onko teidän mielestä paljon jos ikkunanpesijä veloittaa...
48e +km korvaukset 25e ... Iso omakotitalo. N.20ikkunaa... N.2h menee...
Kommentit (23)
Minun firmani tuntihinta kotitalouksille pohjois-suomessa on 35 e sis kaiken. Pesen 7 ikkunaa ulko tai sisäpuolelta tunnissa
Ettei toi nyt sisältäis jo kotitalousvähennystä?
Tuosta summasta voi Sitte hakea,vähennyksiä Ym. Tytöllä 16e tunti. Sis alv. Kilsakorvaukset erikseen..jää sille n.9-10e vähennysten jälkeen palkkaa..?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:39"]
OK. Mies yössä inttää että pese itse mutta Yks tyttö ottaa sen verran niin ajattelin että voisin tilata sen.. :)
[/quote]
Ymmärrän hyvin miehen mielipiteen. Rahat säästyisivät ja silti hän ei joutuisi niitä ikkunoita pesemään. Jos vaihtoehtona olisi se että mies pesee ikkunat niin ei todennäkäisesti enää eurot tuntuisikaan säästettäviltä. Todellisuudessa tuo on hyvin edullinen. Harmi vain ettei ole täällä noissa hinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:34"]
48e +km korvaukset 25e ... Iso omakotitalo. N.20ikkunaa... N.2h menee...
[/quote]
Ihan sikavähän. 24€/h, siitä pois poistot, markkinoinnit, vuokrat, vakuutukset, lomat etc. niin pesijä saa tuntipalkaksi kympin, jos sitäkään.
OK. Mies yössä inttää että pese itse mutta Yks tyttö ottaa sen verran niin ajattelin että voisin tilata sen.. :)
Kahdessa tunnisa ei kyllä peae ison omakotitalon KAIKKIA ikkunapintoja ja lisäksi ikkunapuita ulkoota ja sisältä.
Eihän tuo paljon rahaa todellakaan ole noin isosta työstä.
Mutta harmaata taloutta tuet jos "ostat" tuon palvelun siltä tytöltä.
Tytöllä y-tunnus ja antaa laskun yms,että en kyllä mitään harmaita talouksia tue... Juuri aloittanut.
Ei kai ap meinaakaan pimeästi maksaa, vai meinaako? Tuostahan saa kotitalousvähennyksenkin, jos menee laillisesti,
No on kyllä halpa. Mistä päin suomea? Tai onko edes suomessa?
No en maksa pimeästi. Laskulle saan.
Ihan suomalainen on :) just siis soittanu. Varmaan hakee edullisilla hinnoilla asiakkaita aluksi. Tai jos toinen on tyytyväinen siihen kymppiin, verojen Ym jälkeen niin mikäpä siinä.
Hyvä valinta teettää työ toisella, niin ei tarvitse itse tuskailla ikkunoiden kanssa. Ei haittaa, vaikka maksaakin.
Missäpäin? Meillekin saa tulla pesemään ikkunat!
Ei ole paljon vaan vähän. Tartu ihmeessä tarjoukseen, jos noin halvalla tehdään.
Jos työssä menee pitempään kuin kaksi tuntia...mitä todellakin luulen, niin veloittaako ylimääräisestä ajasta lisää vai jättääkö loput ikkunat pesemättä, joita ei ehdi kahdessa tunnissa? Vai onko tuo urakka palkka??
Pesee vain sisältä ja ulkoa.. Jos tekee työn hyvin niin otan jatkossakin tytön siivoamaan:) oulun seudulta on..
Toki veloittaa tunti kukaan mukaan mutta meinas että n.2tuntia menee... Niinku kirjoitin..voi mennä kolmekin.
Todella halpa. En nostais persettä tolla hintaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:39"]
[/quote]
Miksei mies pese ikkunoita?