Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eronneet / mistä tiesit että ero on oikea ratkaisu?

Vierailija
16.05.2014 |

Harkitsen vakavasti avioeroa. Takana 24 vuoden suhde, josta 15 vuotta naimisissa. Lapsia on kaksi. Tunnen että en rakasta puolisoani enää ja että hänkään ei arvosta minua...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen läsnäolo enää ahdisti, avioliittoneuvojalla käynnit vain vitutti ja ukon naamaa olisi tehnyt mieli takoa paistinpannulla. Joka hetki ilman miestä oli kuin taivas ja tuntui että pystyin hengittämään. Mitään asiaa en halunnut hänen kanssaan jakaa eikä se tuntunut yhtään pahalta. Yksikään miehen kertoma juttu ei kiinnostanut pätkääkään. 

Ja ennen kaikkea, kun ei enää tullut mieleenkään miettiä "ONKO ero hyvä idea?" vaan tiesin että se on.

Vierailija
2/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten vannoit sen valan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:42"]

Harkitsen vakavasti avioeroa. Takana 24 vuoden suhde, josta 15 vuotta naimisissa. Lapsia on kaksi. Tunnen että en rakasta puolisoani enää ja että hänkään ei arvosta minua...

[/quote]

Tällaisen tilanteen tajuaminen on juuri oikea hetki varata aika pariterapiaan - pliis tee niin ennen kuin on liian myöhäistä! Ei se mitään takaa, mutta kannattaako mahdollisuus jättää käyttämättä? Avioerossa on vain häviäjiä, uudelleen tasapainoon saatetussa avioliitossa vain voittajia.

Vierailija
4/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... terapiasta puhutaan...mutta mistäs sitten rakas mieheni varaisi ajan terapiaan? kaupungilta? ei aavistustakaan ketkä terapiaa järjestävät... ja tottakai oletuksena olisi että ihan vaan itse naisena tosta vain varaisin sen? Riippumatta siitä kiinostaako miestä yhtään?

Vierailija
5/5 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolison tunteet tai tekemiset eivät merkanneet enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi