Me Naiset radio
Entinen radio aalto muuttuu me naiset radioksi. Luvataan naisia kiinnostavaa sisältöä.
Listataanpa meitä naisia kiinnostavia asioita
Alla oma listani
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko voisi olla ohjelma, missä keksitään nimi kissalle. Aamuisin voisi olla mukavaa jos joku lukisi sen päivän horoskoopit.
Ohis, meillä oli amiskassa ope, joka aloitti JOKA AAMU päivän sillä, että luki kalenteristaan kellä on nimipäivä ja jäi jankkaamaan, että kuka tuntee tämän nimisen jolla juuri tänään nimipäivä. Siis joka h e l v e t i n aamu. Ja kyseessä aikuisopiskelijoista (25-63v.) koostuva ryhmä. Siinä sitä sai mukavasti sitten ensimmäiset kaksi tuntia menemään, kun mietittiin siskon veljen kummin kaiman naapuria, että juu, tänään on sillä Sirpalla nimipäivä, tarjoaakohan kakkua sen kunniaksi, eheheheheh.
MeNaiset Ilta-Snomissa:
Tiktokista tunnettu siivooja Auri kertoo kikat, joilla koti puhdistetaan nopeasti – keskity vain kolmeen paikkaan
Joulun ihanimmat pyjamat ja oloasut
Mikä tuoksu joulupakettiin?
Eiköhän tuo radiokanava toistele samaa soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- työelämän, ay-liikkeen ja sak:n käänteet ja kädenväännöt
- sijoittaminen ja pörssit
- yrittäminen
- metsästys ja vaellus, Suomen autiotuvat
- luonnon monimuotoisuus, viherrakentaminen
- koirat/koirarodut, genetiikka, geenipooli, koirien sairaudet
- yhteiskunnalliset ajankohtaiset asiat
- historia
- psykologia
- tiede
- Suomen/EU:n talous kaikkine juonenkäänteineen
ymv. ja mielellään ilman Sen Suuria.
Aina kun kaksi tai kolme naista kohtaa, niin näistä puhutaan, kyllä.
Sehän riippuu ihan kyseisistä naisista. Tyhjäpäät puhuvat tyhjää ja täyspäiset asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt jaksa uskoa noita #1 ja #2 listoja. Jos nuo asiat kiinnostavat eniten, niin silloin ei notkuta vauva-palstalla, jossa suosituimpia aiheita ovat Maisan kulissit, Masked singer, puolison pettäminen jne jne.
Sepä se. Kyllä naisten palstat kertoo eniten yleisimmistä kiinnostuksen kohteista, vaikka nyt hirveesti muuta yritetään esittää.
Ihan sama, en kuuntele. Suomimusa on p*skaa, ja sitähän siellä kuitenkin soitetaan. Jos kuuntelen musiikkia radiosta, niin ainoastaan tietyt ulkomaiset nettiradiot kelpaavat. Enkä jaksa kuunnella mitään radiojuontajien teennäistä vitsailua ja kikatusta. Luen uutisetkin netistä, en tarvitse ketään selostamaan mulle asioita.
Hahaha, täydellinen kanava!! Niputetaan jonninjoutavat asiat yhdelle kanavalle, mitä jonninjoutavat naiset sitten kuuntelee. Toivottavasti näitä asioita EI tarvitse sitten muilla kanavilla kuunnella! N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- työelämän, ay-liikkeen ja sak:n käänteet ja kädenväännöt
- sijoittaminen ja pörssit
- yrittäminen
- metsästys ja vaellus, Suomen autiotuvat
- luonnon monimuotoisuus, viherrakentaminen
- koirat/koirarodut, genetiikka, geenipooli, koirien sairaudet
- yhteiskunnalliset ajankohtaiset asiat
- historia
- psykologia
- tiede
- Suomen/EU:n talous kaikkine juonenkäänteineen
ymv. ja mielellään ilman Sen Suuria.
Jos nyt muistelen viimeisintä keskustelua, niin juteltiin työ- ja perhe-elämästä, pohdittiin Stockan tilannetta (nouseeko yritys, onko oikeat toimet) ja oikeaa lähestymistapaa yhdessä konfliktitilanteessa. Suosittuja aiheita nyt ovat myös jaksaminen työelämässä ja korona-tilanteessa ja ollaan me joskus osakkeistakin puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt jaksa uskoa noita #1 ja #2 listoja. Jos nuo asiat kiinnostavat eniten, niin silloin ei notkuta vauva-palstalla, jossa suosituimpia aiheita ovat Maisan kulissit, Masked singer, puolison pettäminen jne jne.
Sepä se. Kyllä naisten palstat kertoo eniten yleisimmistä kiinnostuksen kohteista, vaikka nyt hirveesti muuta yritetään esittää.
Tämäkin palsta näyttäisi aivan erilaiselta mikäli kaikki järkevät aiheet saisivat jäädä.
eiköhän jo raidokanavan nimi kerro siitä millaista sisältöä on. *oksentaa*
Vierailija kirjoitti:
MeNaiset Ilta-Snomissa:
Tiktokista tunnettu siivooja Auri kertoo kikat, joilla koti puhdistetaan nopeasti – keskity vain kolmeen paikkaan
Joulun ihanimmat pyjamat ja oloasut
Mikä tuoksu joulupakettiin?
Eiköhän tuo radiokanava toistele samaa soopaa.
Tosi moni kuitenkin lukee näitä, joten näille hömpötyksille on tilausta. Hämmentävää kuitenkin kuinka yksinkertaisia asioita nämä jutut käsittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen kolmen lapsen äiti. Minua ei pätkääkään kiinnosta:
- meikit
- muoti
- julkkisturhakkeet ja tyrkyt, nää maisat ja muut
- mikään, missä mainitaan instagram
- sisustus
- muiden perhe-elämä, erot tai lapsetMua kiinnostaa:
- kirjallisuus
- taide
- viiniharrastus
- maalaus, piirtäminen
- koodaus ja IT
- tekniikka ja teknologia
- tähtitiede, luonnonilmiöt, geologiaOdotan innolla todella mielenkiintoista sisältöä... 🤔
Sanoit ettei Instagram kiinnosta yhtään, mutta sanoisin vinkkinä että kaikki mielenkiinnonkohteesi löytyvät sieltä. Olen kiinnostunut taiteista ja valokuvauksesta, sieltä löytyy aivan upeita käyttäjätilejä joihin ei ole sotkettu kuvia omasta naamasta ja arkielämästä. Pidän instaa suurena inspiraation lähteenä, mitä kaikkea ihmiset osaavatkin tehdä ympäri maailmaa.
Arvaan, että ohjelmakarttaan ilmestyy Aihe vapaa, jossa ruoditaan pari tuntia tän palstan sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- meikit
- muoti
- sisustus
- kirjallisuus
- taide
- viiniharrastus
- maalaus, piirtäminen
- koodaus ja IT
- tähtitiede, luonnonilmiöt, geologiaOdotan innolla todella mielenkiintoista sisältöä... 🤔
Sanoit ettei Instagram kiinnosta yhtään, mutta sanoisin vinkkinä että kaikki mielenkiinnonkohteesi löytyvät sieltä. Olen kiinnostunut taiteista ja valokuvauksesta, sieltä löytyy aivan upeita käyttäjätilejä joihin ei ole sotkettu kuvia omasta naamasta ja arkielämästä. Pidän instaa suurena inspiraation lähteenä, mitä kaikkea ihmiset osaavatkin tehdä ympäri maailmaa.
Oletko koskaan miettinyt miksi ihmiset eivät näistä tiedä? Siksi, koska ip-lehdet nostavat instasta vain peppukuvia sivuilleen. No, on myönnettävä, että siinä tapauksessa jos suomalainen luontokuvaaja on saanut ensin mainintaa ulkomailla, niin sitten se on suostuttu suomalaiseen ip-lehteenkin nostamaan. Muutoinhan ip-lehdet täyttävät sivunsa perseillä ja muilla joutojutuilla. Siitä myös syntyy käsitys, että instassa ei muuta ole.
-eri
Näistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- meikit
- muoti
- sisustus
- kirjallisuus
- taide
- viiniharrastus
- maalaus, piirtäminen
- koodaus ja IT
Tämä. Seuraan esimerkiksi paria aivan mahtavaa taidetiliä ja ihmettelen vain kuinka luovia toiset ihmiset ovat. Puhtaasti koodausaiheisiin tileihin en ole törmännyt, mutta koodaushuumoriin kyllä, muutama vitsi piristää silloin kun oma koodi ei oikein toimi. Kirjallisuustilejä seuraan useampiakin, olen jopa käynyt useamman henkilön kanssa hyviä kirjallisuuskeskusteluja. Omakin tilini keskittyy pitkälti kirjallisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, täydellinen kanava!! Niputetaan jonninjoutavat asiat yhdelle kanavalle, mitä jonninjoutavat naiset sitten kuuntelee. Toivottavasti näitä asioita EI tarvitse sitten muilla kanavilla kuunnella! N36
Ah, siellä taas yksi Paljon Fiksumpi nainen!
Toivoisin kanavalle keskustelua siitä, että Suomi on tilastollisesti kakkossijalla Euroopassa, mitä tulee naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Samoin miesten asenteet naisia kohtaan, henkisesti väkivaltainen ilmapiiri satuttaa ainakin minua edelleen päivästä toiseen, vaikka näyttelenkin vahvaa ja puolustautumiskykyistä, jotten saisi enempää turpaani.
Terveisin suominainen-79
Koen loukkaavana, että tämän nimimen konsepti on ok nykypäivänä! T. Sukupuoleton