Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen uskoo Joulupukkiin tosissaan

16.12.2020 |

Niin, ja mun 11 vuotias lapsikin. Oon varmaan outo, mutta ihan varma että meillä käy se ainoa oikea

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!

Vierailija
42/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

i anlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!

Vierailija
44/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna! Pppppp

Vierailija
45/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!!

Vierailija
46/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙃🙃🤪☺😚☺😘😛😜😝🤑🤪😛😂🤩🤩😛😙😙😙😙🥰🥰🥰🥰😙😙😙😙😚🤢🤢🤮🤠😯😲😕😯☹😮😯

Vierailija
47/47 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on paras! Mä puhun aina kuin hän olisi oikeasti olemassa. oon huomannut, että töissä eivät aina osaa lukea mua, että kuinka tosissaan olen. Ja sehän on ihan parasta, saan lisää vettä myllyyni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä