Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietätte nyt uutta vuotta?

Vierailija
16.12.2020 |

Aiotteko uutena vuotena tavata ihmisiä? Tuntuu, että sehän se vasta riskijuhla onkin, kun kaikki on ensin jouluna viuhottanut paikasta toiseen ja uutena vuotena kenties kokoonnutaan uudella porukalla.

Missä maakunnassa asutte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan normaalisti kokoonnuttu usean perheen voimin. Nyt ei sitä tehdä.

Meillä on joku raketti varmaan jäänyt viime vuodelta, ammutaan ne. En taida lähteä rakettimyyntipisteisiin jonottamaan. Jotain hyvää syötävää, leivotaan varmaan lapsen kanssa kakku.

Sitten pitää keksiä jotain ohjelmaa lapselle. Pukeudutaan vaikka naamiaisasuihin, tehdään uudenvuoden askartelu, pidetään oma disko värivaloin, valetaan mehiläisvahatinaa. Kyllä me jotain keksitään.

Vierailija
22/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen päivä kuten aina. En halua jättää koiria yksin jos pelkäävät rakettien pauketta. Mies ei ole innoissaan kun minua ei koskaan saa uutena vuotena minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin

Vierailija
24/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aina ennenkin eli syön hyvin, katson telkkaria ja menen aikaisin nukkumaan. 

Vierailija
25/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa alkuilta ja sitten lähden tyttöystävän luokse vähän juhlimaan

M47

Vierailija
26/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen niin kuin aina. Ei ystäviä ja tämänkin vuoksi hyvin tavallinen päivä minulle. Ensimmäinen uusi vuosi ilman koiraa. Se aina pelkäsi raketteja joten sisällä pysyimme jos ei tarvinnut autolla lähteä muualle rauhallisempaan paikkaan. 

Vierailija
27/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olen sen koko viikon lomalla. Aion nukkua paljon, lueskelen, surffailen netissä, katselen sarjoja ja leffoja, ulkoilen metsissä. Vuodenvaihteessa laitan varmaan jotain erityisen hyvää ruokaa ja käyn ehkä kävelyllä katselemassa raketteja. Ehkä poikkean tervehtimään vanhempia heidän pihallaan, muuten en ihmisiä tapaa. Lepoa ja rentoutumista, sitä kaipaan nyt :)

Vierailija
28/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rakettien ampumista kielletä tänä vuonna? Sairaanhoitajat on jo nyt ihan burn outissa, ei sinne sairaaloihin enää lisäksi kaivata sormensa ja silmänsä irti ampuneita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä