Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt loppuu mun suvaitsevaisuus

Vierailija
08.05.2014 |

Pirkanmaalla joku musta mies ahdistellut pikkutyttöjä. Tuli mieleen omakohtainen kokemukseni muutaman vuoden takaa. Lapseni tuli koulusta kotiin ja kertoi mustan miehen sanoneen hälle "hello little girl, how are you, where are you going?" Tekisi mieli sanoa rumasana. Joskus kulttuurit vain eivät yksinkertaisesti kohtaa myönteisellä tavalla.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki puheliaat tummaihoiset sentään pedofiileja ole.. Jessus.

Vierailija
2/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun valkoinen tekee noin? Saako inhoamaan kaikkia valkoisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vain niin, että kulttuurissa joissa naisten ja tyttöjen raiskaus on sallittua on miehen helpompi uskotella itselleen, että hän saa raiskata. Kun tällainen mies sitten tulee tänne niin ei se rajanylitys häntä muuta.

Vierailija
4/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Suomalainen mies ei käyttäytyisi noin tai jos niin tekee on hän pedofiili.

Vierailija
5/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Aivan. Kulttuurit eivät nyt kohtaa hyvin. Se mikä on sallittua heillä, ei välttämättä ole meillä.

Vierailija
6/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos NAINEN tekisi näin?

Vierailija
7/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin tässä jokin aika sitten, kun nuori vaaleaverikkö kulki kadulla ja hänet ohitti kolmen mustan miehen porukka. Yksi heistä katsoi taakseen ja mä miltei heti tiesin, että hän tekee sen vielä kaksi kertaa ja niinpä tekikin. Kevät saa hormonit jylläämään.

Vierailija
8/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:41"]

[/quote] Niin?

Vierailija
9/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä, vaalea ja hoikka ystävätär, joka harkitsee muuttoa pois eräältä alueelta koska ei koe oloaan mukavaksi enää liikkumisen ym. suhteen. Ei todellakaan mikään pelkuri, hallitsee kaksi kamppailulajia jne. mutta ärsyyntyy viikottain kun joku tummaihoinen äijä tulee paskalla enkulla sönköttämään jotain tai osa ottaa jopa kuvia luvatta. On yliopistolla, eli liikkuu toisinaan hyvinkin myöhään alueellaan, ei mitenkään hauska tilanne...

Vierailija
10/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:45"]

[/quote] Niin?

[/quote]

Kai sun suvaitsevaisuus loppuisi myös naisia kohtaan?

Olisitko kokenut ko.kommentin tytöllesi vääränä naisen sanomana?

Vierailija
11/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:47"]

[/quote] Niin?

[/quote]

[/quote] Ok, mun tytär viestitti minulle tilanteen olleen hänelle epämiellyttävä, joten onpa tekijä mies tai nainen, niin se on yhtä ällöttävää. Get it?

Vierailija
12/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh. Mä olen kanssa kysellyt yksin mun mielestä väärässä paikassa kulkevalta pikkutytöltä että heippa, mihin olet menossa ja tietääkö sun vanhemmat että missä olet. Ettá on sairasta!

Vierailija
13/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:48"]

[/quote] Niin?

[/quote]

[/quote] Ok, mun tytär viestitti minulle tilanteen olleen hänelle epämiellyttävä, joten onpa tekijä mies tai nainen, niin se on yhtä ällöttävää. Get it?

[/quote]

No kyllä, mutta sen perusteella leimaat yhden ihmisryhmän? 

Vierailija
14/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ulkomaalaiset miehet ovat jarkyttyneita kun olen sanonut etta alkaa vaan antako karkkia tai purkkaa alkaaka vaan puhuko lapsille. ovat ihmeissaan etta miksi kun heidan maissaan lapset hemmotellaan niin paljon kuin pystytaan. monesti ovat kehuneet etta onpa kaunis lapsi mutta taallahan melkein kaikki halutaan ymmartaa vaarin. .

Vierailija
15/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:48"]

[/quote] Niin?

[/quote]

[/quote]

No kyllä, mutta sen perusteella leimaat yhden ihmisryhmän? 

[/quote] Jos mä havaitsen sisäisen turvallisuusuhkan, niin mun mielestä se on hyvä tuoda esille. Vanhempien kannattaa jutella lasten kanssa, että kaikki aikuiset eivät välttämättä ole kivoja.

Vierailija
16/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:52"]

monet ulkomaalaiset miehet ovat jarkyttyneita kun olen sanonut etta alkaa vaan antako karkkia tai purkkaa alkaaka vaan puhuko lapsille. ovat ihmeissaan etta miksi kun heidan maissaan lapset hemmotellaan niin paljon kuin pystytaan. monesti ovat kehuneet etta onpa kaunis lapsi mutta taallahan melkein kaikki halutaan ymmartaa vaarin. .

[/quote]

Miehet ymmärtävät itse väärin; Suomessa kulttuuriin ei kuulu tuntemattomien lasten lähestyminen.

Vierailija
17/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Niin?

[/quote]

[/quote]

Oletko todellakin noin vihjeetön? Sinulla ei taida olla lapsia?

Vierailija
18/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle voi vaikka sanoa, että sulla on koskemattomuusalue jedimiekan pituudelta itsestäsi, sille alueelle ei tarvitse ilkeää aikuista päästää.

Vierailija
19/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olen huomannut että suomalaislapset nimittelevät ulkona ulkomaalaisen näköisiä pedofiileiksi ja olenpa kuullut kaupassa keskustelunkin jossa nuori poika sanoi toiselle että kaikki somalit on pedofiilejä. Äiti kuulemma tiesi että on moni saatu kiinni. AIka hurjia juttuja ne äidit muutenkin tietää, kaikkee muutakin sitä on tullut kuultua. Suomessa tuntuu olevan myös paljon ulkomaalaisia.huoria. Miettikääs hieman millaisia juttuja siellä kotona kerrotte. Lapset, varsinkin teini-ikäiset kun tykkäävät keksiä juttuja ihan ilmasta pullistellakseen muille ja se on äiti yleensä se joka kaikki karmivimmat jutut tietää ja kertoo, kuulemma. Láhes aina ne ovat seksuaalisväritteisiä juttuja ulkomaalaisista.

Vierailija
20/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:46"]

Minulla on pitkä, vaalea ja hoikka ystävätär, joka harkitsee muuttoa pois eräältä alueelta koska ei koe oloaan mukavaksi enää liikkumisen ym. suhteen. Ei todellakaan mikään pelkuri, hallitsee kaksi kamppailulajia jne. mutta ärsyyntyy viikottain kun joku tummaihoinen äijä tulee paskalla enkulla sönköttämään jotain tai osa ottaa jopa kuvia luvatta. On yliopistolla, eli liikkuu toisinaan hyvinkin myöhään alueellaan, ei mitenkään hauska tilanne...

[/quote]

Ihanko pari kertaa viikossa joku huomaa hänet. Tämän naisen ei koskaan kannata matkustaa tai muuttaa ulkomaille. Oikeasti tätä taitaa ärsyttää se, että joku häntä alempiarvoinen (musta ja huonosti englantia puhuva) kehtaa yrittää häntä valkoista hoikkaa naista,  joka vielä on tuleva akateeminen.