Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sekosi mustasukkaisuudesta ja kävi käsiksi

Vierailija
16.12.2020 |

En osaa käsitellä eikä tunnu edes miltään.
Olen vain turtunut ja hämmennyksissäni.
Hyvin olen osannut kätkeä kaiken vihan tapahtuneeseen, niin etten edes itse kykene muuta kun miettimään teinkö väärin.
Inho miestä kohtaan on mutta en jaksa osoittaa sitäkään kovin voimakkaasti.

Vietimme siis iltaa kaveriporukalla.
Olen ollut usein hänen ystäviensä seurassa ja etenkin yksi heistä on erityisen tuttu. Ei niinkään minulle kaveri merkittävästi mutta silti läheisin miehen kavereista, on siis mies itsekin.

Mies oli juonut viinaa ja meni hetkeksi lepäämään. Minä jäin usean kaverin kanssa nauttimaan olutta ja menin mitään ajattelematta paljuun, jonne tuli myös tämä miehen kaveri. Muut eivät vielä ennättäneet mukaan.
Keskustelimme ehkä muutaman minuutin ihan niistä ja näistä, emme olleet edes lähekkäin.
Mies herää ja tulee huutamaan kurkku suorana, haukkuu ties miten ja kun nousen ylös niin raivo vain yltyy.
Yritän selittää, ettei mitään hätää, ei ole mitään todellakaan hänen ja kaverinsa välillä.
En tullut edes ajatelleeksi moista enkä kuvitellut miehen suuttuvan.
En ole häntä pettänyt.

Yrittäessäni puhua alkoi heittelemään minua, töni minut aina lattialle uudestaan kun nousin ylös, läimäytti useita kertoja kasvoille ja repi hiuksista haukkuen minut täysin maan rakoon.

Pyysin vieraita poistumaan ja pyysin että mies rauhoittuisi. Ei kuunnellut mitään tai ketään.
Lähti pois kotoa ja jäin itkemään.

Lähdin itsekin omaan kotiini ja menin nukkumaan. Oli tullut aika rumia viestejä yöllä..
Herätessäni olin mustelmilla ja päänahka kipeänä repimisestä.

Mitä ihmettä tapahtui? En vain tajua.
Ei ole koskaan tuon kaverin kanssa minkäänlaista säätämistä ollut enkä koskisi muutenkaan.
Oli vain mukavaa seuraa ja juotavaa sekä syötävää, ihan rauhallista. Ja ykskaks meni ilta pilalle.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi hämmennys kuulostaa ihan luonnolliselta reaktiolta. Et voinut mitenkään varautua tuollaiseen eikä tapahtunut ole mitenkään sinun syytä. Hämmenys viittaa myös shokkitilaan mikä on myös normaalia tuollaisen hälkeen. Jos vain mitenkään pystyt, käy lääkärissä ja tee rikosilmoitus. Ja jätä se mies. Toki voitte asiasta myöhemminkin vielä keskustella jos se on mahdollista turvallisessa ympäristössä ja voit kertoa näkökulmasi miehelle. Mutta väkivaltaiseksi osoittautuneen miehen kanssa suhdetta ei kannata jatkaa. Onko sinulla omia ystäviä joille voisit jutella ja saada lohdutusta? Ainakin minä toivon sinulle paljon möytätuntoa ja voimia tilanteen käsittelyyn!

Vierailija
42/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, ihan oikeasti. Tämä ei ole tyypillinen "jätä se sika" vastaus jonka palstalla usein saa mihin hyvänsä mieheen liittyvään valitukseen. Vaan ihan aiheellinen. Jos mies käyttäytyy noin niin hänellä ei ole kaikkia muumeja laaksossa ja tulevaisuudessa voi tehdä vielä pahempaakin. Ansaitset parempaa kuin miehen joka heittelee pitkin seiniä ja lattioita.

Niin jätinkin.

Hämmentävää kuitenkin. En oikein käsitä, että mitä ihmettä?

Saa olla mustasukkainen jos on aihetta ja olisi voinut ensin esimerkiksi tiedustella tilannetta mutta aivan laakista veti omat johtopäätökset ja sitten oli menoa.

Sairasta.

Ap

Mietippä tilanne toisinpäin, sinä olisit ollut lepäämässä ja ukko olisi paljussa kauniin bikini naisen kanssa. Etkö yhtään hermostuisi, siinä olisi moni nainen huutanut kurkku suorana.

Kukaan ei omista puolisoaan. Jokainen saa viettää aikaansa kenen kanssa itse haluaa. Sietää ei tarvi, mutta miksi alkaa huutamaan tai raivoamaan. Sekopää huutaa ja raivoaa kuten tuo ap:n mies.

Vaikea ottaa kantaa mitä siellä paljussa on todellisuudessa saattanut tapahtua ja ukko nähnyt tapahtumat, sinäkö luotat 100% ap kirjoituksiin joka on vain yksi näkemys tapahtuneesta?

Kumma kyllä vaikka paljusta olisi löytynyt puoliso ja puoli porukkaa In flagrante delicto, ketään ei silti saa pahoinpidellä.

Tukistaminen pahoinpitelyä? Kumma että seksileikeissä mies saa tukistaa naista ja läpsiä pyllylle ja se ei ole mikään ongelma.

Anteeksi nyt vain mutta mitä hittoa?

Olet sinäkin sekaisin.

Jos mies paiskii lattioille, läimäisee useita kertoja kasvoille, repii hiuksista niin, että päänahka on ruvilla niin ei jää epäselväksi mikään. On mustelmia pitkin kehoa ja syöminenkin sattui seuraavana päivänä puhumatta päästä.

Olisi voinut käydä huonomminkin, kuten jos olisin lyönyt pään pahasti lattialle tms kaatumisen seurauksena.

Poliisien kanssa asiaa jo hoidetaan enkä siihen neuvoa tarvitse.

Halusin vain asiasta kirjoittaa kun en voi ymmärtää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehet hel*vettiin tästä ketjusta väittämästä että ei voi olla totta, kyllä joku olisi auttanut. Ei todellakaan aina auteta. Liian moni mies katselee muualle ja viheltelee kun joku muu mies tekee hirveyksiä naisille. Niin on känynyt minulle ja monille muille ja se on todella traumatisoivaa.

Vierailija
44/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun ei tarvitse yrittää järkeillä tilannetta. Miehellä ei ollut mitään oikeutta toimia miten toimi. Ainoa syy tapahtuneeseen on se, että mies on aggressiivinen, mustasukkainen ja väkivaltainen. Sinä et tehnyt mitään väärää. Voimia ❤️

Vierailija
45/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O/5

Uskottavuus meni siinä kun miehesi töni sinua, eikä muut vieraat reagoineet.

Ja turha selittää enää mitään. Uskottavuus on jo mennyt.

Oikeastaan 0/10

Mun ei ole ollenkaan vaikea uskoa että kukaan ei auttanut. Helppo on netissä huutaa että auttaa pitää, mutta todistetusti ihmiset harvoin auttavat väkivaltatilanteessa uhria. Syitä on monia, useat vain jäätyvät paikalleen kun tilanne tulee ihan puskista.

Juurihan about vuosi sitten oli mies tappanut vaimonsa tämän kotona. Oli hakannut naista jo kerrostalon pihalla, ja nainen oli huutanut asunnossa apua. Ihmiset olivat kuunnelleet korvat tarkkana ja seurailleet pahoinpitelyä parvekkeelta. Kukaan ei soittanut apua.

Eli ikävä kyllä on hyvinkin uskottavaa ettei jeesiä herunut aapeenkaan tilanteessa.

/5

Tämä. Olen ollut tilanteessa, jossa kukaan ei mennyt väliin. Ja tilanteessa, jossa väliin meni vain kaksi porukan pienintä naista - ja seurueessa oli myös useita isokokoisia miehiä. Kyllä joillakin on kovin ruusunpunaiset lasit silmillä.

Jos minä menisin väliin niin se vastapuoli olisi sen jälkeen sairaalassa ja minä käräjillä, eli parempi ettei tee mitään niin ei joudu ongelmiin.

Tässä nyt kaikille yksi esimerkki aivopierusta, joka johtaa väkivallan jatkumiseen vaikka se olisi pysäytettävissä/hillittävissä. Ei näitä juttuja meinaa uskoa todeksi ennen kuin omin silmin näkee. Tekosyitä riittää niin paljon kuin niitä ihmisiäkin jotka eivät auta, vaikka ovat myös lain mukaan siihen velvoitettuja.

/5

Koita älytä aivopieru, näin se vaan menee että kun puutut toisten asioihin niin joudut itse ongelmiin.

Ai, ei mulle ole koskaan käynyt niin. Johtuu ehkä siitä että osaan säätää toimintani tilanteeseen sopivaksi. Puuttua ja auttaa voi ilman vammojen aiheuttamistakin. Mutta kai jokaisen on jollakin tyylillä selitettävä oma itsekeskeisyytensä itselleen jotta saa öisin nukuttua.

/5

Niin ja joku päivä kun menet väärän henkilön väliin niin saattaa tulla puukkoa kylkeen, kyllä näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon. Siihen päättyy sitten sankarileikit.

Itse asiassa tuo on se tilanne, jossa katsotaan kuka on porukan alfa (ja koska olemme aavistuksen lähempänä bonoboja kuin simpansseja), se on todennäköisesti alfa-naaras, ei se joka on nätein tai trimmatuin (tai se myöhäisteini-ikävää poteva pullistelija jos miehestä on kyse), vaan se jonka sanaa uskotaan silloin kun tilanne on niin vakava, että jonkun pitää johtaa muut toimintaan.

Yksin ei tietenkään kannata ruveta rauhoittelemaan (varsinkaan jos on sellaisia impulssikontrolliongelmia kuin muutamilla kirjoittajilla), mutta tiukasti väkivallantekijän ympäröivä ja häntä moittiva joukko on useimmiten kylliksi vahva luomaan sellaista sosiaalista paheksuntaa, joka saa useimmat lopettamaan, ei tietenkään kaikkia, mutta useimmat riehujat eivät ole paatuneita rikollisia tai akuutissa psykoosissa.

Vierailija
46/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, ihan oikeasti. Tämä ei ole tyypillinen "jätä se sika" vastaus jonka palstalla usein saa mihin hyvänsä mieheen liittyvään valitukseen. Vaan ihan aiheellinen. Jos mies käyttäytyy noin niin hänellä ei ole kaikkia muumeja laaksossa ja tulevaisuudessa voi tehdä vielä pahempaakin. Ansaitset parempaa kuin miehen joka heittelee pitkin seiniä ja lattioita.

Niin jätinkin.

Saa olla mustasukkainen jos on aihetta ja olisi voinut ensin esimerkiksi tiedustella tilannetta mutta aivan laakista veti omat johtopäätökset ja sitten oli menoa.

Sairasta.

Ap

Mietippä tilanne toisinpäin, sinä olisit ollut lepäämässä ja ukko olisi paljussa kauniin bikini naisen kanssa. Etkö yhtään hermostuisi, siinä olisi moni nainen huutanut kurkku suorana.

Kukaan ei omista puolisoaan. Jokainen saa viettää aikaansa kenen kanssa itse haluaa. Sietää ei tarvi, mutta miksi alkaa huutamaan tai raivoamaan. Sekopää huutaa ja raivoaa kuten tuo ap:n mies.

Vaikea ottaa kantaa mitä siellä paljussa on todellisuudessa saattanut tapahtua ja ukko nähnyt tapahtumat, sinäkö luotat 100% ap kirjoituksiin joka on vain yksi näkemys tapahtuneesta?

Kumma kyllä vaikka paljusta olisi löytynyt puoliso ja puoli porukkaa In flagrante delicto, ketään ei silti saa pahoinpidellä.

Tukistaminen pahoinpitelyä? Kumma että seksileikeissä mies saa tukistaa naista ja läpsiä pyllylle ja se ei ole mikään ongelma.

Jollet erota seksileikkiä ja pahoinpitelyä, jätä ainakin seksi väliin, nykyään ei enää suhtauduta oikein isolla juridisella ymmärryksellä "käsistä karanneisiin" seksileikkeihinkään, varsinkaan jos alkaa tulla ruumiita. Et sinäkään varmaan miehenä (?) olisi kauhean innostunut siitä, mitä minä voisin sinulle tehdä ihan seksileikin varjolla, varsinkin jollen välittäisi mistään etiketeistä.

Vierailija
47/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko menossa jo lääkäriin ja poliisille vai painatko villaisella koko jutun? Se tyyppi hakkaa vielä jonkun toisen ja jos on jo pohjilla poliisin tiedossa samaa, tulee kovempi tuomio. Voi se tappaakin sen sun jälkeesi tulevan.

Vierailija
48/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O/5

Oikeastaan 0/10

Mun ei ole ollenkaan vaikea uskoa että kukaan ei auttanut. Helppo on netissä huutaa että auttaa pitää, mutta todistetusti ihmiset harvoin auttavat väkivaltatilanteessa uhria. Syitä on monia, useat vain jäätyvät paikalleen kun tilanne tulee ihan puskista.

Juurihan about vuosi sitten oli mies tappanut vaimonsa tämän kotona. Oli hakannut naista jo kerrostalon pihalla, ja nainen oli huutanut asunnossa apua. Ihmiset olivat kuunnelleet korvat tarkkana ja seurailleet pahoinpitelyä parvekkeelta. Kukaan ei soittanut apua.

Eli ikävä kyllä on hyvinkin uskottavaa ettei jeesiä herunut aapeenkaan tilanteessa.

/5

Tämä. Olen ollut tilanteessa, jossa kukaan ei mennyt väliin. Ja tilanteessa, jossa väliin meni vain kaksi porukan pienintä naista - ja seurueessa oli myös useita isokokoisia miehiä. Kyllä joillakin on kovin ruusunpunaiset lasit silmillä.

Missä piireissä sinä oikein pyörit kun tuollaisiin tilanteisiin joudut? Taitaa häppä maistua?

Ihan kuule tavallisten, koulutettujen ihmisten piirissä. En olisi minäkään kuule uskonut.

Tavalliset ihmiset ei tuollaisiin tilanteisiin joudu toistuvasti, olette jotain spugejengiä ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä sen suhteen.

Ketkä te ja miten niin toistuvasti? Kahdesti olen 40 v aikana nähnyt pahoinpitelyn. Olen kuullut uhrisheimauksesta, mutta nykyisin on näemmä jo silminnäkijäsheimaustakin.

Vierailija
49/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O/5

Oikeastaan 0/10

/5

Jos minä menisin väliin niin se vastapuoli olisi sen jälkeen sairaalassa ja minä käräjillä, eli parempi ettei tee mitään niin ei joudu ongelmiin.

Tässä nyt kaikille yksi esimerkki aivopierusta, joka johtaa väkivallan jatkumiseen vaikka se olisi pysäytettävissä/hillittävissä. Ei näitä juttuja meinaa uskoa todeksi ennen kuin omin silmin näkee. Tekosyitä riittää niin paljon kuin niitä ihmisiäkin jotka eivät auta, vaikka ovat myös lain mukaan siihen velvoitettuja.

/5

Koita älytä aivopieru, näin se vaan menee että kun puutut toisten asioihin niin joudut itse ongelmiin.

Ai, ei mulle ole koskaan käynyt niin. Johtuu ehkä siitä että osaan säätää toimintani tilanteeseen sopivaksi. Puuttua ja auttaa voi ilman vammojen aiheuttamistakin. Mutta kai jokaisen on jollakin tyylillä selitettävä oma itsekeskeisyytensä itselleen jotta saa öisin nukuttua.

/5

Niin ja joku päivä kun menet väärän henkilön väliin niin saattaa tulla puukkoa kylkeen, kyllä näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon. Siihen päättyy sitten sankarileikit.

Sitten päättyy. Ainakin mua voidaan sitten muistella ihmisenä joka ei katsonut sivusta kun joku saa vammoja tai pääsee jopa hengestään. Oma napa ei kaikille ole se tärkein napa.

/5

Vierailija
50/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellainen arvokas asia kuin anteeksianto.

Hienointa on, kun molemmat osapuolet antavat anteeksi.

Vierailija
51/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pahoin pelkään että jos tämä tarina on totta niin ap on juuri sitä sorttia joka kiltisti ryömii takaisin miehen luo kun tällä krapula menee ohi ja rumien viestin sijaan lähettelee itkuisia anteeksipyyntöjä.

Veikkaan samaa. Noita monta kertaan pataan saaneita on tälläkin palstalla nähty. Toisaalta pelkään että tää on taas jonkun huomiohakuisen trollin kirjotelma, niitäkin on täällä nähty.

Ei se toisen posken kääntäminen oikeasti kannata, ei ees sitä ekaa kertaa.

nounou: mies juo viinaa niin että väsähtää: viina aiheuttaa nopeamman laskuhumalan kuin miedompi alkoholi.Tiukan viinan juojiin ei pidä sekaantua tästä syystä.

nounou2: mies tulee huutamaan ja riehumaan laskuhumalassa ja pahoinpitelee.

Ei kannata ees harkita jatkamista, se on vain miehelle lupa lyödä uudelleen.

Vierailija
52/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tässä tilanteessa anteeksianto ei toimi. Se vain kertoo miehelle että on ihan ok riehua kännissä, siitä ei tule seurauksia oikeasti. Sinä olet väärässä. Hyvin väärässä.

Vierailija
53/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran mennyt väliin kun naista hakattiin. Kukaan paikalla olevista miehistä ei tehnyt mitään. Minä naisena olin kasvokkain hakkaajan kanssa ja kun katsoin häntä silmiin, tajusin, että jos edes räpäytän silmiäni niin saan turpaan niin että tukka lähtee. Seisoin vain jähmettyneenä niin kauan että yksi miehistä tuli paikalle ja pääsin pois. Se järjettömän raivon ilme sen ihmisen silmissä, olisin voinut päästä hengestäni. Oltiin vielä sellaisessa paikassa että poliisien tulo olisi kestänyt tuntikausia, eikä kännyköitä ollut vielä. Että en kyllä ikinä enää mene väliin, soitan poliisin ja huudan kaukaa että poliisi on tulossa. 

Vierailija
54/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä onkin tosi paljon iloa, että on antanut anteeksi, kun on haudassa annettuaan hakkaajalle anteeksi sen viimeisen kerran. Ja minkälainen eläväinen on sitä mieltä, että uhrin pitäisi tämän lisäksi vielä pyytää anteeksi siltä hakkaajalta?

Vierailija
55/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tarina on todenmukainen, mies on toiminut ehdottomasti väärin.

Mutta onko tarina tosi?

Mitä miehesi kertoisi tapahtumankuluksi?

Olisivatko kertomukset yhdenmukaiset ja kumpi kertoisi totuuden?

Minulla on viesti tätä ketjua lukeville miehille.

Mikäli suinkin voitte elää ilman sekopäisiä nykynaisia tehkää se itsenne tähden!

