Millainen ihminen kuuntelee progea?
Kommentit (38)
itse kuuntelen joka päivä tätä kanavaa
http://www.progzilla.com/listen/
ja playlistin klautta löytää uusia bändejä
Ensimmäisenä tulee mieleen älykkäät.
Varmaan muusikot jotka eivät osaa oikeasti soittaa. Sitten soitetaan jotain omaa epämääräistä ja tadaa meillä on progea. Terveisin 30v kitaraa ruopinut soittelija.
cosmograf
mystery
pink floyd
huis
jadis
noita tänään ja progzillaradioo
en voisi sietää n aista joka kuuntelee rappia,
big something
mercyry tre
porcupine tree
cast (brasil)
noita kans napanderiin
Minä, keski-ikäinen mies. Kuuntelen myös elektronista musiikkia, ambienttia, folkia ja klassista.
Progea 70-luvulta.
Huumorilla soitettua.
Kuuntelen hyvää musaa. Jos se sattuu olemaan progea, niin sitten on. Suomalaista poppia ja iskelmää en kuuntele, vaikka olisikin joku helmi sianruuan seassa.
Oon 40+ nainen, kuuntelen mielellään progea, useammin saisi käydä vieraita jotka pyytäis saavatko laittaa progea soimaan. Tai useammin ois kiva käydä ihmisten luona joilla ois progea soittolistalla jo olemassaan. Ite en niin paljoa aiheesta tiedä joten jää vähän taka-alalle nykyään kun muitakin genrejä on ja tulee niin paljon kuunneltua. Erityisesti tykkäsin ja yhä tykkään Toolista ja muistakin Keenanin projekteista. Varmaan ties mistä kaikesta muustakin jonka voisi proge-koriin laittaa.
Mun veikkaus on että progea kuuntelee tyypillisemmin musiikkia jo pidemmän aikaa kuunnellut, eli toisin sanoen aikuinen. Ja jos kiss fm:stä aloittaa 18-vuotiaana ja jossain vaiheessa tulee elämä tielle niin eihän siihen progeen huonolla tuurilla ehdi ja osu koskaan. Mutta jos kaveripiirissä on monipuolisesti musiikista kiinnostuneita ja itsekin vähän edes yrittää niin helposti saattaa huomata jossain vaiheessa olevansa ehkä semmoinen "progen kuuntelija" :)
AndyspiritProge kirjoitti:
itse kuuntelen joka päivä tätä kanavaa
http://www.progzilla.com/listen/
ja playlistin klautta löytää uusia bändejä
Kokeilin, kiitos paljon.
No vaikka minä. M37, koulutettu ja hyvä duuni, lapsi, vaimo, ok-talo, auto, luen, lenkkeilen, kuntosaleilen, pelaan, metsäretkeilen, laitan ruokaa, piirrän, ohjelmoin huvikseni, pelastan maailmaa, kuuntelen musiikkia, myös progea, mutta siellä se menee rockin, metallin, konemusiikin, klassisen, jazzin, räpin, ja vaikka minkä seassa. Musiikkimaku on laaja, siitä puuttuu k-pop, latino pop, jenkki pop, suomi pop, iskelmä/tanssilavamusiikki, uskonnollinen musiikki ja nippu erilaisia etnomusiikkeja (joissa voi toki olla hyviä, mutta niiden seulominen käy työstä). Brittipop muuten jostain syystä toimii.
Mie! Kuuntelen paljon muutakin kyllä. N44
Progestiitti.