Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän on reaktio, jos baariin/klubille laittaa sievän mekon

Vierailija
08.05.2014 |

eikä mitään "perinteisiä baarivaatteita" ? :D Kun minulla on jäänyt käyttämättä yksi tosi nätti mustavalkoinen mekko. Mekko ei ole tarpeeksi juhlava, että sitä hienommissa juhlissa käyttäisin, mutta kehtaako pistää baariin?

Mekko on vähän teinimäinen (ostin sen joskus kevätjuhliin kun opiskelin), olen nyt 22-vuotias.

Tälläinen:

http://www.emp.fi/h-r-london-floral-long-dress-mekko/art_278668/

Okei, olen kuullut, ettei tanssipaikkoihin kannattaisi laittaa valkeita vaatteita, mutta vitsit kun ärsyttää kun tuota ei tule koskaan käytettyä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:26"]

Maaseudun mammatko täällä vastaa? Ainakin helsingissä KLUBEISSA kaikilla naisilla on mekot, lähes poikkeuksetta. Tuo sopii hyvin.

[/quote]

Täällä helsingissä nimenomaan kenelläkään ei ole tollasia mekkoja päällä niissä KLUBEISSA missä nuoret käy. Tollasella mekolla voisin mennä johonkin lavatansseihin, mutta mihinkään helsingin yökerhoon en toi päällä lähtis. Eikä mekko ole ap:n mielestä esimerkiks tarpeeksi juhlava synttäreille/valmistujaisiin?

[/quote]

En kyllä asu helsingissä. :) Lahdessa

ap

Vierailija
22/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:18"]

Todella mauton mekko! Toivottavasti sinulla on edes pitkät jalat, muuten tuo näyttää ihan karmealta.

Miksi ei muuten voisi laittaa valkeita vaatteita baariin?

[/quote]

Oletko koskaan kuullut mitä esim. sinivalo tekee yhdessä valkean vaatekappaleen kanssa?

[/quote]

Mitä se tekee? Omista baariajoista on jo kymmenisen vuotta ja siinä baarissa missä viihdyttiin ei tanssia harrastettua eikä sinivaloja käytetty niin ei ole mitään käsitystä. Aihe sellainen että vähän epäilen löytäväni KVGllä mitään kunnollista vastausta joten yritän luottaa palstaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä mekko :D

Vierailija
24/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:27"]

Mä en ole ikinä ajatellutkaan, että yökerhoon ei voisi laittaa valkoisia vaatteita! Hitto kun yhtä valkoista paitaa pidän mielelläni kun lähden ulos. Toivottavasti kukaan ei ole JÄRKYTTYNYT. :)

[/quote]

Migreenille taipuvaiset kiittää.

[/quote]

Migreeniin taipuvaiset jääköön kotiin. Mä en todellakaan mieti muiden migreenejä vaatteita valitessa.

Vierailija
25/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu sitten siihen että tuota helmaa on jatkuvasti joku valopää nostelemassa ylös! Siis ihan tosissaan, ei ole edes mikään vitsi.

T. Ei enää mekkoa yökerhoon

Vierailija
26/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:18"]

Todella mauton mekko! Toivottavasti sinulla on edes pitkät jalat, muuten tuo näyttää ihan karmealta.

Miksi ei muuten voisi laittaa valkeita vaatteita baariin?

[/quote]

Oletko koskaan kuullut mitä esim. sinivalo tekee yhdessä valkean vaatekappaleen kanssa?

[/quote]

Oletko sinä koskaan miettinyt, miksi sitä sinivaloa käytetään?

Vierailija
27/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä! Tuo musta tyllihelma kruunaa kaiken!

Vierailija
28/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin baarissa aina juhlamekko päällä :D Ja kerran näin tuollaisen mekon eräällä tytöllä ja minusta se oli upea! Laita ihmeessä!

Vierailija
29/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti että on ruma mekko, tuo keskiosa näyttää ekassa kuvassa todella rumalta. Löysä nauha! Laita edes vyö tyon kanssa.

Vierailija
30/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:26"]

Maaseudun mammatko täällä vastaa? Ainakin helsingissä KLUBEISSA kaikilla naisilla on mekot, lähes poikkeuksetta. Tuo sopii hyvin.

[/quote]

Täällä helsingissä nimenomaan kenelläkään ei ole tollasia mekkoja päällä niissä KLUBEISSA missä nuoret käy. Tollasella mekolla voisin mennä johonkin lavatansseihin, mutta mihinkään helsingin yökerhoon en toi päällä lähtis. Eikä mekko ole ap:n mielestä esimerkiks tarpeeksi juhlava synttäreille/valmistujaisiin?

[/quote]

Asun helsingissä ja olen käynyt useissa klubeissa ja jos näkisin jollain tuollaisen mekon menisin varmaan heti kehumaan kuinka nätti mekko se on :D täällä ihmiset pukeutuu niin samanlaisesti ja tylsästi ja heti jos jollain on rohkeutta pukeutua kauniimmin ja erilaisemmin katsotaan nenänvartta pitkin. En malta odottaa että pääsen muuttamaan pois suomesta

Vierailija
31/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:26"]

[/quote]

[/quote]

Asun helsingissä ja olen käynyt useissa klubeissa ja jos näkisin jollain tuollaisen mekon menisin varmaan heti kehumaan kuinka nätti mekko se on :D täällä ihmiset pukeutuu niin samanlaisesti ja tylsästi ja heti jos jollain on rohkeutta pukeutua kauniimmin ja erilaisemmin katsotaan nenänvartta pitkin. En malta odottaa että pääsen muuttamaan pois suomesta

Vierailija
32/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan jos tunnet olos siinä mukavaksi! Ite käyttäisin tota ihan arjessakin :)

Vierailija
33/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:31"]Kuka tilaa jostain emp hevikaupasta?

[/quote]

Minä *nostaa käden*. Mulla on sieltä housuja, paitoja, asusteita JA tilasin sieltä jopa ylioppilas mekkoni, niin kerta! Aion vuoden päästä käyttää sitä taas, kun valmistun ammattiin.

Vierailija
34/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:33"]

Varaudu sitten siihen että tuota helmaa on jatkuvasti joku valopää nostelemassa ylös! Siis ihan tosissaan, ei ole edes mikään vitsi.

T. Ei enää mekkoa yökerhoon

[/quote]

Mitä ihmettä? :D Ei minun hameeni helmaa ole kukaan koskaan nostellut ylös, vaikka kyseessä onkin ollut kellohame. Kamalia ihmisiä, jos noin tekevät!

Vierailija
35/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateelliset persjalkaiset paksupohkeiset sellulehmät taas vauhdissa :DD Ettekö voisi palata siihen persukirjoitteluun ja kuinka ihania kaikki raiskaavat mamut ovat.

Vierailija
36/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievästä mekosta en tiedä, mutta tuo ei sitä ole

Vierailija
37/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mekko!

Vierailija
38/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:28"]

[/quote]

Mutta voivat kuitenkin mennä klubille, jossa on välkkyviä valoja ja kovaa musiikkia?

Vierailija
39/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:27"]

Mä en ole ikinä ajatellutkaan, että yökerhoon ei voisi laittaa valkoisia vaatteita! Hitto kun yhtä valkoista paitaa pidän mielelläni kun lähden ulos. Toivottavasti kukaan ei ole JÄRKYTTYNYT. :)

[/quote]

[/quote]

Kyllä se migreeni tulee jo pelkästään niistä valoista jos on tullakseen tyhmä!

Vierailija
40/53 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan. Eihän tuo ihan perinteinen biletysmekko ole, mutta itte varmaan ajattelisin vain että oot joidenkin juhlien jatkoilla. Huomiota tulet tosiaan saamaan enemmän ku perus diskoreleillä, ja viehätät helposti myös vähän vanhempaa miesväkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi