Ymmärtävätkö ihmiset toisen hätää?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän hyvin, mutta en välitä.
Kun henkilö jää yksin niin sieltä on vaikeaa nousta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity edeltävään kommenttiin mitenkään, eikä otsikon kysymykseen. Tyhjää puhetta tyhjiltä aivoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity edeltävään kommenttiin mitenkään, eikä otsikon kysymykseen. Tyhjää puhetta tyhjiltä aivoilta.
Kun henkilö jää yksin niin vaikeaa päästä työelämään, täyttä puhetta
Toki, mutta en pysty pelastamaan ketään. Ikävä kyllä kun antaa pikkusormen auttaakseen, herkästi yritetään repiä koko käsivarsi irti. Ei siinä silloin voi kuin vetäytyä ja pelastaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta en pysty pelastamaan ketään. Ikävä kyllä kun antaa pikkusormen auttaakseen, herkästi yritetään repiä koko käsivarsi irti. Ei siinä silloin voi kuin vetäytyä ja pelastaa itsensä.
Kun joku syvällä suossa niin silloin pitää auttaa kaksin käsin vaikka käsivarret lähtisi irti
Suurin osa ei ymmärrä, ei tällä palstallakaan kukaan huutaisi sosiaalitukia poistettavaksi, jos yhtään olisi ymmärrystä siellä kuupassa.
Ei. Naapuri juoksi kun kuuli että mulla joku hätä kun kirosin tallissa niin maan perusteellisesti. Luuli että olen jäänyt auton väliin tai muuten. Eipä ollut kummempaa, yksi pultti vaan putosi ahtaaseen väliin, purku hommia tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku syvällä suossa niin silloin pitää auttaa kaksin käsin vaikka käsivarret lähtisi irti
Korvataan yksi suossa makaaja toisella? Juu ei. Läheiset voivat auttaa ammattiavun pariin. Hätäinen itse tekee työn ammattilaisten neuvoja noudattaen.
Eriarvoisuutta siinä, että joku henkilö voi auttaa toisia. Siten henkilö joutuu itse pulaan, apua on vaikeaa saada.