Mies sekosi mustasukkaisuudesta ja kävi käsiksi
En osaa käsitellä eikä tunnu edes miltään.
Olen vain turtunut ja hämmennyksissäni.
Hyvin olen osannut kätkeä kaiken vihan tapahtuneeseen, niin etten edes itse kykene muuta kun miettimään teinkö väärin.
Inho miestä kohtaan on mutta en jaksa osoittaa sitäkään kovin voimakkaasti.
Vietimme siis iltaa kaveriporukalla.
Olen ollut usein hänen ystäviensä seurassa ja etenkin yksi heistä on erityisen tuttu. Ei niinkään minulle kaveri merkittävästi mutta silti läheisin miehen kavereista, on siis mies itsekin.
Mies oli juonut viinaa ja meni hetkeksi lepäämään. Minä jäin usean kaverin kanssa nauttimaan olutta ja menin mitään ajattelematta paljuun, jonne tuli myös tämä miehen kaveri. Muut eivät vielä ennättäneet mukaan.
Keskustelimme ehkä muutaman minuutin ihan niistä ja näistä, emme olleet edes lähekkäin.
Mies herää ja tulee huutamaan kurkku suorana, haukkuu ties miten ja kun nousen ylös niin raivo vain yltyy.
Yritän selittää, ettei mitään hätää, ei ole mitään todellakaan hänen ja kaverinsa välillä.
En tullut edes ajatelleeksi moista enkä kuvitellut miehen suuttuvan.
En ole häntä pettänyt.
Yrittäessäni puhua alkoi heittelemään minua, töni minut aina lattialle uudestaan kun nousin ylös, läimäytti useita kertoja kasvoille ja repi hiuksista haukkuen minut täysin maan rakoon.
Pyysin vieraita poistumaan ja pyysin että mies rauhoittuisi. Ei kuunnellut mitään tai ketään.
Lähti pois kotoa ja jäin itkemään.
Lähdin itsekin omaan kotiini ja menin nukkumaan. Oli tullut aika rumia viestejä yöllä..
Herätessäni olin mustelmilla ja päänahka kipeänä repimisestä.
Mitä ihmettä tapahtui? En vain tajua.
Ei ole koskaan tuon kaverin kanssa minkäänlaista säätämistä ollut enkä koskisi muutenkaan.
Oli vain mukavaa seuraa ja juotavaa sekä syötävää, ihan rauhallista. Ja ykskaks meni ilta pilalle.
Kommentit (120)
Olen ollut tilanteessasi. Ymmärrän hyvin tuon epäuskoisen olon. Ota ihan rauhassa, mutta älä palaa miehen luokse, älä vastaa, älä usko anteeksipyyntöjä. Naisten linja on hyvä paikka johon ottaa yhteyttä. Siellä aukeaa puhelinlinjat 10 min kuluttua ja viideltä avautuu anonyymi chat. Siitä voisi olla sinulle tähän hetkeen apua.
Kuvaa vammasi ja tee rikosilmoitus. Parasta olisi nyt antaa lääkärin todeta vammat. Mene kavereidesi kanssa hakemaan tavarasi (älä yksin), mikäli niitä on jäänyt miehen luokse.
Älä kuvittele että tuo oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ensimmäinen ehkä, muttei viimeinen.
Voimia tilanteeseen. Mikseivät miehen kaverit auttaneet sinua?
Minä pahoin pelkään että jos tämä tarina on totta niin ap on juuri sitä sorttia joka kiltisti ryömii takaisin miehen luo kun tällä krapula menee ohi ja rumien viestin sijaan lähettelee itkuisia anteeksipyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se, ihan oikeasti. Tämä ei ole tyypillinen "jätä se sika" vastaus jonka palstalla usein saa mihin hyvänsä mieheen liittyvään valitukseen. Vaan ihan aiheellinen. Jos mies käyttäytyy noin niin hänellä ei ole kaikkia muumeja laaksossa ja tulevaisuudessa voi tehdä vielä pahempaakin. Ansaitset parempaa kuin miehen joka heittelee pitkin seiniä ja lattioita.
Niin jätinkin.
Hämmentävää kuitenkin. En oikein käsitä, että mitä ihmettä?
Saa olla mustasukkainen jos on aihetta ja olisi voinut ensin esimerkiksi tiedustella tilannetta mutta aivan laakista veti omat johtopäätökset ja sitten oli menoa.
Sairasta.
Ap
En usko että kenenkään miehen kaveri katsoi tuollaista tumput suorina puuttumatta asiaan.
0/5
Ero heti. Ei miehesi sitä paitsi ole mustasukkainen vaan hullu.
O/5
Uskottavuus meni siinä kun miehesi töni sinua, eikä muut vieraat reagoineet.
Ja turha selittää enää mitään. Uskottavuus on jo mennyt.
Oikeastaan 0/10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se, ihan oikeasti. Tämä ei ole tyypillinen "jätä se sika" vastaus jonka palstalla usein saa mihin hyvänsä mieheen liittyvään valitukseen. Vaan ihan aiheellinen. Jos mies käyttäytyy noin niin hänellä ei ole kaikkia muumeja laaksossa ja tulevaisuudessa voi tehdä vielä pahempaakin. Ansaitset parempaa kuin miehen joka heittelee pitkin seiniä ja lattioita.
Niin jätinkin.
Saa olla mustasukkainen jos on aihetta ja olisi voinut ensin esimerkiksi tiedustella tilannetta mutta aivan laakista veti omat johtopäätökset ja sitten oli menoa.
Sairasta.
Ap
Mietippä tilanne toisinpäin, sinä olisit ollut lepäämässä ja ukko olisi paljussa kauniin bikini naisen kanssa. Etkö yhtään hermostuisi, siinä olisi moni nainen huutanut kurkku suorana.
Soita. Nyt.
Vierailija kirjoitti:
O/5
Uskottavuus meni siinä kun miehesi töni sinua, eikä muut vieraat reagoineet.
Ja turha selittää enää mitään. Uskottavuus on jo mennyt.
Oikeastaan 0/10
Mun ei ole ollenkaan vaikea uskoa että kukaan ei auttanut. Helppo on netissä huutaa että auttaa pitää, mutta todistetusti ihmiset harvoin auttavat väkivaltatilanteessa uhria. Syitä on monia, useat vain jäätyvät paikalleen kun tilanne tulee ihan puskista.
Juurihan about vuosi sitten oli mies tappanut vaimonsa tämän kotona. Oli hakannut naista jo kerrostalon pihalla, ja nainen oli huutanut asunnossa apua. Ihmiset olivat kuunnelleet korvat tarkkana ja seurailleet pahoinpitelyä parvekkeelta. Kukaan ei soittanut apua.
Eli ikävä kyllä on hyvinkin uskottavaa ettei jeesiä herunut aapeenkaan tilanteessa.
/5
Iha oman turvallisuutes kannalta olis viisasta pysyy tosta miehest kaukana.
Mene näyttämään lääkärille vammat ja kerro lääkärille totuudenmukaisesti mitä tapahtui. Tee rikosilmoitus pahoinpitelystä. Poliisit tulee tarvittaessa jo sinne lääkäriin, nekin ottaa sen ilmoituksen mielellään niin pian kuin vaan mahdollista. Tätä asiaa ei voi hoitaa liian aikaisin. Älä enää ole missään tekemisissä tuon eksäsi kanssa. Estä hänet puhelimessasi että ei voi soittaa eikä laittaa viestiä sinulle. Puhu läheisillesi ja ystävillesi ja kerro heille mitä tapahtui.
Heti ota vakavasti. Päivystykseen ja poliisille ilmoitus. Saattaa jäädä mustasukkaiksuuksissaan vainoamaan vielä.
Aikamoisessa jännäporukassa on kylveskelty ja juopoteltu jos ei kukaan tehnyt elettäkään pahoinpitelyn keskeyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jätinkin.
Sairasta.
ApMietippä tilanne toisinpäin, sinä olisit ollut lepäämässä ja ukko olisi paljussa kauniin bikini naisen kanssa. Etkö yhtään hermostuisi, siinä olisi moni nainen huutanut kurkku suorana.
Kukaan ei omista puolisoaan. Jokainen saa viettää aikaansa kenen kanssa itse haluaa. Sietää ei tarvi, mutta miksi alkaa huutamaan tai raivoamaan. Sekopää huutaa ja raivoaa kuten tuo ap:n mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jätinkin.
Sairasta.
ApMietippä tilanne toisinpäin, sinä olisit ollut lepäämässä ja ukko olisi paljussa kauniin bikini naisen kanssa. Etkö yhtään hermostuisi, siinä olisi moni nainen huutanut kurkku suorana.
Kukaan ei omista puolisoaan. Jokainen saa viettää aikaansa kenen kanssa itse haluaa. Sietää ei tarvi, mutta miksi alkaa huutamaan tai raivoamaan. Sekopää huutaa ja raivoaa kuten tuo ap:n mies.
Vaikea ottaa kantaa mitä siellä paljussa on todellisuudessa saattanut tapahtua ja ukko nähnyt tapahtumat, sinäkö luotat 100% ap kirjoituksiin joka on vain yksi näkemys tapahtuneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jätinkin.
Sairasta.
Vaikea ottaa kantaa mitä siellä paljussa on todellisuudessa saattanut tapahtua ja ukko nähnyt tapahtumat, sinäkö luotat 100% ap kirjoituksiin joka on vain yksi näkemys tapahtuneesta?
Ohis, mutta sillä ei ole mitään merkitystä onko ap vaikka pannut siellä paljussa miehensä kaveria vai ei. Väkivalta on rikos, uskottomuus ei.
Kaikkein säälittävintä ihmiskunnan pohjasakkaa on se porukka joka puolustelee naistenhakkaajia. Tai väkivallantekijöitä ylipäätään.
/5