Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun toinen vanhempi haluaa että roskat lajitellaan ja toinen ei niin miten lapsia ohjeistetaan?

Vierailija
16.12.2020 |

Mies viskoo lasipullotkin sekajätteeseen ja sanoo lapsille ettei hän ehdi monia eri pusseja miettimään. Miten minä toimisin mahd. järkevästi lasten kannalta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetat ne lajittelemaan, jos teillä on mahdollisuus. Oppivat jos oppivat. Ja ehkä lapset voivat sitten opettaa isänsäkin...

Vierailija
2/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku EI haluaisi lajitella jätteitä? Onpa junttia toimintaa. Ehdottomasti opetat lapsille että pitää lajitella. Älä kasvata niistä itsekkäitä laiskureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei EHDI lajittelemaan? 😂 anna mun kaikki kestää. Hienon miehen oot ittelles löytänyt.

Vierailija
4/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset yksilöt kuuluu suoraan ongelmajätteeseen.

Vierailija
5/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta inttävät että miksi minun tapa on oikeampi ja vetoavat ettei tarvii kun isäkään ei. Hauska ja vastuuton isä on varhaisteineille Jumalasta seuraava. Nypinkö siis muiden muovit ja metallit oikeisiin pönttöihin ja olen hiljaa vai pilaanko ilmapiirin nalkutuksella joka ei johda mihinkääm?

Vierailija
6/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta inttävät että miksi minun tapa on oikeampi ja vetoavat ettei tarvii kun isäkään ei. Hauska ja vastuuton isä on varhaisteineille Jumalasta seuraava. Nypinkö siis muiden muovit ja metallit oikeisiin pönttöihin ja olen hiljaa vai pilaanko ilmapiirin nalkutuksella joka ei johda mihinkääm?

No ainakaan nämä nuoret eivät ole ilmastonmuutoksesta huolissaan. Ympäristöstä huolenpitäminen alkaa roskien lajittelulla.

Onko teillä miehenne kanssa muutenkin kovin erilaiset arvot?

Keskustele lapsillesi arvoista

Vierailija
7/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nalkuta. Korjaa jos jaksat ja viitsit. Huomauta kun katsot sopivaksi. Kokeile jotain naisellisia porkkanoita. Yritä saada yhtenäiset käytännöt, vaikka vaatisi joskus pientä kompromissia.

Vierailija
8/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollaista, paitsi niin päin että isä lajitteli ja äiti ei. Lapsena tunsi jotenkin sekaantuvansa heidän riitoihinsa teki kummalla tavalla vaan.

Luultavasti teineihin vaikuttaa jo kaverit enemmän.

Vierailija
9/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsia ohjeistetaan tietysti sen järkevän vanhemman mukaan. Jos toinen vanhemmista haluaa syödä ainoastaan roskaruokaa, niin et kai sitäkään opeta lapsille??

Vierailija
10/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lajittelematon vanhempi ja lapset ohjeistetaan lajittelemaan jätteet.

Vierailija
11/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan ero ja lajitellaan lasten kanssa. Tuskin on ainoa vika tuossa puolisossa.

Vierailija
12/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä miehesi maksamaan vuokra- yhtiö vastike kokonaisuudessaan lajittelu pudottaa talo yhtiön kuluja

Vierailija
13/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pidä olla haluamisesta kiinni. Roskat on lajiteltava, jotta maailma ei hukkuisi p*skaan. Kyllähän minäkin haluaisin olla kuningas ja että mulle passattaisiin kaikki eteen, mutta ei se nyt vaan niin mene. Vastuuttomat pitäisi kärrätä kaatikselle, jospa he siellä viihtyisivät omissa jätteissään.

Vierailija
14/14 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan ero ja lajitellaan lasten kanssa. Tuskin on ainoa vika tuossa puolisossa.

Luin ensin, että otetaan ero ja lajitellaan lapset...

:DD