Mieheni aloitti taistelulajit jo kuusivuotiaana.
Kommentit (46)
Mä alaoitin jo aikaisemmin. Ihmeteltiin, että miksi kätilö sai heti syntymäni jälkeen nenäverenvuodon.
Heittääkö miehesi kuperkeikkoja takapihalla ja sihisee koivuille? Luulis naapurin hiljenevän!
päähän tullut muutama isku liikaa sinullekin ap?
Taidan olla ainut kuka ei koe ap:n miestä uhkaksi itselleni.
Minä synnyin taiteilijaksi ja teen taidetta. Olen noin 500km säteellä alueen paras taiteilija.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:40"]Toiset syntyvät sotureiksi.
[/quote]Haha. Kuvittelee varmaan noudattavansa ja elävänsä jotain Bushidoa? Tainnut osua pari kertaa liikaa miehesi päähän
Niin, karaten alkeisryhmä 4-6 -vuotiaille vanhempineen taitaakin olla joka kerta melko nopsaan täynnä.
Niin aloitti poikanikin. Se on aika yleinen aloitusikä. Poika lopetti 19-vuotiaana. Siniseen vyöhön asti pääsi, eteneminen oli hdasta, koska kävi vain kerran viikossa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:40"]
Toiset syntyvät sotureiksi.
[/quote]
Paitsi että taistelulajeja voi harrastaa täydelliset luuseritkin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:16"]
Niin aloitti poikanikin. Se on aika yleinen aloitusikä. Poika lopetti 19-vuotiaana. Siniseen vyöhön asti pääsi, eteneminen oli hdasta, koska kävi vain kerran viikossa.
[/quote]
Poikasi on valinnut soturin tien. Bushido is the way of killing arts of selfdefence!
Jaa, no mun mies aloitti erään kamppailulajin 23-vuotiaana ja parin vuoden päästä oliki jo lajin Suomen mestari omassa luokassaan. Toiset vain syntyvät lahjakkaina.
Melko nuorena aloittanut. Mahtaa olla kovaluu.
Mun mies aloitti kanssa mutta ei kestänyt kunto.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/13/article-2506611-0C90F5D7000005DC-98_634x315.jpg
hänkin taisi syntyä soturiksi
Sananlaskuja syytävä maksakoon sanan laskut. Har har har
Moni aloittaa 2-6 vuotiaana (Suomessa 3-6), mutta moniko jaksaa vielä kolmikymppisenä?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:05"]
Moni aloittaa 2-6 vuotiaana (Suomessa 3-6), mutta moniko jaksaa vielä kolmikymppisenä?
[/quote]
Niin. Ja ap:n mies jatkaa edelleen. Jännä miten hyökkääviä kommentteja kamppailulajin spesialistit saavat osakseen. Tuskin pienimunaiset miehet kokisivat ap:n miestä uhkana, jos hän olisi harrastanut jalkapalloa pikkupojasta asti.
Vaan taistelulajien expertti on kova uhka monen miehen itsetunnolle. Sillä se on yksi nopea liike ja vain yksi seisoo pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:41"]
Niin minun tytärkin, oli vasta 5v ja ei se kyllä soturiksi ole syntynyt.
[/quote]
Mikäs sinä olet sanomaan tyttäresi elämästä mitään. Hän päättää itse ryhtyykö soturiksi. Tuskin erotat katukuvassa edes kokkia tai talousministeriäkään. Turha sanoa että tyttäresi ei olisi soturi. Hän saattaa ollakin.
minun mieheni syntyi nörtiksi. Melinda Gates
Ja arvatenkin jäi myös 6-vuotiaan tasolle. Että eskariako käytte.
Niin minun tytärkin, oli vasta 5v ja ei se kyllä soturiksi ole syntynyt.