Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sekosi mustasukkaisuudesta ja kävi käsiksi

Vierailija
16.12.2020 |

En osaa käsitellä eikä tunnu edes miltään.
Olen vain turtunut ja hämmennyksissäni.
Hyvin olen osannut kätkeä kaiken vihan tapahtuneeseen, niin etten edes itse kykene muuta kun miettimään teinkö väärin.
Inho miestä kohtaan on mutta en jaksa osoittaa sitäkään kovin voimakkaasti.

Vietimme siis iltaa kaveriporukalla.
Olen ollut usein hänen ystäviensä seurassa ja etenkin yksi heistä on erityisen tuttu. Ei niinkään minulle kaveri merkittävästi mutta silti läheisin miehen kavereista, on siis mies itsekin.

Mies oli juonut viinaa ja meni hetkeksi lepäämään. Minä jäin usean kaverin kanssa nauttimaan olutta ja menin mitään ajattelematta paljuun, jonne tuli myös tämä miehen kaveri. Muut eivät vielä ennättäneet mukaan.
Keskustelimme ehkä muutaman minuutin ihan niistä ja näistä, emme olleet edes lähekkäin.
Mies herää ja tulee huutamaan kurkku suorana, haukkuu ties miten ja kun nousen ylös niin raivo vain yltyy.
Yritän selittää, ettei mitään hätää, ei ole mitään todellakaan hänen ja kaverinsa välillä.
En tullut edes ajatelleeksi moista enkä kuvitellut miehen suuttuvan.
En ole häntä pettänyt.

Yrittäessäni puhua alkoi heittelemään minua, töni minut aina lattialle uudestaan kun nousin ylös, läimäytti useita kertoja kasvoille ja repi hiuksista haukkuen minut täysin maan rakoon.

Pyysin vieraita poistumaan ja pyysin että mies rauhoittuisi. Ei kuunnellut mitään tai ketään.
Lähti pois kotoa ja jäin itkemään.

Lähdin itsekin omaan kotiini ja menin nukkumaan. Oli tullut aika rumia viestejä yöllä..
Herätessäni olin mustelmilla ja päänahka kipeänä repimisestä.

Mitä ihmettä tapahtui? En vain tajua.
Ei ole koskaan tuon kaverin kanssa minkäänlaista säätämistä ollut enkä koskisi muutenkaan.
Oli vain mukavaa seuraa ja juotavaa sekä syötävää, ihan rauhallista. Ja ykskaks meni ilta pilalle.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, turha edes pohtia miehen tai täällä kommentoijien mielipiteitä, että väkivalta olisi missään tilanteessa oikeutettua. Vaikka miehesi olisi tepastellut paljulle, jossa olisi koko muun porukan orgiat käynnissä niin kenelläkään EI ole oikeutta väkivaltaiseen käytökseen.

Lääkäri, poliisi, miehen esto kaikin tavoin on tapa toimia ja selvitä, samoin keskustelu ystävien, perheen ja ammattilaisten kanssa. Ei kontaktia miehen kanssa. Hän tietää mitä on tehnyt, ei siinä enää sinua tarvita keskusteluun. Pohdi sen sijaan sitä miten et enää koskaan joutuisi tekemisiin vastaavien kusipäiden kanssa.

Vierailija
102/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku sinun "hyvistä" kavereistasi käynyt herättämässä miehen ja sanonut että olet paljussa panemassa vierasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku sinun "hyvistä" kavereistasi käynyt herättämässä miehen ja sanonut että olet paljussa panemassa vierasta

Olen ollut tilanteessa, kun yhden pariskunnan illanvietossa yksi naisvieras kävi herättämässä sammuneen isännän, että vaimonsa kähmii tuolla muita miehiä... Tämä ko. vaimo oli ihan normaalisti meidän muiden seurassa pikkuhiprakassa ja tanssi vieraiden kanssa, kuten kaikki muutkin (paitsi tämä valehteleva juoruakka). Tottakai sieltä laskuhumalassa ollut mies nousi sellaisella raivolla ja uhkasi pistää kaikki kylmäksi. Eipä käynyt käsiksi ja oli vaan suunsoittoa, mutta hyvänen aika mikä tilanne. Joku ihan oikeasti nauttii tällaisesta "käräyttelystä" ja vielä keksii asioita, jotta saadaan kunnon draama pystyyn.

Vierailija
104/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän oli ap:n miehen kavereita.

Vierailija
105/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmeellistä väittelyä täällä.

Kiitos siis tukeneille, se saa vihani nousemaan miestä kohtaan joka on hyvä asia. Pystyn realistisemmin ajattelemaan, etten tehnyt mitään väärää. On sitäkin tullut pohdittua, että oliko tuossa nyt oikeasti jotain sen arvoista, että minua voi siitä pitää aivan kamalana naisena?

Mutta kun ei vain ole. Eikä tietysti mikään oikeuta käytökseensä.

Olen ollut niin monia kertoja paljuilemassa, saunomassa jne miesten kanssa ennen koko suhdetta. En ole koskaan kokenut että siinä olisi jotain väärää jos varattujakin seurasta löytyy. Ei ole mikään panemisen tarkoitus jos vietetään iltaa ja nautitaan siinä sivussa saunomisesta, yhteisestä hengestä ja musiikista. Varsinkaan jos ihan kaveriporukalla ollaan ja tässä tapauksessa varattuna ollessani en varsinkaan ajatellut mitään sen kummempaa.

Mitä helvettiä sen ihmisen päässä voi liikkua?

Ymmärrän oikein hyvin jos olisi havainnut jotain säätämistä välillämme tai olisin osoittanut kiinnostusta kaveriinsa mutta ei.

Ymmärrän, että olisi loukkaantunut tai ihmetellyt mutta tuota reagointia ei pysty käsittämään missään tilanteessa.

Aivan kauhea äijä. Se h-sanan kylväminen tuli kyllä tutuksi. Pahinta vaan tässä on se, että toinen uskoo itse vahvasti asiaan ja perustelee huonoa käytöstään siirtämällä vastuun nyt tässä tapauksessa minulle.

En kyllä ansaitse tällaista. Itse tiedän, että parisuhteessa en petä ja oikeasti välitän kanssaihmisistä. Ehkä kertoo vain enemmän miehestä siinä määrin, että vastaavanlaisessa tilanteessa hän käyttäisi vain tilanteen hyväkseen ja siksi sekosi?

No oli miten oli niin älkää miehet puolustelko tällaisia ihmisiä. Siitä he sen valta-asemansa repiikin kun kukaan ei uskalla "kovalle" jätkälle sanoa mitään kun on niin auktoriteettia olevinaan. Joku päivä vielä varmaan käy vielä pahemminkin jollekin toiselle. Se en ole minä.

Ap

Yhtään puolustamatta tuota hullua, niin oletko varma, ettei joku miehen kavereista käynyt siellä herättämässä häntä ja sanomassa, että olet nyt siellä paljussa tekemässä sitä ja tätä "Maken" kanssa? Toki on hulluja, jotka vaan pimahtaa itsekseen, mutta onhan näitäkin, jotka vaativat jonkun "yllykkeen" noin rajulle toiminnalle ja siihen ei välttämättä riitä se, että herätään unilta ja nähdään, että porukka paljuilee...

Vierailija
106/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ette asu yhdessä, suhde on oletettavasti aika kevyellä pohjalla vielä. Ota ero ja hae itsellesi ainakin kerran pari keskusteluapua.

Vakiparisuhteessa tällaisen kerran sattuneen voisi käsitellä parisuhdetetapiassa ja harkita jatkamisen ehdot. Mutta teillä tuskin on vielä kovin vakaata pohjaa jolle rakentaa uudelleen perustukset, niin sanotusti.

Hassu kommentti. Onko yhdessä asuminen joku kriteeri vakisuhteelle?

Itse tunnen monia pareja jotka eivät asu yhdessä eivätkä aio yhteen edes muuttaa. Pari niistä on naimisissa.

Itse seurustelin mieheni kanssa 6 v ennen yhteenmuuttoa. Ei ollut tarkoitus alunperin edes harkita muuttoa yhteen, sitoutuneita ollaan kyllä oltu alusta asti.

/5

Ei mutta yleensä se menee niin. Kaikkea ei voi tulkita aina oman tilanteen kautta.

Vierailija
107/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sellainen arvokas asia kuin anteeksianto.

Hienointa on, kun molemmat osapuolet antavat anteeksi.

Anteeksi voi antaa, mutta se ei pyyhi pois rikoksen seuraumuksia eli uhri voi antaa anteeksi pahoinpitelijälleen jos niin haluaa, mutta silti pahoinpitelijä saa oikeuden määräämän rangaistuksen teostaan.

Vierailija
108/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tällaiset ihmiset yleensä jaksavat suhteen alussa mainostaa sitä, kuinka eivät ymmärrä mustasukkaisuutta alkuunkaan eivätkä ole omien sanojensa mukaan ollenkaan mustasukkaisia. Sitten vetävät jo kaikki mutkat suoriksi vailla kunnon syytä ja käyvät käsiksi.

Vierailija
109/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä on ongelma? Miksi et ota vastuuta itsestäsi? Ette vain sovi yhteen. Sinä loukkasit miestä, ja hän REAGOI.

Paras kun pysyt sinkkuna niin et herää joku aamu enkelikuorossa.

Tai etsiydyt kimppakivoihin ym.

Älä sitoudu jos et toista kunnioita.

Huhhuh. Millainenkohan ihminen tällaisenkin aivopierun taustalla on..?

Varmasti tällainen sairaalloisen mustasukkainen raivopää. Nyyh, kun arvon herran kunniaa loukataan (mitään ei edes tapahtunut), niin on oikeus käydä päälle.

Vierailija
110/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni tässä ketjussa tuntuu ajattelevan, että väkivalta on tarpeellista ja oikeutettua ja suorastaan välttämätöntä. Pelottavaa.

Vierailija
111/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni tässä ketjussa tuntuu ajattelevan, että väkivalta on tarpeellista ja oikeutettua ja suorastaan välttämätöntä. Pelottavaa.

Meinaatko nyt uhrin puolustamista vai sitten näitä palstahulluja, joiden mielestä nainen teki väärin ja ansaitsi saada pataansa, kun meni paljuun ja loukkasi miehensä kunniaa?

Vierailija
112/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko nyt uhrin puolustamista vai sitten näitä palstahulluja, joiden mielestä nainen teki väärin ja ansaitsi saada pataansa, kun meni paljuun ja loukkasi miehensä kunniaa?

Noita jälkimmäisiä.

Vierailija
113/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa juu, veikkaan, että miehen kaveri meni sanomaan jotain.

Koska heti kun tuo kaveri kulki ohitsemme ollessamme paljussa niin meni alle minuutti ja mies tuli rähjään. Lähti kotiin siitä ensimmäisenä.

Itse kerkesin mennä kysymään, että sanoiko hän jotain? Kuulemma ei mitään ja lähti omille teilleen.

Luultavasti sanoi, aika idiootti.

Saattoi myös mennä kertomaan vain, että lähtee nyt kotiin mutta epäilyttävää kyllä, että mies nousee sieltä hullunkiilto silmissä sekopäänä.

Tekisi mieli kyllä kertoa kaverilleen mitä tapahtui niin voisi miettiä, että kannattiko mennä valehtelemaan? Tai enhän minä tiedä mitä sanoi mutta jotain epäilyttävää silti siinä oli ja tajusin sen kyllä heti.

