Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän on reaktio, jos baariin/klubille laittaa sievän mekon

Vierailija
08.05.2014 |

eikä mitään "perinteisiä baarivaatteita" ? :D Kun minulla on jäänyt käyttämättä yksi tosi nätti mustavalkoinen mekko. Mekko ei ole tarpeeksi juhlava, että sitä hienommissa juhlissa käyttäisin, mutta kehtaako pistää baariin?

Mekko on vähän teinimäinen (ostin sen joskus kevätjuhliin kun opiskelin), olen nyt 22-vuotias.

Tälläinen:

http://www.emp.fi/h-r-london-floral-long-dress-mekko/art_278668/

Okei, olen kuullut, ettei tanssipaikkoihin kannattaisi laittaa valkeita vaatteita, mutta vitsit kun ärsyttää kun tuota ei tule koskaan käytettyä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:27"]

Mä en ole ikinä ajatellutkaan, että yökerhoon ei voisi laittaa valkoisia vaatteita! Hitto kun yhtä valkoista paitaa pidän mielelläni kun lähden ulos. Toivottavasti kukaan ei ole JÄRKYTTYNYT. :)

[/quote]

Migreenille taipuvaiset kiittää.

[/quote]

Kyllä se migreeni tulee jo pelkästään niistä valoista jos on tullakseen tyhmä!

[/quote]

Muut ovat syyllisiä! Väärän väriset vaattet, liikaa hajuvettä, tupakoi kopissa tai ulkona, juo olutta tai muuta haisevaa jne. Kun siellä baarissa on ihan pakko käydä, vaikka aina kipeänä on aamulla...

Vierailija
42/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä ja kerro miten kävi.

Ja jos oot nuori vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko, laita ihmeessä päälle.

Vierailija
44/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mekko on, katseita kääntävä, ja ei ole tyrkky. Itsekkin käytän hameita ja mekkoja viihteelle lähtiessä :)

Ja kukin pukeutuu niinkuin haluaa..

Vierailija
45/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 6, 9 Damn she fine
Let me see ya sock it to me one mo' time

Get low, get low, get low, get low

Vierailija
46/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on perinteinen baarivaate. Mulla on aina mekko.

Vierailija
47/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:26"]

Maaseudun mammatko täällä vastaa? Ainakin helsingissä KLUBEISSA kaikilla naisilla on mekot, lähes poikkeuksetta. Tuo sopii hyvin.

[/quote]

Täällä helsingissä nimenomaan kenelläkään ei ole tollasia mekkoja päällä niissä KLUBEISSA missä nuoret käy. Tollasella mekolla voisin mennä johonkin lavatansseihin, mutta mihinkään helsingin yökerhoon en toi päällä lähtis. Eikä mekko ole ap:n mielestä esimerkiks tarpeeksi juhlava synttäreille/valmistujaisiin?

[/quote]

En kyllä asu helsingissä. :) Lahdessa

ap

[/quote]

Ei ihmekkää. Täys wt-mekko

Vierailija
48/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva mekko baariin tai yökerhoon, laita ihmeessä. Ei kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistettyjä eli laittaa sitä vartaloa nuolevaa minimekkoa tai mustaa biletoppia ja farkkuja kuten niin usein näkee. En tiedä minkä tyylinen olet, minusta tuollaisia mekkoja näkee baareissa sellaisten naisellisten rokki-/metallityttöjen päällä usein. (Ei ehkä valkoisena, mutta mustana/punaisena/violettina).

Vierailija
49/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko sinivalo-asiaan vastauksen.

Vierailija
50/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkoisin tyllin pois.. On jotenkin halvan näköinen. Tekee tuosta mekosta todella huorahtavan.

Vierailija
51/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat limaiset ukot alkaa iskemään sua. Ne on ainoita joita tuollainen viehättää, nuoret miehet pitävät modernimmista tyylistä, sori.

Vierailija
52/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:58"]Kaikki vanhat limaiset ukot alkaa iskemään sua. Ne on ainoita joita tuollainen viehättää, nuoret miehet pitävät modernimmista tyylistä, sori.

[/quote]

Sori olet väärässä

Vierailija
53/53 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:18"]

Todella mauton mekko! Toivottavasti sinulla on edes pitkät jalat, muuten tuo näyttää ihan karmealta.

Miksi ei muuten voisi laittaa valkeita vaatteita baariin?

[/quote]

Heh, näin ihmisten mielipiteet eroaa koska tuli juuri sanomaan että onpa hieno mekko! :) Itse käyttäisin tuollaista ilman muuta (tosin ratkoisin tyllin pois), mutta ehkä tuo on enemmän kyllä arkinen, terassille/rannalle/kesäkadulle sopiva. Itse ehkä vaihtaisin ton nauhan keltaiseen, turkoosiin tai limeen ja sit kengät ja kynnet samaa sävyä, kasvoille raikas meikki ja se on Avot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän