Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin erota miehen työttömyyden takia?

Vierailija
08.05.2014 |

Olemme olleet kaksi vuotta yhdessä, josta puolet myös asuneet yhdessä. Mies valmistuu tänä keväänä (teki päättötyötään pari vuotta), minulla on vielä kolmisen vuotta opiskeluja jäljellä. Mies ei ole käynyt töissä kertaakaan seurustelumme aikana, minä olen ollut molempina kesinä ja joululomina. Mies sanoo hakevansa töitä, mutta ei mielestäni tarpeeksi paljon - haastattelussa on käynyt kolmisen kertaa. Tämän kesän toimeentulo on taas auki, kumpikin meistä on toistaiseksi työtön. Stressaan tätä paljon ja mies vain uppoutuu pelaamiseen. Toisiko ero helpotusta? En haluaisi elättää miestä taas yhtä kesää (muuten elämme siis opintotuella). Mies ei tämän kuun jälkeen tule saamaan sitäkään, syksyä ajatellen.

Onko työttömyys syy erota, vai enkö oikeasti rakasta miestä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan täällä ehdota erilleen muuttoa? Se on joko ero tai yhdessä-mentaliteetilla mennään vain. AP, avaa suusi ja sano miehellesi että sinulla ei ole varaa elättää teitä molempia yhteisessä asunnossa. Etsi itsellesi oma kämppä, miehesi etsii oman, ellei mies hommaa töitä. Ei teidän tarvitse erota. Jatkatte seurustelusuhdetta vähän etänä.

Vierailija
22/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin erota naisen lihomisen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi