Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän mielestä paljon jos ikkunanpesijä veloittaa...

Vierailija
09.05.2014 |

48e +km korvaukset 25e ... Iso omakotitalo. N.20ikkunaa... N.2h menee...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi edullinen on. Ootko varma, ettei tarkoittanut 48e/tunti? Meidän ikkunanpesijä ottaa muistaakseni jotain 40e/tunti ja pesee parissa tunnissa 120 neliöisen talon ikkunat joka pinnalta, pintoja neljä. Ja kirkasta jälkeä on aina tullut. Tällä kertaa menee varmasti vähän kauemmin, kun putsaa myös sälekaihtimet. Ekan kerran kun pesijän otin, jäin koukkuun, en enää pese itse, on kuitenkin sen verran edullista. Itselläni aina mennyt koko päivä siihen pesemiseen.

Vierailija
22/23 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:39"]

Toki veloittaa tunti kukaan mukaan mutta meinas että n.2tuntia menee... Niinku kirjoitin..voi mennä kolmekin.

[/quote]

Halpaa vaikka menisi kolme. Itseasiassa luultavasti pyytäisin tekemään hötkymättä sen kolmessa tunnissa kuin kiireellä kahdessa ja maksaisin paremmasta työn jäljestä sen ekstran.

Itse vilkkaan kadun varrella asuvana voin kertoa, että kyllä ne ikkunat pitää sieltä välistäkin pestä, jos on tällaiset perus kolmeasiset avautuvat ikkunat. Ihan sikana pöllyä tuolla ikkunoiden välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:39"]

OK. Mies yössä inttää että pese itse mutta Yks tyttö ottaa sen verran niin ajattelin että voisin tilata sen.. :)

[/quote]

No jos hinta tuntuu miehestä kovalta, niin ei muuta kun rätti ja lasta kouraan siksi aikaa kun haet hänelle ämpärin ja pesuainetta. :)

t: kakkonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän