Kuinka paljon pystyt herkuttelemaan ennen etovaa oloa?
Tuli mieleen kun maistoin äsken uutuussipsejä ja söin pari karkkia ja suklaapatukan. Tuon enempää en pystynyt, tuli ällö olo. Yleensä syön vain suklaapatukan kerran kuukaudessa.
Miten joku pystyy vetää vaikkapa sipsipussin ja suklaalevyn kerralla? En sano tätä halveksuen, ihmettelen vain. Eikö siitä tule huono olo?
Kommentit (6)
Kyllä mä sipsejä voin syödä lähemmäs puoli pussia kerralla, karkkia vain muutaman. En vain syö noita kuin pari kertaa vuodessa.
Ruokaa mä voisin syödä sitten herkkujenkin edestä!
Herkkuperse täällä hei! Mä en yksinkertaisesti pysty olemaan syömättä, jos on herkkuja. Levy suklaata mebee hyvin illan aikana, tai karkkipussi. Molempia en sentään saisi kerralla alas. Herkuttelen melko usein, mutta yleensä ostan ja syön kerralla vain yhden syklaapatukan tai jätskin. Ja olen muuten (onneksi!) ihan normipainoinen.
Mäkin oon kade. :( Esim. Marabou on tosi makeaa mutta mä voin vetää 200g levyn kerralla ennen kuin alkaa sydän hakata.
Minulle ei kyllä tule tuollaista oloa lainkaan. Maha tulee täyteen mutta olossa ei tapshdu mitään ihmeellistä. Olen ylipainoinen.
Hei? :)