Aikuinen uskoo Joulupukkiin tosissaan
Niin, ja mun 11 vuotias lapsikin. Oon varmaan outo, mutta ihan varma että meillä käy se ainoa oikea
Kommentit (47)
Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!
i anlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!
Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna! Pppppp
Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!!
🙃🙃🤪☺😚☺😘😛😜😝🤑🤪😛😂🤩🤩😛😙😙😙😙🥰🥰🥰🥰😙😙😙😙😚🤢🤢🤮🤠😯😲😕😯☹😮😯
Joulupukki on paras! Mä puhun aina kuin hän olisi oikeasti olemassa. oon huomannut, että töissä eivät aina osaa lukea mua, että kuinka tosissaan olen. Ja sehän on ihan parasta, saan lisää vettä myllyyni.
Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!