on hyvä!

Mun nykyisellä on aika traagista kun sen penis on löysänä ihan pikkuinen, ei sillä varmaan itsetunto nouse jätkien saunaillassa. Mutta se kasvaa erektiossa tosi paljon, valehtelematta tyyliin kolminkertaiseksi. :O Se on aika friikkiä, mun eksillä on lähinnä vaan jäykistynyt ja kasvanut vain vähän.

Vierailija
4/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:42"]

Se peniksen koko onkin merkittävämpi miesten VÄLISESSÄ kilpailussa. Ei niitä kiinnosta miltä se naisesta tuntuu, ne vain tahtovat olla isomunaisia kavereiden silmissä. ;)

[/quote]

Totta.

-Mies 29v

Vierailija
5/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet muuten vertailevat ja mittailevat kaveriporukassa pippeliensä kokoa? Pitäisköhän joskus saunaillassa ehdottaa häpyhuulten paksuuden mittaamista? =D

Vierailija
6/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:48"]

Joo, liian pitkä ei oikeasti ole hyvä. Tökkii varsinkin takaapäin kipeästi. Sellainen normaalikokoinen mutta tosi kova on hyvä!

Mun nykyisellä on aika traagista kun sen penis on löysänä ihan pikkuinen, ei sillä varmaan itsetunto nouse jätkien saunaillassa. Mutta se kasvaa erektiossa tosi paljon, valehtelematta tyyliin kolminkertaiseksi. :O Se on aika friikkiä, mun eksillä on lähinnä vaan jäykistynyt ja kasvanut vain vähän.

[/quote]

Ehdota miehelle, että jumppaa saunailloissa kalun aina juhlakuntoon, niin ei tarvitse hävetä.

Vierailija
7/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla on samanlainen :| uimahallissa, saunailloissa ym. pieni kuin pojalla, ellei vaivihkaa vähän "käsittele".

Vierailija
8/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia mikään kyrvän koko kiinnosta vittuakaan, vaan lompakon koko! Turhaan pieni-munaiset miehet masentuu...

Vierailija
9/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:27"]

[/quote]

Ehdota miehelle, että jumppaa saunailloissa kalun aina juhlakuntoon, niin ei tarvitse hävetä.

[/quote]Juu... pientä penistä toki saisikin hävetä enemmän kuin sitä, että esittelisi erektiota julkisesti. Eikös siinä tulisi mieleen, että kenestä meistä se on noin kiinnostunut, luulin sitä heteroksi...

Vierailija
10/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:40"]Ei naisia mikään kyrvän koko kiinnosta vittuakaan, vaan lompakon koko! Turhaan pieni-munaiset miehet masentuu...

[/quote]

on kyllä totta. Ihan naisena yhdyn tähän. Valta ja varallisuus kummasti kompensoi pienen kalun aiheuttaman surun.

Vierailija
11/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "g-pisteen manipulointi"? :D

Vierailija
12/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:40"]

Ei naisia mikään kyrvän koko kiinnosta vittuakaan, vaan lompakon koko! Turhaan pieni-munaiset miehet masentuu...

[/quote]Ei lompakon koko sinällään. Naista (ainakin tätä naista) kiinnostaa miehessä äly ja sen joustava käyttö, sosiaalinen kyvykkyys, taito. Hyvin usein nämä korreloivat siedettävän tulotason kanssa. Vai meinaatko, että sosiaalisesti eristynyt, puhumistaidoton, huumorintajuton ja typerä (ainakin käytännön asioissa) mies on luotaantyöntävä VAIN siksi, että hän ei ole rikas?

Vierailija
13/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:20"]

Miksi miehet muuten vertailevat ja mittailevat kaveriporukassa pippeliensä kokoa? Pitäisköhän joskus saunaillassa ehdottaa häpyhuulten paksuuden mittaamista? =D

[/quote]

Miehet eivät tuota harrasta, sitä tekevät pikkupojat.

Vierailija
14/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pisteen stimulointiako tarkoitat? :'D

Vierailija
15/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä ensimmäinen tämän aiheen keskustelu, joka ei vaikuta provolta ja suurin osa kommenteista on jonkin mittapuun mukaan asiallisia!? Olen positiivisesti yllättynyt.

Vierailija
16/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:45"]

Mitä on "g-pisteen manipulointi"? :D

[/quote]Sitä, että naidessa terska osuu g-pisteeseen. Sehän ei ole syvällä, vaan aika alhaalla vaginan seinämässä.

Vierailija
17/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:49"]

G-pisteen stimulointiako tarkoitat? :'D

[/quote]Sitä juuri! Sanat hukassa. =D ap

Vierailija
18/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai jaa, minä luulin kyllä, ettei miehet juuri koskaan esittele erektiota toisilleen. Googleen kun kokeili peniksen kokoa, niin keskustelupalstat, jotka tuli päällimmäiseksi on juuri näitä naisvaltaisia. Itseasiassa en törmännyt yhtään autosivustoa, kauppalehteä tai vastaavaa sillä haulla.

Vierailija
19/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan ryypiskely ja pitkä saunominen menee aina munanmittailuksi jos vain porukka on toisilleen riittävän tuttua.

Vierailija
20/24 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen yli viiskymppinen mies ja harrastanut useampaa urheilulajia sekä ollut monessa eri työtehtävässä. Olen elämäni aikana ollut reilusti yli sadassa saunaillassa, sekä harrastuksissa käynyt tuhansia kertoja miesten kesken yhtäaikaa suihkussa (joukkuelajeja pääasiassa harrastanut). Koskaan, ei milloinkaan ole edes sekunnin murto-osaa vertailtu toistemme vehkeitä, vaikka muuten roisia porukkaa olemmekin. Tuollaiset höpinät on ihan täyttä puppua ja pelkkää urbaanilegendaa. 

Ainoan kerran, kun muistan edes pientä vertailua tapahtuneen, tapahtui joskus vähän toisella kymmenenellä, kun naapurin pojan kanssa kovettuneita kullejamme kerran vertailtiin. Tuo lienee aika luonnollista seksuaalisen heräämisen aikoihin, mutta ei sillä mitään tekemistä ole aikuisten miesten penismiekkailun kanssa, joka käsitykseni mukaan on äärimmäisen harvinaista ja rajoittuu lähinnä keskustelupalstoilla pullisteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi