Erotako vai ei :(
Olin jo jonkin aikaa epäillyt, että mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa... eilen illalla uskaltauduin tutkii hänen kännykkänsä, ja seksiviestejähän sieltä sitten löytyi. En ole vielä kertonut miehelleni että tiedän, ihmettelee miksi olen vihainen. Meillä 1,5 v ja 4-vuotiaat lapset. Miksi oi miksi ihmiset tekee tällaista? :( Mitä ihmettä sitä nyt tekisi, olen työttömänä ja jos erotaan niin multa menee koti alta, ja lapsetkin pahimmassa tapauksessa. :( Avoliitossa eletään, joten ei mitään oikeuksiakaan olisi (mies omistaa asunnon, on hyväpalkkaisissa töissä).
Kommentit (4)
Kohtuu helppohan se on erota kun ette ole edes naimisissa. Ei hyvän itsekunnioituksen omaava nainen tuollaista katso ja jää siihen naurunalaiseksi.
Olisi ollut mieheltä toki filsumpaa erota ennenkuin uutta etsii mutta noinhan moni tekee. Anna mennä ja hanki teille asunto, kyllä te pärjäätte.
Sä annat joidenkin seksiviestien tuhota SUN perheen? Mietippä vielä onko se sen arvoista ja ole aikuinen, otat asian esille miehellesi.
Hups, sori. Ei niitä viestejä ollut sinun silmillesi tarkoitettu. Kunhan vaan tekstailtiin diipadaapaa tylsien tyopäivien ratoksi. Ei ole tarkoitus viedä tätä suhdetta yhtään eteenpäin, joten älä häntä suotta tämän takia jätä. Mitään ei ole tapahtunut, eikä ole tapahtumassakaan, ainakaan minun puoleltani. Hiukan roisimpaa flirttiä vaan, joka saattaa ulkopuolisen silmissä vaikuttaa pahemmalta kuin on.
Jos raha ratkaisee, jää. Jos itsekunniotus tärkeää, lähde. Jos lasten hyvinvointi pitkällä ajalla kiinnostaa, lähde. Jos päätät lähteä, niin jätä lapset isälle. Miten mahtaa uusi "rakkaus" kestää, jos on lapsia huollettavana. Pyydä yhteishuoltajuutta, lapset sinulla ma-to ja isällään pe-su. Mahtaa uusia äiti-ehdokkaita olla jonoksi...