Älkää ihmeessä pilatko ainutlaatuista elämäänne hemmoteltujen prinsessojen loputtomien

oikkujen orjina.

Naiset ovat sairastuneet kollektiiviseen mielenhäiriöön ja hulluuteen yleisluonteisesti arvioituna.

Mikäli kuitenkin olette löytäneet oikean naisen, häntä rakastakaa niin myötä-kuin vastoinkäymisissä.

Hakeudu hoitoon. Muuta neuvoa ei ole.

Vierailija
56/120 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä järkyttävää.

Mies on aika mielenvikainen muutenkin mutta tuolloin se vain osottautui ihan konkreettisesti.

Pistäkää alapeukkuja mutta hyvinkin narsistinen ihminen kyseessä.

Jotenkin sellaisen kanssa pärjää mutta jossain vaiheessa huomaat vain ettet enää ymmärrä oikeaa taikka väärää. Kaikki on syytäsi, kaikki ja aina.

Raskas tyyppi ja toisinaan uhkailee itsarilla.

Sitten on taas niin rakastavainen ja kaikkensa antanut ja tulee antamaan. Huomenna olet roskaa tai jotain vikaa. Kehuu toisia naisia ja sitten yhtäkkiä haluaakin vain sinut.

Kun olet vihainen tai välinpitämätön niin huolestuu ja kysyy että: "Rakastathan vielä? Ethän vihaa minua, rakastathan!?"

Sitten satuilee, ettei koskaan tahdo mitään pahaa. Ei tahdo satuttaa.

P*skat. Kyyninen minusta tullut. Olen muuttunut ihmisenä tämän myötä, olen väsynyt.

Harmia vain ja jäätävää manipulointia, epävakautta ja hämmentävää ristiriitaista käytöstä ja puheita.

Ihan jokaisesta keksii pahaa sanottavaa. Kaikkien pitäisi olla kuin hän, hän tekee niin kuin ihmisen pitää. Puhuu suoraan ja näyttää miten asioiden laita on. Laki ei määrää, hän määrää.

Jollain tavalla demoninen ihminen joka jossain vaiheessa näyttäytyy aivan päinvastaisena, että alkaa omaa käsitystään epäilemään. On kyllä kauhea ilmiö, jospa tätä ei olisi tarvinnut kokea.

Joutuispa telkien taa joskus.

Ap

Vierailija
57/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö rukka, sinun koko loppuelämä on pilalla eikä vain tuo ilta, jos roikut vielä miehessä. Itke nyt niin pitkään kuin itkettää, mutta pysy siitä erossa!

Jos tämä olisi totta, niin surullisinta olisi se, että yksikään "ystävistä" ei puuttunut pahoinpitelyyn.

Vierailija
58/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jätinkin.

Sairasta.

Ap

Ohis, mutta sillä ei ole mitään merkitystä onko ap vaikka pannut siellä paljussa miehensä kaveria vai ei. Väkivalta on rikos, uskottomuus ei.

Kaikkein säälittävintä ihmiskunnan pohjasakkaa on se porukka joka puolustelee naistenhakkaajia. Tai väkivallantekijöitä ylipäätään.

/5

Palstan kunnollisten kilttismiesten mielestä nainen valehtelee aina, ja jos mies "vähän" löikin, oli hänellä siihen oikeus.

Ja sitten nämä sankarit ihmettelevät, miksi naiset eivät halua parisuhteeseen naisia vihaavien kunnollisien kiltttiksien kanssa. Jaa-a, miksiköhän?

Vierailija
59/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä yllyttää oman ongelmansa kanssa vielä muihin kiinni, vapaana juokseva kindergarden saa roolimallin jatkaa häirintäänsä. Ja partio ojennusta esim. ministeriöstä.

Vierailija
60/120 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekosihan se kiinalainen parturikin myös omiin ongelmiinsa; siinä on savottaa joillekin.