Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua terveiden, pitkien hiusten kasvattamiseen

Vierailija
09.05.2014 |

Minulla on puoliselkään yltävät hiukset, jotka kuitenkin kuivuvat ja katkeilevat todella paljon. Olen vaalentanut hiuksia noin 3 kertaa vuodessa, mutta yritän luopua siitä tavasta. Harmi, ettei ole olemassa mitään hellävaraista tapaa vaalentaa hiuksia.

Hiukseni ovat ohuet, siis yksi hius on hyvin ohut, vaikka niitä onkin kohtuullisesti. Viime aikoina tosin hiukset ovat ohentuneet myös määrällisesti. Hiukseni ovat hieman luonnonkiharat, taipuisat. Minulla ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä. Olen aloittanut piimaan ja big hair lisäravinnteiden ottamisen. Bighair on peltokorte-aminohappo-vitamiini-hivenainekapseli.

Mitä voisin vielä tehdä saadakseni hiuksista pidemmät ja hyväkuntoiset? Nyt joudun leikkauttamaan hamput latvat pois niin, että hiuksien kokonaispituus ei enää tästä kasva. Hiukset kuitenkin vain katkeilevat koko ajan. Neuvoja kaivataan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaine vispilä millä stimuloit päänahkaa. Pese hiukset mahdollisimman harvoin. Älä föönaa jos ei ole pakko. Vedä sitä biotiinia. Älä vaalenna, sävytä vaikka vaaleanruskeaksi. Itselleni nämä toimivat kuin taika. Plus hiuksista tuli paljon paksummat.

Vierailija
2/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hennot, suomalaistyyppiset hiukset, mutta olen saanut vielä näin nelikymppisenä kasvatettua kauniit, pitkät hiukset seuraavin keinoin:

-ruokavalio kuntoon. Monipuolisesti kasvista ja kalaa, oliiviöljyä.

-sulfaatiton shampoo käyttöön, esim. Urtekram. Tavallisia shampoita en voi käyttää ollenkaan, pesee liian puhtaaksi.

-ei värjäyksiä. Jos on "pakko" värjätä, ainoastaan kotona luonnonvärein (esim. Lush caca brun)

-ei hiustenkuivaajaa. Hiusten pitää saada kuivaa itsestään.

-ei muitakaan lämpökäsittelyjä, esim. suoristusrautaa.

-jätettävää hoitoainetta on hyvä käyttää. Itse käytän tällä hetkellä ihan vain jotain halpaa Herbinan suihkutettavaa hoitoainetta.

Näillä keinoilla mulla on ihana, terve, kiiltävä luonnonkihara tukka, joka ylttää lapaluiden alle ja joka ei enää rispaannu latvoista!

n42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata tuo päävispilä :D pitää ostaa, kunhan vaan sattuu jossain eteen. Mahtaako saada Sokokselta?

Kiitos vinkeistä -2-!

-ap-

Vierailija
4/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennatko kolme kertaa vuodessa koko tukkasi, vai vaan tyven? Jos koko tukkasi, niin miksi ihmeessä?

Minulla on pitkä, paksu ja hyväkuntoinen vaalennettu (raidoitettu) tukka. Raidoitan hiuksiani 2-3 kertaa vuodessa, yleensä pelkkää tyveä, joskus vähän enemmän. Ehkä kerta vuoteen sävytettään koko hiusta kiiltosävyllä. Suoristan, kiharran ja föönaan hiuksiani, ihan surutta. Harjaan huolella tangle teezerilla ja letitän yöksi. Pidän paljon auki hiuksiani. KUNNON hoitoaineet aina käytössä, ne on erittäin tärkeät. Pesun jälkeen pyyhekuivaan tukkaan seerumia, joka toimii latvasuojana ja siloittaa hiusta.

Jos vaalentaisin koko tukkani kolmesti vuodessa, olisi hiukseni varmasti paljon huonommassa kunnossa, eli veikkaan syyn löytyvän tästä. Jätä varsinkin ne kotivärit kauppaan, ja ala käymään kampaajalla jos et jo käy.

Vierailija
5/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita vispilöitä saa vaikka mistä. Ja todellakin osta Tangle Teezer!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi