Aikuinen uskoo Joulupukkiin tosissaan
Niin, ja mun 11 vuotias lapsikin. Oon varmaan outo, mutta ihan varma että meillä käy se ainoa oikea
Kommentit (47)
Ai niin, ja hyvää tulevaa JOULUA!!!
Feministit eivät pidä joulupukista koska se on patriarkaatin edustaja.
Voi ei pukkihullu palasi ja nyt se teki oikein jäsenyydenkin... Välillä on olevinaan 11v ja välillä sen äiti ja aina sama laulu.
Uskoohan jotkut meidän hallitukseenkin
Vierailija kirjoitti:
Voi ei pukkihullu palasi ja nyt se teki oikein jäsenyydenkin... Välillä on olevinaan 11v ja välillä sen äiti ja aina sama laulu.
Niin olenkiiiiiimaa laaaaaalaaa pukki huomenna matkaan käy mä oon äiti ja tyttö 11v oon kaljapeppu känni hullu pillu mulla on pukki ei katso hyvällä mun kirjoitteluu mut moro toivottavasti tää ärsyttää mua naurattaa sun kommentti ku oon kaksi tyyppii samaan aikaan mutta meillä käy oikee juu totta on. Palaan vielä joulun jälkeen-katsotaanpa sitten!!!
Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!
Siis pukilla on ruskea takki, ihan samanlaiset vaatteet kuin silloin kun olin itse lapsi. Olemme joulun aina mummolassa, siis lapsuudenkodissani. Pukki ei myöskään tule sisälle, vaan nopeasti piipahtaa. Lisäksi hän katoaa vaan yhtäkkiä. Yhtenä vuonna (2018) pukki ei käynyt, mutta pihan poikki meni suksenjäljet... Tytär oli kovin harmissaan, kun pukki ei käynytkään. Viime vuonna kävi, toivottavasti tänäkin vuonna!