Se ei kyllä kuitenkaan ollut oleellista tässä aloituksessa vaan ärsyttää suunnattomasti tuo kohtaus minkä sai.

Ap

Vierailija
114/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa juu, veikkaan, että miehen kaveri meni sanomaan jotain.

Koska heti kun tuo kaveri kulki ohitsemme ollessamme paljussa niin meni alle minuutti ja mies tuli rähjään. Lähti kotiin siitä ensimmäisenä.

Itse kerkesin mennä kysymään, että sanoiko hän jotain? Kuulemma ei mitään ja lähti omille teilleen.

Luultavasti sanoi, aika idiootti.

Saattoi myös mennä kertomaan vain, että lähtee nyt kotiin mutta epäilyttävää kyllä, että mies nousee sieltä hullunkiilto silmissä sekopäänä.

Tekisi mieli kyllä kertoa kaverilleen mitä tapahtui niin voisi miettiä, että kannattiko mennä valehtelemaan? Tai enhän minä tiedä mitä sanoi mutta jotain epäilyttävää silti siinä oli ja tajusin sen kyllä heti.

Se ei kyllä kuitenkaan ollut oleellista tässä aloituksessa vaan ärsyttää suunnattomasti tuo kohtaus minkä sai.

Ap

No, näin on varmasti käynyt. Jos tuolle "kaverille" seuraa vielä jotain hankaluuksia valheiden sepittämisestä, niin varmasti puolustautuu sillä, että "hänen mielestä tilanne näytti siltä, että siellä paljussa tapahtui jotain". Niinpäniin.

Vierailija
115/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan jännä mies sinulla, olet onnentyttö.

Vierailija
116/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eikä sanaakaan siitä lääkäriin/poliisille menosta vieläkään. Trolli.

Vierailija
117/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, ihan oikeasti. Tämä ei ole tyypillinen "jätä se sika" vastaus jonka palstalla usein saa mihin hyvänsä mieheen liittyvään valitukseen. Vaan ihan aiheellinen. Jos mies käyttäytyy noin niin hänellä ei ole kaikkia muumeja laaksossa ja tulevaisuudessa voi tehdä vielä pahempaakin. Ansaitset parempaa kuin miehen joka heittelee pitkin seiniä ja lattioita.

Niin jätinkin.

Hämmentävää kuitenkin. En oikein käsitä, että mitä ihmettä?

Saa olla mustasukkainen jos on aihetta ja olisi voinut ensin esimerkiksi tiedustella tilannetta mutta aivan laakista veti omat johtopäätökset ja sitten oli menoa.

Sairasta.

Ap

Mietippä tilanne toisinpäin, sinä olisit ollut lepäämässä ja ukko olisi paljussa kauniin bikini naisen kanssa. Etkö yhtään hermostuisi, siinä olisi moni nainen huutanut kurkku suorana.

Mietipä tilanne: järjestätte paljubileet, ihmiset käy paljussa.

Jos tuosta hermostuu, vika on omassa päässä.

Vierailija
118/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eikä sanaakaan siitä lääkäriin/poliisille menosta vieläkään. Trolli.

Mielestäni kyllä kerroin, että olen ollut yhteydessä viranomaisiin?

Ei hän tästä pääse kuin koira veräjästä.

Mainitsin myös, että toivon hänen joutuvan vielä telkien taakse joskus.

Kyllä tässä oikeutta haetaan. Tuolla menolla jos jatkaa niin toivekin toteutuu ehkä.

Ap

Vierailija
119/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia lähes joka parisuhteessa. Jatko riippuu miten mies pyytää anteeksi.

Vierailija
120/120 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia lähes joka parisuhteessa. Jatko riippuu miten mies pyytää anteeksi.

No ei todellakaan ole normaalia. Nostakaa nyt vähän sitä tasoa kun valitsette kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi