Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tuossa Minttu Mustakalliossa mättää

Vierailija
08.05.2014 |

Että en jaksa katsella sitä,? Naaman vääntely?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekuva puhenuotti, ikävä ääni, liioitellut ilmeet ja maneerit.

Vierailija
22/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun naiset haukkuu naisnäyttelijöitä. Peiliin katsomisen paikka useammillakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt ensin, mutta nyt olen jotenkin oppinut diggaamaan persoonastaan.

Vierailija
24/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:46"]

Kumma kun naiset haukkuu naisnäyttelijöitä. Peiliin katsomisen paikka useammillakin?

[/quote]

Huom. Jos kritisoidaan jotakin tiettyä näyttelijää, ei "haukuta naisnäyttelijöitä".

Minusta Minttu Mustakallio on sarjassa Klikkaa mua aivan sietämätön, kun taas esimerkiksi Krista Kosonen on roolissa kuin roolissa ihana.

Vierailija
25/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiekuu tosiaan.

Vierailija
26/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hauska ja viehättävä juuri siksi, että hän on nin kaukana "täydellisestä" naisesta. Erikoinen ääni ja nuotti, kesytön tukka, ilmeikkäät kasvot. Ei mikään klassinen Grace Kelly-beuty, mutta ehdottoman miellyttävän näköinen.

Ja Klikkaa mua-rooli just mainio, säröinen, itsekeskeinen, lyhytpinnainen ja ystävilleen ehdottoman lojaali. Ihana, mun idoli :-)

Vierailija
27/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on mummomainen. Siis en tarkoita että olisi rupsahtanut vaan varmaan ollut aina mummomainen :D

Vierailija
28/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Siirin hahmo on tällä kaudella kyllä ihan hanurista. Naama aina norsun v****la.

Vierailija
29/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirikin on ihana! Siiri on muuten tosi paljon Ellan näköinen, voisivat olla oikeasti äiti ja tytär :)

Vierailija
30/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on manne, varmaan siks.

Vierailija
31/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:30"]

Mä en tiedä, mutta se on aivan kauhea siinä Klikkaa mua -sarjassa. En pysty katsomaan sarjaa hänen takiaan. Kaunis nainen ja siis periaatteessa ei mitään häntä vastaan, mutta se näyttelemisen tapa on jotakin kamalaa.

[/quote]No kuka siihen sen tilalle passais? Huh kun miettiikin salkkarinaisia pääosaan...

[/quote]

Jos Tiina Lymi olisi nuorempi, niin hän. Ei mitään salkkarityyppejä, haloo.

[/quote]

Täh??? Parin kuukauden päästä 41 täyttävän Mintun tilalle ei käy 42 vuotias Tiina, koska on siihen rooliin liian vanha???

Niin ja mitä Minttuun tulee niin loistava näyttelijä. Persoonallisella tavalla raikas. Toki Tiina Lymi hyvä näyttelijä myös.

Hassua, että törmäsin tähän juttuun juuri nyt, kun kyseistä Klikkaa mua sarjaa katsoin elämäni ensimmäistä kertaa muutama tunti sitten. Aiemmin en ollut kuullutkaan moisesta sarjasta. Johtuen tietysti hyvin pitkälti siitä, että en katso käytännössä juuri lainkaan mainosrahotteisia tv-kanavia. Minulle riittää Ylen tarjonta. Tuosta sarjasta sen verran, että Kuustoska oli siinä yllättävän hauska ja Minttu tottakai yhtä hyvä kun aina ennenkin.

Vierailija
32/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Minttu on mainio näyttelijä ja ihan yhtä mainio tuossa Klikkaa mua sarjassa kuin muissakin rooleissaan.

Vierailija
33/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää sen äänestä/puhetyylistä. Mutta on se kuiteskin varsin hyvä näyttelijä ja Klikkaa mua on huippu ohjelma! :)

Vierailija
34/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset

Vierailija
35/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Minttu on ihana! Minä tykkään katsoa Klikkaa mua -ohjelmaa. Siitä tulee jotenkin hyvälle tuulelle. Mielestäni Ellan osaan ei kukaan muu sopisikaan.

Vierailija
36/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä Siiristä, puhetyylikin kuin Ellalla :)

Hitto se Iina Kuustonen oli hyvä roolissaan :). Ihan hirvee, lihava, tyhmä nainen. 

Vierailija
37/37 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään mätä. Minttu on ihana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi